• okay ik weet niet zeker of dit hier hoort..?

    Gaat er iemand dit jaar nog naar de fright nights in walibi? en zo ja heb je iemand waarmee je samen gaat of zoek je toevallig ook nog iemand om samen mee te gaan..? Ik zou namelijk met een vriendin gaan totdat die besloot samen met iemand anders te gaan en nu vroeg ik me af of er toevallig mensen hier waren die nog gaan? ik hoor het dan graag =]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Nvm, NL dus. Nee ga niet

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 21:47 ]


    16 - 09 - '17

    Jup I'm going.
    Maar ik ga al met wat vrienden (een behoorlijk groepje). Ik schrik alleen niet zo snel en iedereen gaat mij waarschijnlijk nu proberen extra bang te maken.
    En je kan niet ook gewoon mee gaan met je vriendin en die anderen persoon.. zijn er niet nog wat mensen met wie je zou kunnen gaan?


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ik wil heel graag gaan... maar ik denk niet dat ik kan. :c

    Ik ga niet, maar ik ken wel iemand die er mag werken als zombie :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Incedunt schreef:
    Jup I'm going.
    Maar ik ga al met wat vrienden (een behoorlijk groepje). Ik schrik alleen niet zo snel en iedereen gaat mij waarschijnlijk nu proberen extra bang te maken.
    En je kan niet ook gewoon mee gaan met je vriendin en die anderen persoon.. zijn er niet nog wat mensen met wie je zou kunnen gaan?

    nee ze wilden me er liever niet bij hebben ='[ ik zit nu dus een beetje te zoeken naar mensen die kunnen maar als jij gewoon al gezellig met vrienden gaat zal ik je niet komen lastig vallen hoor :Y)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik ga morgen erheen met drie vriendinnen en heb er echt superveel zin in c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Draculea schreef:
    Ik wil heel graag gaan... maar ik denk niet dat ik kan. :c


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ben al drie jaar aan het roepen dat ik zo graag naar de Fright nights wil... En nog steeds geen kaartjes. Ik weet niet of het dit jaar wel lukt. Walibi is een shiteind bij me vandaan. :c


    Searching heavens for another earth

    Nee, jammer genoeg ga ik niet! ): Hopelijk vind je nog wel snel iemand haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fright night here I come :Y)
    20 / 21 oktober. Een van de twee was het ;pp


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik heb nog niemand...^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wanneer ga je eigenlijk?

    JamesPotter schreef:
    Ik heb nog niemand...^^

    LET'S GO TOGETHER (like ramma lamma lamma ka dinga da dinga dong)


    Draculea schreef:
    Wanneer ga je eigenlijk?

    Ik wilde of de eerste zaterdag/zondag van de vakantie gaan of de laatste vrijdag/zaterdag van de vakantie =]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Draculea schreef:
    Ik wil heel graag gaan... maar ik denk niet dat ik kan. :c

    Dit.
    Geen geld en ik woon helemaal in Limburg :')


    I live for the applause, you will die for it.