• Je denkt zeker wat is Project S?
    Dat is het volgende:
    Ik heb hier minimaal 3 verschillende mensen voor nodig.
    Dan zijn we dus met zijn vieren als het goed is en anders met zijn drieen.
    Het word een Story maar niet zomaar eentje..
    Iemand van die 4 (3) bedenkt een woord en dat word de naam van het hoofdstuk. Dan moet de rest daar met zijn allen een verhaal bij bedenken.
    Voorbeeld:

    Hoofdstuk 1: Kangaroe.

    De kangaroe was erg vrolijk.
    Ze had te horen gekregen dat ze naar de kangaroeschool mocht voor slimmere kangaroes.
    Dit was voor haar dus een hele eer.
    Ze ging naar de winkel en kocht al haar spullen.
    Ze had er nu al zin in!

    (normaal zou het verhaal langer zijn maar moest een kort voorbeeld hebben.)
    (En het is een slecht stukje verhaal)


    Het is een heel leuk project om uit te proberen!



    Waarom ik een tweede topic maakte over hetzelfde: niemand reageerde op mijn vorige

    [ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 21:37 ]


    Don't be shy, just be cute.

    maar moet nu slapen... komen er nog reacties? Dan moet je even wachten op een antwoord.


    Don't be shy, just be cute.

    ForEverCute schreef:
    (...)

    Sorry maar twee mensen zeiden tegelijkertijd hetzelfde en dat vind ik niet fijn terwijl ik net de reden al had gezegd.. sorry

    Het is niet erg. Normaal gezien mag je ook niet meerdere keren na elkaar reageren, dat is om te voorkomen dat één iemand een heel topic vol schrijft.
    Als je mensen vindt om de story mee te doen, is dat natuurlijk ook tof.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    (...)
    Het is niet erg. Normaal gezien mag je ook niet meerdere keren na elkaar reageren, dat is om te voorkomen dat één iemand een heel topic vol schrijft.
    Als je mensen vindt om de story mee te doen, is dat natuurlijk ook tof.


    Oke! thanks! ik heb heel lang op quizlet gezeten heb het account verwijderd en daarna de regels een beetje vergeten.. oeps!


    Don't be shy, just be cute.

    Slotje -> Hier is al een topic van.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.