• Een of andere snotneus die wat aan zijn spelling moet werken vond het zo te zien grappig om even lekker op mijn account te gaan zitten en wat onzin uit te spoken via mijn account. Diep triest allemaal. Ik heb al het account opgezocht en gezien wat hij of zij allemaal op mijn account heeft gedaan. Ik vind het diep sneu en jammer dat ik nu alles kwijt heb, maar ben in ieder geval wel blij dat ik op Quizlet kan. Al heb ik een hekel om een nieuw account aan te maken, ik moest wel, anders moest ik mijn hele leven doorbrengen zónder Quizlet, wat ik helemaal niet wil. Dus zoals je ziet heb ik gewoon een nieuw account.
    Dit topic is er voor alle duidelijkheid. Scorpia is nu (voorlopig, hopelijk) Helicus.

    Ik had helemaal geen behoefte aan een nieuwe start, tbh.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 17:27 ]


    ''Don't say life isn't beautiful and keep smiling.''

    Oh, ik had ergens gelezen dat je zusje of iets op je account zat, dus ik dacht dat het eenmalig was, maar niet dus. Je kunt dus ook niet je wachtwoord veranderen of iets waardoor jij je account terugkrijgt? Is wel kut als je 'm niet terugkrijgt, maar ja. Ik dacht al wel dat je een nieuwe zou aanmaken hehe, c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ah, gelukkig. Ik begon me al enorm te ergeren aan al die posts met opzettelijke spelfouten. :')

    Ik zou in ieder geval het wachtwoord van je account nu veranderen. Als die persoon dan uitlogt, kan hij/zij er daarna tenminste niet meer op.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik dacht al "probeert ze interessant te zijn of wat is dit"? Ergens ben ik wel blij zeker te weten dat jij dit niet bent.
    Nou, welkom terug ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Square schreef:
    Ah, gelukkig. Ik begon me al enorm te ergeren aan al die posts met opzettelijke spelfouten. :')

    Ik zou in ieder geval het wachtwoord van je account nu veranderen. Als die persoon dan uitlogt, kan hij/zij er daarna tenminste niet meer op.


    Als de persoon al uitlogt en als de persoon haar wachtwoord niet al verander heeft...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Square schreef:
    Ah, gelukkig. Ik begon me al enorm te ergeren aan al die posts met opzettelijke spelfouten. :')

    Ik zou in ieder geval het wachtwoord van je account nu veranderen. Als die persoon dan uitlogt, kan hij/zij er daarna tenminste niet meer op.

    Het is geen domme hacker, hoor. Hij/zij heeft al mijn wachtwoord veranderd zodat ik er niet meer op kan. En hier heb ik een ander wachtwoord.


    ''Don't say life isn't beautiful and keep smiling.''

    Lipari schreef:
    Ik begon me echt te ergeren aan die hacker. Goed dat je een nieuw account hebt aangemaakt. Welcome back. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Merrow schreef:
    Ik denk dat zowat iedereen - toch degenen die jou kennen - al door hadden dat er iets mis was en dat er een hacker aan het werk is. Dodelijk irritant en dieptriest.
    In ieder geval, ik ben blij dat je er nog wel bent (;


    -

    Je kan gewoon een nieuw wachtwoord aanvragen.
    Ik vind het wel vreemd dat iemand die niet kan spellen, wel je wachtwoord weet te hacken en veranderd.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Ik vond vanaf het begin al dat het niet klonk alsof je het zelf was. Hopelijk kan je alle stories overzetten etc.
    Welcome back (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Helicus schreef:
    (...)
    Het is geen domme hacker, hoor. Hij/zij heeft al mijn wachtwoord veranderd zodat ik er niet meer op kan. En hier heb ik een ander wachtwoord.


    Maar het account staat op jouw mail, toch? Dan kun je een nieuw wachtwoord aanvragen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Eternamente schreef:
    Je kan gewoon een nieuw wachtwoord aanvragen.
    Ik vind het wel vreemd dat iemand die niet kan spellen, wel je wachtwoord weet te hacken en veranderd.


    Volgens mij kan die persoon wel spellen, maar vind het gewoon fijn het hele forum vol te spammen met baby-Nederlands.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Eternamente schreef:
    Je kan gewoon een nieuw wachtwoord aanvragen.
    Ik vind het wel vreemd dat iemand die niet kan spellen, wel je wachtwoord weet te hacken en veranderd.

    Inderdaad :|.
    Btw, welkom terug, Emma! ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Jezus, wat kut zeg :/


    ars moriendi

    Lipari schreef:
    Ik begon me echt te ergeren aan die hacker. Goed dat je een nieuw account hebt aangemaakt. Welcome back. (:


    The universal language of art.

    Ik geloof er niet zo heel veel van sorry. Ik bedoel, hoe kan iemand met zo'n vreselijke spelling (en dus duidelijk half hersenen dood is) jou account hacken. Hacken is niet zo makkelijk als mensen denken, maar goed, welkom terug.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.