• Mijn vriend maakt mij zo pissig. Hij spreekt met mij af en negen van de tien keer moet hij nog wat anders doen. Zoals vandaag zouden we vanavond gaan sporten. Eerst gaat hij uiteten en dan zou hij komen naar de sportschool, want ik heb geen zin om weer alles op te schruiven, omdat hij geen afspraken kan maken.
    Vervolgens hoor ik dat hij eerst zijn huiswerk af moet hebben en daarna komt sporten. Zou hij dat in de middag gaan maken. Nu komt hij heel blij aan via de sms: ik moet nu een coopertest lopen.
    Zeg ik: Tot morgen dan. Nu is hij kwaad op mij omdat hij geen afspraken kan maken.


    Als het leven geen zin heeft, kun je er ook geen punt achter zetten.

    Jongens.. :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Faithfully schreef:
    Jongens.. :W

    Ja, maar dit is al de tienduizendste keer en hij verwacht wel altijd dat ik braaf aankom lopen als ik al andere afspraken heb gemaakt en hij wil plotseling afspreken.
    :/


    Als het leven geen zin heeft, kun je er ook geen punt achter zetten.

    Amaterasu schreef:
    (...)
    Ja, maar dit is al de tienduizendste keer en hij verwacht wel altijd dat ik braaf aankom lopen als ik al andere afspraken heb gemaakt en hij wil plotseling afspreken.
    :/
    Zeg dat tegen hem. dan weet hij ineens wat er =is is en waarop die moet letten =).


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    omg

    Ik herken dat heel erg van een vriendin van mij. ik heb me er altijd heel kwaad over gemaakt en dat doe ik af en toe nogsteeds.
    Maar eignelijk heeft het geen zin. je kan je wel druk gaan lopen maken, maar daan gaan hun niet opeens better van leren plannen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    Ik herken dat heel erg van een vriendin van mij. ik heb me er altijd heel kwaad over gemaakt en dat doe ik af en toe nogsteeds.
    Maar eignelijk heeft het geen zin. je kan je wel druk gaan lopen maken, maar daan gaan hun niet opeens better van leren plannen.


    Ik ga niet altijd rekening houden met mijn vriend als hij dat ook niet met mij doet.


    Als het leven geen zin heeft, kun je er ook geen punt achter zetten.