• Beauty in the water, angel on the beach
    Ocean’s daughter, I thought love was out of reach
    'till I got her, had I known it could come true
    I would have wished in ’92, for a mermaid, just like you

    Just like you.

    What if you fell in love with a girl, who seemed perfect in every way?
    What if you fell in love with a boy, but had to hide one of the biggest secrets ever discovered?

    "I have to tell you something.
    I'm a mermaid,"
    I said.
    And then he started to laugh.


    De rollen.
          × Vijf meiden.
    - Avalon June McCallister || Inside [1,2]
    - Amarys Nim Ariel Calypso || Scamander [1,2]
    - Alessandra Crystal Valentine || Adnane [1,2]
    - Allirea Camira Wyune || Sivan [1,9]
    - Gwenaelle 'Gwen' Chemaine Favre || LookAfterYou [1,2]

          × Vijf jongens.
    - Harry Edward Styles || Styles [1,2]
    - Louis William Tomlinson || JustMyHazza [1,2]
    - Niall James Horan || Vulcano
    - ZM. Gereserveerd door Butera
    - Liam James Payne || Velton [1,8]

    Rollentopic.
    Praattopic.

    Regels:
    - Minimaal hondervijfentwintig woorden.
    - Geen perfecte personages.
    - Let op je interpunctie.
    - Maximaal 2 personages, die niet in direct contact staan met elkaar.
    - Geen bromances, daar zijn bromance-RPG's voor.
    - Alleen je eigen personages besturen.
    - OOC tussen haakjes.
    - Naamsverandering doorgeven.
    - Topics worden alleen aangemaakt door mij, Ellison, tenzij anders aangegeven.


    Couples:
    Harry - Avalon
    Louis - Gwen
    Zayn - Amarys
    Liam - Allesandra
    Niall - Sivon


    Het begin:
    Iemand een idee, ik heb geen inspiratie ? D:

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 11:45 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Amarys Nim Ariel Calypso.

    Een hels kabaal dreunt telkens door mijn hoofd, maar dit is niet afkomstig van het feestje. Met moeite kom ik overeind. Het enige wat ik me nog herinner is dat ik op een feestje was. Ik leun op mijn ellebogen en kijk met grote ogen naar mijn benen. Of tenminste, iets wat mijn benen ooit waren. Een klein gilletje verlaat mijn mond terwijl mijn hand reikt naar de schubben. Ik heb een staart. Een staart, jezus. Aangezien ik half op de kant lig van een of ander eiland duw ik me met de nodige moeite weer het water in. Ik zwem veel gemakkelijker! Ik adem diep in en uit, hoe is dit mogelijk? Ik begin wat rond te zwemmen totdat ik mijn staart onder controle heb en kan besturen. Een glimlach breekt door op mijn gezicht. Vroeger wilde ik altijd een zeemeermin zijn en nu ben ik er eentje. Ik leg mijn hoofd in mijn nek en draag mezelf zo goed als het kan weer de kant op. Na een tijdje val ik in slaap en als ik wakker word is mijn staart verdwenen.. Ik lig helemaal op het zand en door de zon is mijn huid aan het verbranden. Verbaast kijk ik om me heen. Doordat mijn huid brand krijg ik de neiging om het water in te lopen, wat ik dan ook doe. Als ik kopje onder ben gegaan verschijnt mijn staart weer. Als ik boven ben begin ik hysterisch te lachen. Heb ik teveel alcohol op ofzo? Want dat vind ik dan wel weer wat voor mij. Ik besluit nog even op het eiland te blijven terwijl ik met mijn gloednieuwe staart in het water lig.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 21:00 ]

    Alessandra Crystal Valentina

    Lachend dans ik met wat vrienden en ik neem nog een slok van de heerlijke, blauwe cocktail in mijn hand. Het was echt heerlijk, een beetje een mix van bosbessen en kersen. 'Ik ga even wat verkoeling opzoeken.' grijns ik, doelend op het water. Ik trek mijn crop top uit gevolgd door mijn short en mijn sandalen. Ik wil net een sprintje richting de zee geven als ik word opgetild. Ik kijk in het breed grijnzende gezicht van mijn broer die ook richting de zee rent. Ik lach alleen maar en een paar seconden later voel ik het koele water om me heen. Ik zwem terug naar boven maar merk dat ook dat steeds moelijker gaat. Oh damn... Ik krijg net een beetje lucht binnen, gevolgd door een grote slok water. Ik hoest een paar keer, maar het helpt niks. Ik voel mijn hoofd steeds lichter worden en even later is het zwart...

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 21:07 ]


    El Diablo.

    (Minos topicos, ik spring later in)


    Because I love him, do I need another reason?

    Harry Styles
    Ik had het weer eens goed voor elkaar. Iedereen leek het enorm naar zijn zin te hebben, inclusief ikzelf. de muziek stond hard en er werd veel drank vergoten. Iets waar ik altijd een voorstander van zou zijn. Zelf was ik aardig goed onderweg naar een enorme kater morgenochtend, maar dat was niet iets waar ik me nu druk om kon maken. het zand kietelde tussen mijn tenen, terwijl ik het strand over rende. Ik kwam net het water uit en mijn krullen plakte tegen mijn voorhoofd. Iedereen die ik tegenkwam, kreeg een natte knuffel van me. Ik kende de helft niet, maar dat was ik gewend. Mijn feestjes waren altijd groot en iedereen nodigde iedereen uit, waardoor er dus redelijk wat mensen waren, die ik nog nooit gezien had. Zodra ik iemand tegenkwam met een handdoek, pakte ik deze zonder pardon af en sloeg ik deze om me heen. Ik draaide me terug om naar de zee, waar ik net Avalon in zag rennen. mijn ogen volgde haar automatisch, zoals ze wel vaker deden, maar verstarde toen ze onderwater getrokken leek te worden. mijn ogen speurde de zee af, maar ik kon haar niet meer vinden. alsof ze mee was getrokken door de stroming. ik stormde het strand weer over en liet ondertussen de handdoek weer vallen. Ik leek in een klap nuchter en het water leek opeens ijskoud tegen mijn enkels te slaan. 'Avalon!' Riep ik luid over al het gegil en rumoer heen. maar ik kon haar nergens meer zien. als ik Alessandra zie, wil ik ernaartoe rennen, maar ook zij lijkt te verdwijnen. langzaam en gechoqueerd tegelijk, strompel ik achterstevoren de zee uit. Dit moest de drank zijn. dat kon niet anders.

    [geen flauw idee of het een beetje goed is. ;x]

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 21:10 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    - I like it veeeeery much.
    Ik zal morgenochtend terugschrijven.
    Ik heb nu nog tijd, dus komt er aan. -

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 21:14 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Avalon June McCallister.
    Het laatste wat ik me herinnerde was een diepe stem die mijn naam riep. Ik krabde op mijn hoofd, en merkte dat ik nog in het water lag. Ik wilde met mijn tenen voelen of ik erg diep zat, maar er was maar een probleem. Ik had geen tenen meer. Ik gilde luid toen ik zag dat mijn benen waren vervangen door een staart. Ik voelde eraan, en de schubben voelden levensecht. Ik probeerde ermee te zwemmen, en merkte dat dit uitermate soepel ging. Ik zwom lichtelijk heen en weer, en ontspande al iets meer. Ik keek weer naar de staart, en het viel me op dat hij eigenlijk best heel mooi was. De schubben waren donkerblauw, en toen ik nog eens beter keek zag ik dat ook mijn top was vervangen. Mijn blik gleed omhoog, en ik herkende ondanks de duisternis het eiland Zerin. Ik keek naar het noorden, en zag daar inderdaad het verlichte strand. Ik zwom naar het strand, waar toen ik eenmaal opgedroogd was mijn staart zag transformeren in benen. Ik gilde weer. Ik was een meermin. Ik ben een zeemeermin. Ik waadde me voorzichtig weer het water in, waarna ik na ongeveer 10 seconden weer omviel door mijn staart. Ik nam de omgeving in me op, en zag een bekend figuur. Ik zwom erheen. "Amarys?"


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis Tomlinson

    Ik zat rustig in mijn strandstoel iedereen stiekem te bekijken van onder mijn zonnebril. Een paar dronken meiden vielen spontaan om op het zand. Het was hier rumoerig en het rook naar sterke drank. Ik had ook al een paar shotjes op maar mij deed alcohol niet veel, alleen echt sterke drank kreeg mij om. Vanuit mijn ooghoeken zag ik een stelletje hevig zoenend wegsluipen van het feest.
    'Hey! Dat doen we hier niet he? Er zijn hier minderjarigen aanwezig!' riep ik luid. Het meisje keek naar me net een rode blos op haar gezicht. Ik zette mijn zonnebril op het puntje van mijn neus en trok een wenkbrauw op.
    'Nee, nee...' mompelde ze terwijl ze haar vriendje met zich meetrok.
    'Tsss, tieners.' grinnikte ik. Ik stond op en rekte me uit, hoe lang zat ik hier ook alweer? Ik merkte nu pas hoe erg mijn huid brandde. Ik liep naar de zee en koelde mijn huid met het zeewater.
    'Auw,' ik beet op mijn lip, volgende keer beter opletten. Ik haalde mijn natte hand door mijn haar en keek om heen. Waar was Harry
    eigenlijk? Ik zag hem wezenloos naar de zee staren. Ik liep naar hem toe en schudde aan zijn schouder.
    'Haz? Wat is er?'

    (kom ik er net mijn onoplettende kop achter dat het minimum 125 is, en niet 250 xd)


    Because I love him, do I need another reason?

    Harry Styles
    Mijn lichaam was verstijfd en ik staarde naar de plek waar Alessandra en Avalon net verdwenen waren. Dit kon niet echt gebeurd zijn. Pas toen iemand me bij mijn schouder greep kwam ik weer bij zinnen. ik keek Louis met grote ogen aan, toen de paniek toesloeg. 'Ales, Avolon. Ze verdwenen onder water.' Piepten ik, terwijl ik naar het water wees. 'Lou, omg, we moeten wat doen. ze zijn verdwenen. Straks zijn ze verdronken en dan zijn ze dood en, en, en, dan ben ik verantwoordelijk en dan kom ik in de gevangenis en dan zien we zo nooit meer en omg, Lou we moeten wat doen. we moeten ze zoeken! Ze mogen niet dood zijn!' Ratelde ik aan een stuk door. Zonder na te denken greep ik Louis zijn pols vast en trok ik hem mee het water heen. Mijn ogen schoten in het rond, terwijl mijn hard tekeer ging tegen mijn borstkas. Ik wist wat ik net gezien had. Ik was niet gek echt niet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson

    Hij draaide zich om met grote ogen van paniek.
    'Ales, Avalon ze verdwenen onder water.' piepte hij, wijzend naar het water.
     'Lou, omg, we moeten wat doen. ze zijn verdwenen. Straks zijn ze verdronken en dan zijn ze dood en, en, en, dan ben ik verantwoordelijk en dan kom ik in de gevangenis en dan zien we zo nooit meer en omg, Lou we moeten wat doen. we moeten ze zoeken! Ze mogen niet dood zijn!' Ratelde hij. Hij greep me bij mijn pols en sleurde me naar het water.
    'Doe eens rustig man!' zei ik terwijl ik me los trok. Ik had zelf ook inderdaad Alessandra en Avalon het water in zien gaan, maar er niet
    meer uit zien gaan. Ik probeerde logisch na te denken en niet van het ergste uit te gaan. Het ging nogal lastig omdat de hitte en de drank nu echt naar mijn hoofd begonnen te stijgen.
    'Harry. Weet je héél zeker dat je dat gezien hebt en dat het niet door de drank komt?' vroeg ik serieus terwijl ik hem bij beide schouders greep. Ik keek hem doordringend in de ogen, wat duidelijk maakte dat dit echt ernstig was.


    Because I love him, do I need another reason?

    Gwenealle Chemaine Favre
    Het zand kriebelde tussen mijn vingers terwijl ik naar de zee staarde die nog geen tien centimeter voor me lag. De verleiding om er uiteindelijk gewoon in te springen was dan ook niet te weerstaan, maar misschien had ik dat laatste toch niet moeten doen. Had ik moeten proberen de verleiding toch te weerstaan, want een paar sterke armen om me heen, was het enige wat ik me kon herinneren. Eerst dacht ik dat iemand nog een grap uit probeerde te halen, maar het werd daarna zwart voor mijn ogen.
    Nu probeerde ik hier, aan het zand te zien weer op het strand, met moeite overeind te komen, om vervolgens mijn ogen de omgeving af te laten speuren. Toch bleven mijn grijze kijkers uiteindelijk hangen bij wat ooit mijn benen waren. Deze hadden nu namelijk plaats gemaakt voor een gekleurde staart die nog half in het water lag. Een zeemeerminnen staart. Mijn wenkbrauw trok ik op, om vervolgens een lach te laten horen en mijn hoofd ietwat schuin te houden. Mijn vingers liet ik heel langzaam over de schubben glijden en ondanks het levensecht voelde, kon ik dit niet serieus nemen. Ik bedoel, een zeemeermin? Serieus? Het was vast weer een keer de drank die ik ophad, want ik was niet echt een persoon die daar al te best tegen kon.

    (en opnieuw laat mijn telefoon me weer in de steek. Waarom gaat die batterij altijd zo snel leeg?)

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 22:03 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amarys Nim Ariel Calypso.

    Eigenlijk had ik hier wel lol in. Dit zeemeerminnengedoe. Plotseling hoor ik iemand mijn naam roepen. “Amarys?” Mijn blik schiet over het eiland en ik herken Avalon. “Ava!” Roep ik uit. Ik zwem naar haar toe en ontdek dat zij ook een staart heeft. Bijna dezelfde als mij. Ineens zie ik dat ze ook een andere top aanheeft. Ik kijk naar de mijne en ik ontdek dat groene schelpen mijn borsten verbergen. Ik glimlach en grijp met mijn handen naar mijn borsten, wat er heel raar uit moet zien, maar Avalon is een goede vriendin dus ik schaam me er niet voor. “Wow,” mompel ik. “Hoe kan dit ineens? Ik bedoel, plotseling zijn we zeemeerminnen..” Ik kijk Ava aan en staar dan naar haar lichaam. Zij is ook een zeemeermin, ik ook, en wie nog meer? Of zijn wij de enigste twee?

    - Sorry kort stukje, ik ga slapen, bye, -

    (ik ga slapen, morgen weer een dag om te zien hoe Harry aan het panieken is :P)


    Because I love him, do I need another reason?

    (klein vraagje: One Direction bestaat hier toch echt? Of niet?)


    Because I love him, do I need another reason?

    Harry Styles
    Kwaad keek ik Liam aan. Hoe kon ik nou rustig zijn? Onze vriendinnen waren verdwenen in het water. 'Ik ben niet rustig! Lou, we moeten wat doen!' Riep ik hysterisch, terwijl ik aan zijn arm shoorde. Hij moest wat doen, want ik wist niet er ik moest doen. Louis wist altijd wat. Hij moest ze helpen. 'Harry. Weet je héél zeker dat je dat gezien hebt en dat het niet door de drank komt?' Louis greep mijn schouders beet en met grote ogen keek ik hem aan. Waarom geloofde hij me niet. Ik zou dit toch nooit verzinnen. Ik greep naar mijn hoofd en schudden deze wild heen en weer. 'Alsjeblieft Lou, ik zweer het je. Ze verdwenen onder water en nu zijn ze weg!' Ik loog echt niet. Ik wist ondanks de teveel drank die door mijn lijf gierde en veelte snel naar mijn hoofd was gestegen, heel goed wat ik gezien had.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    - Eigenlijk vind ik het best zielig voor hem :<
    En One Direction bestaat hier niet... andets was het niet echt mogelijk om een strandfeest te geven zonder paparazzi die shirtless foto's willen scoren en fans die constant op ze springen. c: -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.