• Hey!
    Ik ben op zoek naar iemand die me wilt helpen bij het schrijven van een (Zayn Malik- One Direction) verhaal. Het gaat om een bestaand verhaal, maar door school kan ik het niet in mijn eentje doen. Ik had voorheen ook al een ander die me hielp, maar die antwoordde op een gegeven moment niet meer op mijn vragen, en die is er na een maand mee gestopt. Ik zoek dus ook iemand die het tot het einde van het verhaal vol zou houden.
    het gaat om dit verhaal: http://www.quizlet.nl/stories/112317/the-campfire-love-song--zayn-malik/
    Als je interesseert bent hoor ik het graag, en dan kan ik je misschien wat meer info geven. Zou je ook een stukje willen schrijven zodat ik je schrijfstel kan bekijken :$
    Alvast heel erg bedankt!
    xx

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    i looooooooove 1D en fanfics :)
    hier is een stukje van mijn schrijfstijl:
    Harry pov:
    Ik zit op mijn kamer. Ik verveel me. Hmmm, ik zal mijn teksten nog maar eens zingen zeker. Ofnee, ik neem wel een douche. Ja, dat ge ik doen. Ik wandel naar de badkamer. Ik zet het water aan om het warm te laten worden. Ik loop naar de deur en doe hemop slot. Ik wandel terug naar de badkamer en kleed me uit. Ik ga onder de douche staan. Tien minuten later stap ik uit de douche. Ik neem een handdoek en droog me af en doe kleren aan. daarna ga ik met mijn handdoek door mijn warrige krullen. Ik loop naar de tv en zet hem aan. Even later hoor ik geklop op de deur.Wie is daar, vraag ik. Roomservice, een pakketje voor Harry Styles, antwoord een hoge vrouwenstem. Ik kom eraan. Ik zet de tv af en open de deur. Ja??? Vraag ik. Hier is je pakketje, zegt de jonge vrouw. Ze neemt het pakje, maar in plaats van het te geven, ramt ze ermee tegen mijn gezicht. Ik val met mijn hoofd tegen de tafel. Een hevige pijn voel ik bij de achterkant van mijn hoofd. het bloed stroomt van mijn hoofd. Ik zie zwarte plekken voor mijn ogen, en 1 minuut later verlies ik het bij bewust zijn. Ik word wakker. Ik open mijn ogen. Wat is er toch gebeurt, waarom heb ik zoveel pijn. Ik probeer te bewegen tot ik door heb dat ik vast gebonden ben. Ik kijk om me heen, niemand. Ik probeer te roepen, maar in mijn mond zit een grote prop. Ik probeer me zelf los te maken maar het touw zit te strak. Opeens, hoor ik gestommel in de badkamer. Een jonge vrouw, ik schat haar rond de 25 komt richting mij. De vrouw van de Roomservice, denk ik bij mezelf. Allen is het verschil nu dat er een grote vent bij haar is. Ah, ons droomprinsje is wakker, zegt de gespierde man als hij ziet dat ik wakker ben. W...w..l...l m l .... S! Probeer ik uit te brengen, maar dat lukt natuurlijk niet met die prop. Ogarmpjes, what's wrong? Ik hoor je niet zo goed, zegt de jonge vrouw bespottelijk tegen me. Ze wandelt rond de stoel waar ik vastgebonden aan ben. Haal het! Commandeerde de vrouw dan. Hier is het. DE gespierde man haalt een geweer boven. En richt het op mij. Heeeeeelp, probeer ik nog uit te brengen, ik probeer me los te wringen, maar niets helpt. Vaarwel, mister Styles is het laatste wat ik nog hoor een fractie van een seconde later, schiet de vent een kogel door mijn hoofd. Daar lig ik dan.....dood





    voila xx
    Laat me iets weten
    groetjes xx


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Nog iemand?


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Zou wel willen, voor mijn schrijfstijl kan je op mn profiel kijken :)


    Faith is everything.