• Kledinglijnen, schoenenlijnen, van alles. Iedereen wilt er één, en stel nou voor dat jij het hebt. Chanel, Gucci, Prada, iedereen kent dé merken wel. Maar wat nou als er nog beroemdere en duurdere merken bestaan? De een bestaat al een paar jaar, de ander is net begonnen en is nu al wereldbekend. De ontwerpers hebben tientallen modellen, miljoenen centen, in elk land wel een huis, wie wilt dat nou niet? Ze zijn elkaars vijanden, elkaars concurrentie. Dan pas komt iemand op het idee om ze samen te laten werken. Alle ontwerpers hebben daar natuurlijk geen zin in. Toch zijn ze nieuwsgierig en worden ze naar een bepaalde plek gestuurd. Ze spreken af om de komende dagen wat proberen te verzinnen. Maar of dat nou gaat lukken? Relaties, vriendschappen, en natuurlijk haat.


    Rollen

    De ontwerpers

    - Justin Drew Bieber - Kidrauhl | Arratay
    - Camila Cabello - Camicabel | Butera
    - Francisco Lachowski - Lachowski Moda | Presence
    - Patrick Vaughn Stump - Sweet Punk | KiliOfDurin

    Modellen [Mogen beroemdheden zijn, mag ook onbekend]

    - Kristina Bazan - Kidrauhl | Velton
    - London Wright - Kidrauhl | Vipire
    - Reservatie - Camicabel | Sivan
    - Coco-Leigh Isabella Mason - Sweet Punk | Presence
    - Diana Irina Melison - Lachowski Moda | Adnane
    - Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro - Camicabel | Adnane
    - Mia Keulen - Lachowski Moda | Asmodeus
    - Christopher Lynn Moore - Sweet Punk | Arratay

    Overige [Familie, vrienden]

    -
    -

    Regels

    'Allemaal zijn ze even beroemd, niemand is beroemder of beter
    'Niet alle ontwerpers zijn meisjes. Kies ook eens jongens
    'Maximaal twee rollen, waarvan één een ontwerper mag zijn
    'Twee modellen per ontwerper
    'Minimaal vijf regels schrijven. Als je echt niet anders kan mogen het er ook minder zijn maar geen one-liners
    'Off-topic tussen haakjes
    'Wees aardig tegen elkaar, natuurlijk hoeft dat ín de RPG niet
    '16+ Mag, houd het wel een beetje netjes
    'Je mag geheel zelf bepalen hoe je lijn heet
    'Kraak elkaars ideeën niet af
    'Bij elke overtreding krijg je een waarschuwing. Na drie waarschuwingen lig je eruit, of je nou veel of weinig reageert
    'Na een week niet reageren stuur ik een PB. Als je niet kan inspringen of het moeilijk vind dan help ik je graag
    'Reserveringen blijven vierentwintig uur staan, rol niet helemaal ingevuld telt ook als een reservering
    'Have fun!

    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Naam label:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    Dit topic is eerder gestart maar doodgelopen.


    Vier beroemdheden zijn de ontwerpers.
    Je mag helemaal zelf kiezen hoe oud ze zijn.
    Of ze zo oud als nu zijn, of ouder.
    Ook mag je kiezen of ze beroemd zijn door wat ze in het echt doen,
    of gewoon door het ontwerpen.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 21:53 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Rol: Ontwerper.
    Naam: Francisco Lachowski.
    Leeftijd: Achtentwintig jaar. (Officieel is hij tweeëntwintig.)
    Geslacht: Mannelijk.
    Naam label: Lachowski Moda.
    Nationaliteit: Braziliaans.
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Francisco is een gerespecteerd iemand. Hij is vriendelijk en geduldig en straalt vrij veel kalmte uit. Hij zorgt er altijd voor dat iemand aan zijn verwachtingen voldoet en houdt niet van mensen die niet aan zijn wensen kunnen voldoen. Hoewel hij de vriendelijkheid zelve is, is Francisco iemand die echt voor het beste gaat. Als hij beter kan krijgen gaat hij daar ook voor, vriendjespolitiek is dus absoluut niet aan hem besteedt.
    Francisco mag dan wel serieus klinken, toch heeft hij af en toe nog wel eens zijn gekke momenten. Hij is een stuk rustiger en volwassener geworden dan een aantal jaren terug, hoewel hij zijn wilde haren nog zeker niet is verloren. Hij heeft daarom ook niks tegen een avondje stappen met zijn vrienden of collega's en kan zijn grenzen nog wel eens stevig verleggen als het moet. Verder is Francisco makkelijk boos te maken als iets niet volgens zijn zin gaat en kan hij daar simpelweg snel maatregelen voor treffen. Het is daarom ook heel normaal dat zijn modellen een grote stressmeter moeten hebben.
    Extra: Francisco is zelf een model geweest en besloot kleding te gaan ontwerpen toen hij vierentwintig werd. Op zijn vijfentwintigste heeft hij een eigen, officiële kledinglijn opgezet met hulp van een paar oude werkgevers.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Zou ik mijn reservatie kunnen opzeggen? Mijn excuses.


    Every artist was first an amateur.

    En ehm, zou ik ene Justin Bieber mogen reserveren als ontwerper dan?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rol: Vrouwelijk model.
    Naam: Coco-Leigh Isabella Mason. Door de meeste mensen wordt ze gewoonweg Leigh genoemd. Coco vindt ze niet bepaald mooi klinken.
    Leeftijd: Twintig jaar.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Naam label: Sweet Punk.
    Nationaliteit: Amerikaanse.
    Uiterlijk:



    (FC Ashley Benson)
    Innerlijk: Leigh is makkelijk uit te drukken en heeft niet bepaald een handleiding. Ze is altijd vrolijk en zit amper stil. Ook is ze altijd aardig en ontbreekt er nooit een lach op haar gezicht. Vanwege haar vrolijke manier van doen en eigenlijk de kinderachtige tint die ze lijkt te hebben denken mensen snel dat ze niet bepaald professioneel kan zijn, maar dit vooroordeel is misplaatst. Leigh weet wanneer ze moet remmen en wanneer ze haar mond moet houden. Ze is weliswaar niet het meest gerespecteerde model in de modewereld, maar doet haar werk over het algemeen goed. Leigh is vriendelijk, plagerig en onrustig. Ze is ook niet bepaald de handigste en daardoor maakt ze sneller fouten, maar over het algemeen weet ze deze gemakkelijk te herstellen. Ze is niet makkelijk kwaad te krijgen, hoewel ze nogal snel van streek kan raken als iemand kritiek op haar heeft. Dit is dus ook een van haar grootste obstakels in dit wereldje.
    Extra: Leigh is nog niet zo lang bezig als model. Ze heeft een tijdje acteerwerk gedaan, maar besloot om de wereld van de mode te betreden aangezien een scout haar heeft benaderd. Overigens heeft ze geen tatoeages of piercings.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 17:41 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Rol: Ontwerper
    Naam: Justin Drew Bieber
    Leeftijd: Negentien jaar oud, geboren op één maart 1994
    Geslacht: Mannelijk
    Naam label: Kidrauhl
    Nationaliteit: Canadees
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Justin is eigenlijk heel aardig, en een leuke jongen. Maar natuurlijk weet bijna niemand dat, want hij doet zich arrogant voor om zijn status in het leven te behouden. Daardoor denken mensen dan ook werkelijk dat ie gewoon een arrogant, rijk jochie is. Zijn passie voor mode en kleding heeft ie van zijn moeder geërfd, waar hij erg blij om is. Justin is erg zorgzaam voor zijn familie, maar zoals bij elke tiener zou hij liever in het bijzijn van andere mensen, bij zijn vrienden zijn. Natuurlijk kan Justin erg chagrijnig zijn en heeft echt ochtend dat ie te vroeg op staat, voor hem dan, een ochtendhumeur waarbij je maar beter uit zijn buurt kan blijven. Als het over zijn familie gaat, en als je iets verkeerds zegt, dan moet je op de vlucht slaan. Het had maar een paar seconden geduurd of Justin had nooit geleefd. Zijn moeder wilde namelijk toen ze net zwanger was zelfmoord plegen en was aan de drank en de drugs. Toen ze te horen kreeg dat ze zwanger was, was ze onmiddellijk gestopt omdat ze een goede moeder wilde zijn. Dat maakt de band tussen Pattie en Justin zo hecht. Pattie is alles voor hem. Ook met zijn halfbroertje en halfzusje heeft Justin een erg goede band. Jazmyn en Jaxon zijn -zijn alles. Als het om echte vrienden gaat heeft hij enkele die ook echte vrienden zijn, helaas zijn de anderen alleen maar op zijn geld uit.
    Extra: Zijn ouders, Pattie en Jeremy, zijn net na de geboorte gescheiden. Toch zijn ze beste vrienden, ondanks dat Jeremy een nieuwe vrouw heeft en twee kinderen. Beide ouders hadden niet veel geld, dus Justin moest zelf werken. Hij werkte bij een kledingwinkel en vond het leuk werk, ook verdiende hij er wel wat mee. Nu heeft ie over de hele wereld zijn eigen winkels. Ondanks dat hij het druk heeft met zijn label schrijft hij af en toe liedjes. Niet dat ie het nou echt weet maar Justin kan goed zingen. Voor de rest heeft hij zichzelf aangeleerd om drums, gitaar, piano en een heel klein beetje trompet te leren spelen. Tattooverslaafd zou je hem kunnen noemen al is ie daar niet erg blij mee. Overal, op zijn rug, armen, been et cetera, heeft hij tattoos en het liefst zou ie er nog meer willen.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 17:56 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Roar schreef:
    Rol: Ontwerper
    Naam: Justin Drew Bieber
    Leeftijd: Negentien jaar oud, geboren op één maart 1993
    Geslacht: Mannelijk
    Naam label: Kidrauhl
    Nationaliteit: Canadees
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Justin is eigenlijk heel aardig, en een leuke jongen. Maar natuurlijk weet bijna niemand dat, want hij doet zich arrogant voor om zijn status in het leven te behouden. Daardoor denken mensen dan ook werkelijk dat ie gewoon een arrogant, rijk jochie is. Zijn passie voor mode en kleding heeft ie van zijn moeder geërfd, waar hij erg blij om is. Justin is erg zorgzaam voor zijn familie, maar zoals bij elke tiener zou hij liever in het bijzijn van andere mensen, bij zijn vrienden zijn. Natuurlijk kan Justin erg chagrijnig zijn en heeft echt ochtend dat ie te vroeg op staat, voor hem dan, een ochtendhumeur waarbij je maar beter uit zijn buurt kan blijven. Als het over zijn familie gaat, en als je iets verkeerds zegt, dan moet je op de vlucht slaan. Het had maar een paar seconden geduurd of Justin had nooit geleefd. Zijn moeder wilde namelijk toen ze net zwanger was zelfmoord plegen en was aan de drank en de drugs. Toen ze te horen kreeg dat ze zwanger was, was ze onmiddellijk gestopt omdat ze een goede moeder wilde zijn. Dat maakt de band tussen Pattie en Justin zo hecht. Pattie is alles voor hem. Ook met zijn halfbroertje en halfzusje heeft Justin een erg goede band. Jazmyn en Jaxon zijn -zijn alles.
    Extra: Zijn ouders, Pattie en Jeremy, zijn net na de geboorte gescheiden. Toch zijn ze beste vrienden, ondanks dat Jeremy een nieuwe vrouw heeft en twee kinderen. Beide ouders hadden niet veel geld, dus Justin moest zelf werken. Hij werkte bij een kledingwinkel en vond het leuk werk, ook verdiende hij er wel wat mee. Nu heeft ie over de hele wereld zijn eigen winkels.


    Justin is van 1994, just saying. Anders zou die 20 zijn.

    Lovina schreef:
    (...)

    Justin is van 1994, just saying. Anders zou die 20 zijn.


    Weet ik, weet ik. Ik zag het net al maar dat komt omdat ik op mijn iPhone zit die alles verbeterd. Net heb ik ook al van alles moeten aanpassen. Mijn laptop is namelijk een beetje heel erg stuk :I.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ugh, ik blijf maar aanpassen omdat dat rotding alles verbeterd. Maar als ik de autocorrect uit zet typ ik weer een heleboel fout.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Als alle reservaties zijn ingevuld en er nog één ontwerp(st)er bijkomt denk ik dat we misschien vanavond al kunnen beginnen, anders morgenavond. Ik denk dat het morgen wordt.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Salvare schreef:
    Als alle reservaties zijn ingevuld en er nog één ontwerp(st)er bijkomt denk ik dat we misschien vanavond al kunnen beginnen, anders morgenavond. Ik denk dat het morgen wordt.


    Welk personage ga jij eigenlijk aanmaken? Ik zie je niet tussen de reserveringen en/of ingevulde rollen staan.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Roar --> Arratay.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Presence schreef:
    (...)

    Welk personage ga jij eigenlijk aanmaken? Ik zie je niet tussen de reserveringen en/of ingevulde rollen staan.


    Geen een :'). Bij de vorige heb ik ook zonder rol gespeeld, ik las mee met de verhaallijn. Vond het jammer dat ie gestopt was dus heb ik een nieuw topic aangemaakt haha.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Zou je die Karla bij mij willen weghalen?:}


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mag ik de laatste ontwerper?


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Mag ik de laatste ontwerper?

    Yeah :').
    @Butera Ik haal het nu weg.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5