• Hoi iedereen! Na zo'n vijf dagen rondkijken op Quizlet, besloot ik me maar voor te stellen op het forum! Ik heb rondgekeken of daar een speciaal topic voor was, maar zoiets vond ik niet dus stel ik me zo even voor! Ik wist niet precies of dit bij het stamcafé of juist overige promoten hoorde, dus sorry als het fout staat! In ieder geval, daar komt ie :3

    Mijn naam is June (Meteorsea is de username)! Ik ben achttien jaar en studente. Soort van. Eigenlijk half, want het is een vooropleiding aan het conservatorium. Wat inhoud dat ze me klaarstomen voor de audities van volgend jaar (yeah... niet mijn ding audities). Aan het conservatorium doe ik de studie Docent Muziek, omdat ik erg veel van muziek houd en mijn hoofdinstrument is klassiek zang (operaaaaaaaa kuch kuch). Of ik zeker weet of ik dit wil doen? Nee. Het enige waar ik zeker over ben in mijn toekomstige leven (als ik die heb natuurlijk, ik kan net zo goed onder de bus belanden morgen) is dat ik schrijfster wil worden. Het liefst over de hele wereld, boekverfilmingen, maar ik houd het eerst bij Nederland. Nee, correctie; laat ik eerst maar eens een boek afschrijven. Dan zien we wel weer verder lol. Omdat de vooropleiding niets voorstelt, werk ik daarnaast nog als cassiere bij de Albert Heijn. Iets wat ik niet mijn hele leven wil blijven doen. Ik woon nog thuis bij mijn ouders en broertje en twee honden en heb hiervoor een tussenjaar gehad.
    Mijn hobby's zijn schrijven, lezen en muziek maken (piano spelen en zingen) en niets doen, want dat moet soms ook gebeuren :3. Ik kijk graag films en tv series waaronder Harry Potter, Castle, en The Walking Dead op dit moment toch echt mijn favoriet zijn. En verder weet ik niet wat ik wil vertellen, maar vragen zijn altijd welkom! Daarnaast wil ik er even bij zeggen dat Quizlet echt awesome is van wat ik tot nu toe heb gezien! :Y)
    Dank jullie wel voor het lezen! :3



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Avarosa schreef:
    (...)Het verbaast me weer niet dat jij die reactie post. :W
    Laten we maar hopen van niet zou ik zeggen.

    Alvast veel plezier. Lees in ieder geval maar eens goed de huisregels, want je voor je het weet doe je anders iets verkeerd. (:

    Excuse me? :') Het is gewoon ontzettend verdacht dat iemand zich hier komt voorstellen na dat andere topic. Wat boeit het nu dat ik die reactie post? (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Welkom op Quizlet! *O*
    Als je vragen hebt o.i.d. staat mijn gastenboek altijd voor je open. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Vulcano schreef:
    Welkom op Q.. ^^


    •*• Lululu •*•

    Comanche schreef:
    (...)
    Excuse me? :') Het is gewoon ontzettend verdacht dat iemand zich hier komt voorstellen na dat andere topic. Wat boeit het nu dat ik die reactie post? (cat)


    Same, ik ben ook wantrouwerig hehe.

    Maar voor de newbie, welkom ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Comanche schreef:
    (...)
    Excuse me? :') Het is gewoon ontzettend verdacht dat iemand zich hier komt voorstellen na dat andere topic. Wat boeit het nu dat ik die reactie post? (cat)
    Het was niet slecht bedoelt. Het was juist komisch dat jij net degene was die het postte en dan ook de manier waarop. Mijn reactie was eigenlijk niet slecht bedoeld. (bloos)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Comanche schreef:
    (...)
    Excuse me? :') Het is gewoon ontzettend verdacht dat iemand zich hier komt voorstellen na dat andere topic. Wat boeit het nu dat ik die reactie post? (cat)


    Oh, ik zie waar dit over gaat... Ik ben zeker geen bodybuilder. Maar dat zou zo'n zielig persoon ook zeggen, dus ja, ik denk dat het aan jullie is dat jullie me geloven of niet. Ik begrijp nu wel waarom jullie wantrouwig zijn. [:


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Oké.. welkom.. Hoop ik. (cat)


    Some people are art and do art at the same time

    Welkom!
    Klassieke zang? Zooooo gaaf! Een phantom of the opera. c:


    Searching heavens for another earth

    Welkom op Quizlet.


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    Comanche schreef:
    Ik ben wantrouwig. Kun je toevallig ook bodybuilden? (cat)


    I'm not the only one who thought this c:

    Anyhow, welcome to Quizlet! Prepare for cookies and kittens!


    Tijd voor koffie.

    Scandal schreef:
    Welkom! =)


    † Love? I want to sleep.

    Avarosa schreef:
    (...)Het was niet slecht bedoelt. Het was juist komisch dat jij net degene was die het postte en dan ook de manier waarop. Mijn reactie was eigenlijk niet slecht bedoeld. (bloos)

    Oké, prima. ^^ Sorry, ik ben ontzettend slecht van vertrouwen, dat komt er soms nogal lullig uit. Excuses!

    OT; Welkom, alsnog. (: Ik hoop dat je het hier fijn zult vinden, tussen al die leuke en gekke kippen. (;


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Comanche schreef:
    (...)
    Oké, prima. ^^ Sorry, ik ben ontzettend slecht van vertrouwen, dat komt er soms nogal lullig uit. Excuses!

    OT; Welkom, alsnog. (: Ik hoop dat je het hier fijn zult vinden, tussen al die leuke en gekke kippen. (;
    Geen probleem hoor. Mijn reactie was ook niet zo duidelijk getypt als ik hem herlees.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?