• Mijn mp3 had de geest gegeven, nu heb ik een nieuwe mp3 besteld alleen kom ik er achter dan mijn backup van mijn muziek gefaald heeft...
    Ik ben erg slecht met namen dus kan ook niet zo 1,2,3, mn muziek weer vinden.
    Wie kan mij helpen met wat muziek vinden?

    Mijn muziek smaak:
    Folk: Denk aan omnia, corvus corax, faun, celtic woman

    (impressie)
    Rock: Denk aan Nirvana, AC-DC, guns n roses, ramjam
    Country/blues:
    (impressie)

    En als je meer ideetjes hebt zet maar neer (ik houd niet van de muziek die je op de radio hoort zoals pop, de rede houd ik denk ik maar voor me xD)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Caffeine schreef:
    ^ No problumm! Het zijn verschillende bands, dus ben benieuwd wat je ervan vindt.
    een hoop van die bands deden gelijk een lichtje branden haha=') maar ik heb weer luistervoer!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    (...)een hoop van die bands deden gelijk een lichtje branden haha=') maar ik heb weer luistervoer!

    Ghehe, oké dat is mooi! (: That's what I did it for. Dan heb je tenminste weer een boel bands 'terug' en hoef je niet meer zoveel te zoeken, hehe. Want ik kan snappen dat het erg irritant is. Is bij mij ook heel vaak gebeurd. ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Ghehe, oké dat is mooi! (: That's what I did it for. Dan heb je tenminste weer een boel bands 'terug' en hoef je niet meer zoveel te zoeken, hehe. Want ik kan snappen dat het erg irritant is. Is bij mij ook heel vaak gebeurd. ^^
    yeah =) alleen er was een hoop shizzel dat ik luisterde wat afkomstig was van amateurs vooral folk muziek. niemand maar ook echt niemand binnen mijn vriendenkring kan andere bands noemen dan de shizzel die op de festivals (waar wij met zijn alle naar toe gaan) gespeeld word. alsof ik dat niet ken xD.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    (...)yeah =) alleen er was een hoop shizzel dat ik luisterde wat afkomstig was van amateurs vooral folk muziek. niemand maar ook echt niemand binnen mijn vriendenkring kan andere bands noemen dan de shizzel die op de festivals (waar wij met zijn alle naar toe gaan) gespeeld word. alsof ik dat niet ken xD.

    Oh ja dat is wel irritant. Even navragen bij je vrienden dan? :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.