• Alle vaders hebben bepaalde dingen die ze aanbidden, waar ze van houden en dus ook hebben of doen. Denk aan van die lelijke T-shirts of knullige telefoonhoesjes en -houders. Hier hebben we een aantal van die typische dingen op een rij gezet. En? Zit er iets tussen wat je eigen vader ook heeft of doet?

    1. Gratis T-shirts van werk
    2. De ‘nerd’ uithangen op vakantie
    3. Telefoonhoesjes
    4. Thrillers
    5. Overdreven reageren bij sport
    6. Een uiltje knappen (dutje doen)
    7. Opscheppen dat ze tijdens hun studententijd weleens wiet hebben gerookt
    8. Vrij lang de tijd nemen op de wc

    © Froot.nl

    Mijn vader voldoet aan 1, 4, 6 en 8.
    Heeft jouw vader ook typische 'vaderdingen'?


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Malafide schreef:
    (...)
    Lol nee, ik maak 'm helemaal gek. (cat)

    Aarghh, jij hebt wel lef hoor. (cat) Mijn broertje is ook zo. Loopt me constant uit te dagen als mijn favoriete voetbalclub moet spelen. Kan ik niet hebben gewoon.


    ars moriendi

    Incantatem schreef:
    4, 6 en 8. (krul)


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Geen idee, eigenlijk.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    1, 3 en 8


    26 - 02 - '16

    Alleen 4.


    Chaos is a ladder.

    Alles (krul)


    Some people are art and do art at the same time

    5, 6, 7 en 8 haha


    -

    Alleen 6, maar dat doet hij alleen s'avonds na 9 uur (met een slapende kat op zijn schoot).


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    5,6 en 8. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    8 :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    1, 3 & 8


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ramses schreef:
    (...)
    Aarghh, jij hebt wel lef hoor. (cat) Mijn broertje is ook zo. Loopt me constant uit te dagen als mijn favoriete voetbalclub moet spelen. Kan ik niet hebben gewoon.

    Nou, zo ben ik ook weer niet. Ik laat mn vader gewoon rustig naar de wedstrijd kijken, maar als ik echt iets belangrijks moet weten stoor ik m wel effe, ja. Tot hij antwoord geeft dan, want daarna ben ik gewoon weer weg. (krul) Ik zou het zelf ook niet leuk vinden als ze dat bij mij deden, maar ja, aan de andere kant kun je het meeste gewoon weer terugkijken op internet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    3, 6 en vooral 8.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    5, 6 en 8. Toch hou ik echt super veel van mijn vader, hij zorgt er altijd voor dat ik word opgebeurd. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    1, 3, 5, 6 en 8, best veel Ö

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 14:38 ]


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom