• Een of andere snotneus die wat aan zijn spelling moet werken vond het zo te zien grappig om even lekker op mijn account te gaan zitten en wat onzin uit te spoken via mijn account. Diep triest allemaal. Ik heb al het account opgezocht en gezien wat hij of zij allemaal op mijn account heeft gedaan. Ik vind het diep sneu en jammer dat ik nu alles kwijt heb, maar ben in ieder geval wel blij dat ik op Quizlet kan. Al heb ik een hekel om een nieuw account aan te maken, ik moest wel, anders moest ik mijn hele leven doorbrengen zónder Quizlet, wat ik helemaal niet wil. Dus zoals je ziet heb ik gewoon een nieuw account.
    Dit topic is er voor alle duidelijkheid. Scorpia is nu (voorlopig, hopelijk) Helicus.

Ik had helemaal geen behoefte aan een nieuwe start, tbh.

[ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 17:27 ]

''Don't say life isn't beautiful and keep smiling.''

Father schreef:
    Ik geloof er niet zo heel veel van sorry. Ik bedoel, hoe kan iemand met zo'n vreselijke spelling (en dus duidelijk half hersenen dood is) jou account hacken. Hacken is niet zo makkelijk als mensen denken, maar goed, welkom terug.

Dus je denkt dat Emma het zelf gedaan heeft? Yeah right.
    Wie zegt trouwens dat die f*cker geen spelling kon? Volgens mij kon-ie best Nederlands, maar spamde hij het forum gewoon vol met baby-Nederlands.

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Father schreef:
    Ik geloof er niet zo heel veel van sorry. Ik bedoel, hoe kan iemand met zo'n vreselijke spelling (en dus duidelijk half hersenen dood is) jou account hacken. Hacken is niet zo makkelijk als mensen denken, maar goed, welkom terug.

Die spelling kan ook expres zijn geweest om de Quizletters hier een beetje op stang te jagen. Verder geeft ze zelf al toe dat het wachtwoord niet bijster moeilijk was. Dus ze kan gewoon gehackt zijn, denk ik wel.

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Father schreef:

Je hebt verschil in hackers.

It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

Yoda heeft me al gepb't dat ze mijn account kan resetten, zodat ik er binnenkort hopelijk terug erop kan! (:

Yeah, right. Want ik weet ook echt niet hoe hacken in zijn werk gaat, omdat ik ook echt geen IT studie doe en dat ook echt niet moet weten of zo.
    En zelfs als het een simpel wachtwoord is, dus? Die raad je ook niet zomaar. Die zou je moeten bruteforcen met een woordenboek (als het al een bestaand woord is) en dat duurt gewoon lang. Waarom zou iemand zoveel moeite doen om Scorpia's account te krijgen? Het lijkt me veel handiger om je dan op een mod te richten :'D

EDIT: Ik zeg niet dat ze het zelf heeft gedaan, het klinkt gewoon raar in mijn ogen.

[ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 17:45 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Het was een troll, boeiend. Die shit gebeurd hier voortdurend, geen aandacht aan besteden. Ze heeft nu eenmaal een nieuw account, het is nu gebeurd, dus klaar.

[ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 17:44 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Gibbs schreef:
    (...)

Die spelling kan ook expres zijn geweest om de Quizletters hier een beetje op stang te jagen. Verder geeft ze zelf al toe dat het wachtwoord niet bijster moeilijk was. Dus ze kan gewoon gehackt zijn, denk ik wel.

Mijn wachtwoord is ook heel erg makkelijk en ik ben nog nooit ergens gehackt.

Eternamente, everlastingly, for all time

-

[ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 17:47 ]

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Father schreef:
    Yeah, right. Want ik weet ook echt niet hoe hacken in zijn werk gaat, omdat ik ook echt geen IT studie doe en dat ook echt niet moet weten of zo.
    En zelfs als het een simpel wachtwoord is, dus? Die raad je ook niet zomaar. Die zou je moeten bruteforcen met een woordenboek (als het al een bestaand woord is) en dat duurt gewoon lang. Waarom zou iemand zoveel moeite doen om Scorpia's account te krijgen? Het lijkt me veel handiger om je dan op een mod te richten :'D

Er wordt ook niet gezegd dat je niet weet hoe dat gaat. Alleen, kijk. Stel nou Emma heeft als wachtwoord (ik roep maar wat, geen idee of het echt zo was): Emma1998. En iemand weet hoe oud Emma is en kan zo afleiden wat haar geboortejaar was en als de hacker gewoon Emma's voornaam erbij doet heeft ie haar gehackt!

Hoewel ik ook niet snap waarom nou juist Émma gehackt heeft, maar het zal wel zo zn reden hebben, denk ik.

Ik zag ze voorbij komen ja, ik wist al gelijk dat jij het zelf niet was. Maar welcome back dan! Hopelijk krijg je je account zo snel mogelijk terug.

Chocolata schreef:
    (...)
    Dus ... jij denkt dat ze zelf alles volspamde? Dan had ze ook even goed op haar oude account kunnen blijven en zeggen dat ze het wachtwoord veranderd had en-ie er dus niet meer op kan, of zo iets. Sorry, maar ik geloof haar wel.
    Bovendien, iek kann ok doen asof kgeen neederlans kan teweil kda eiglk well kann, zo moeilijk is dat niet. Volgens mij was dat gewoon bedoeld om anderen te irriteren, en dat is nog gelukt ook.

Haha ik vind dat wel lastig en jij bent er ook niet erg goed in. Ik vind het in ieder geval erg lastig om als een 11 jarige in breezertaal te typen als ik gewend ben om heel normaal te typen.

Eternamente, everlastingly, for all time

Wel vervelend zeg.. Zal wel voor een hoop ongemak hebben gezorgd, gehackt worden.. Hopelijk gebeurd het niet weer.

26 - 02 - '16

Ik heb zojuist mijn nieuwe wachtwoord ontvangen, waar ik nu op kan inloggen en veranderen. Hopelijk gebeurt het niet nogmaals, want het is zo'n hele shit en gedoe. Maar ik ben nu even heel erg blij, hihi.

Helicus schreef:
    Ik heb zojuist mijn nieuwe wachtwoord ontvangen, waar ik nu op kan inloggen en veranderen. Hopelijk gebeurt het niet nogmaals, want het is zo'n hele shit en gedoe. Maar ik ben nu even heel erg blij, hihi.

Yaaaay! :3

Eternamente schreef:
    (...)

Haha ik vind dat wel lastig en jij bent er ook niet erg goed in. Ik vind het in ieder geval erg lastig om als een 11 jarige in breezertaal te typen als ik gewend ben om heel normaal te typen.

In je hoi-topic was het wel anders.

Don't walk. Run, you sheep, run.