Gibbs schreef:
Eigenlijk heb ik een klein vraagje. Ik ben het er mee eens dat je gewoon reclame moet mogen maken in iemands GB mits er op zijn/haar profiel staat dat dat mag. En dat kan inderdaad best tussen de huisregels gezet mogen worden dat het dan wél mag.
Maar waarom zou je zo graag reclame willen maken in iemands gb? Ik bedoel, wil je per se zo veel lezers hebben dan? Want als je een topic aanmaakt of je verhaal in de spotlight dumpt (ik weet het, niet iedereen heeft daar credits voor, ikzelf ook niet) of reclame maakt in de shoutbox (wat naar mijn mening niet veel effect heeft eigenlijk, veel mensen weten geloof ik niet eens van het bestaan van de shoutbox af) dan krijg je toch ook al lezers erbij? Is dat niet voldoende? Verder is er een kans dat als een user op ''willekeurige story'' klikt, jouw verhaal ziet en 'm op die manier gaat lezen.
Dit is totaal niet aanvallend bedoelt, ik vroeg het me gewoon af. (:
Ik denk dat iedere schrijver het leuk vindt als zo veel mogelijk mensen zijn verhaal lezen. Ik heb een verhaal met maar twee actieve abo's en ik vind het evenzogoed een hartstikke leuk verhaal om aan te schrijven, maar ik zou het
nog leuker vinden als er meer mensen zouden die ik met mijn verhaal kan vermaken (want dat is waar ik hier voor schrijf).
Gisteren heb ik veel mensen aangeschreven (gewoon om eens te proberen, ik wist niet dat het niet mocht) voor een nieuw verhaal en daardoor heb ik op een dag meer dan zestig abo's gekregen. Van mensen die het fijn vonden dat ik hen op het verhaal had geattendeerd. Van hen kreeg ik hele leuke reacties en ik zou liegen als ik zou zeggen dat dat me niets doet.
Topics aanmaken trekt wel wat mensen, maar toch aanzienlijk minder mensen dan het persoonlijk aanschrijven van mensen die graag lezen over jouw onderwerp. Ik hoop dat ik het zo een beetje heb duidelijk gemaakt waarom ik het fijn vindt. ^^
[ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 13:32 ]
Every villain is a hero in his own mind.