• Ja, ik had het redelijk warm dus had ik even heel randomly mijn haar opgestoken in een dotje/knotje hoe je het ook wilt noemen.
    Nu lacht mijn vader me uit omdat hij redelijk hoog staat en het best een vreemd zicht is aangezien mijn haar echt lang en dik is.
    Dit kreeg ik als resultaat:




    Niet op de vreemde gezichten letten, ik verveelde me. (cat)
    Nu is mijn vraag of jullie ook foto's van jezelf hebben met een hoge dot.
    Ik ben er best nieuwsgierig achter hoe het er bij anderen uitziet.
    Ziet het er echt zo vreemd uit? :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    I saw it on Facebook and liked it :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Theodora schreef:
    Ik vind het leuk :Y)
    En woah, Kim. Jij bent nog knapper geworden sinds die keer dat ik je zag op de meeting.

    Haha, thanks :3
    Het enige jammere aan dit dotje is dat het best pijnlijk begint te worden aan mijn hoofdhuid als ik hem erg lang in laat steken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Vind het niet zo leuk. Al die hoeren bij mij in de buurt hebben elke dag zoiets inclusief de duckface

    Het staat je echt goed, omdat je gezicht zo sprekend is. Ik draag mijn haar heel vaak zo. Het is heerlijk als ik mijn lokken zo 's ochtends uit mijn zicht kan haren en er dan de hele dag geen last van heb.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sorry, ik vind zo'n hoge knot altijd lelijk staan. De meeste mensen krijgen er zo'n arrogante kop van. En nou moet ik heel eerlijk zijn, ik vind het niet zo geweldig staan. En met die duckface al helemaal niet.
    Nogmaals, excuzes-moi. Ik wil niet bot doen. D:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Om eerlijk te zijn vind ik het niet zo geweldig, ik houd niet van die dingen - bij niemand niet. Als je het thuis doet omdat je haren in de weg hangen dan kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar ik zie vaak genoeg mensen rondlopen buiten en op school met het haar zo opgestoken. Ik zou het zelf nooit doen.

    Oh dat doe ik zelf heel vaak om dat haar uit m'n gezicht te halen. Of ik draai er gewoon letterlijk een hugeass knoop in. Yea dat blijft om de een of andere reden gewoon zitten :'].
    Don't really care if others find me a bitch or anything vanwege een fucking knot.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind het wel leuk staan ! Je kunt ook wat plukjes eruit lostrekken , voorzichtig , dat staat vaak ook wel leuk ! c:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Staat wel leuk dat knotje, alleen die duckface verpest het een beetje.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    ik vind het eigenlijk ook wel leuk staan =]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik ben er zelf niet zo weg van, eerlijk gezegd, maar het staat je niet vreemd of zo, dat is gewoon een kwestie van smaak. (;


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Vreselijk. Zeker die laatste. How dare you to do a duckface? (cat)
    Ik snap echt niet waarom mensen hun haar zo doen. Het ziet er niet uit, als je het mij vraagt.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 12:25 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb 's avonds altijd een rommelig exemplaar op mijn hoofd staan. En bij het hockeyen c:


    Miep

    Ik hou er altijd wel van als het wat nonchalanter zit, dus met nog wat plukjes aan de voorkant er uit bijvoorbeeld. Bij mezelf vind ik een strakke staart of knot niet leuk, ik doe het altijd wat losser.

    Ik vind het wel iets hebben. Mijn haar is alleen net iets te kort voor een knotje (het enige wat ik ermee kan is een zielig klein paardenstaartje waarbij de helft van mijn haar telkens uit het elastiek springt).


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.