• Dorgate is een piratenhaven, iedereen die wegrent voor iets uit zijn verleden of gewoonweg niet wil deugen kan hier terecht. De stad heeft geen autoriteit en moord, diefstal en verraad zijn er de orde van de dag.
    Op een dag komt een groot schip genaamd De Vrijbuiter aan in de haven met het nieuws dat de autoriteiten van plan zijn om Dorgate van de kaart te vegen. Terwijl Dorgate zich langzaam klaarmaakt voor de strijd gaat ook het gewone leven zijn eigen gang.


    Regels:
    • Er is een minimum van 250 woorden, ik controleer regelmatig.
    • Het praattopic is voor OOC
    • 16+ is toegestaan.
    • Bij twee of drie personages, minstens één boven de 21
    • De bemanningsleden moeten minstens 21 zijn
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Geen Mary Sue’s
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.
    • Denk goed na voor je meedoet, geen ééndagsvliegen.
    • Max. 3 Personages per persoon.
    • Alleen ik maak de topics.
    • Om het overzichtelijk te houden kan je maar bemanning van 2 schepen spelen: De Vrijbuiter en De Dolfijn


    Rollen:

    Bewoners Dorgate:

    Mannen:
    Alexander Raven Grey - 25 - Smid - 1,3 - xJigglyPuff
    James Armando Bradley - 21 - Jager & Slager - 1,4 - xJigglyPuff
    Charles Owen Mitchell - 29 - Zoon eigenaar Taverne - 1,8 - Dajly

    Vrouwen:
    Meredith Emma Johnson. - 20 - Huurmoordenares/kruidenier - 1,12 - VladiFerr
    Aci Nadya Asy'ari - Kruidenier - 25 - 1,2 - Morticia
    Maeve Johanna Gloria Cannon - 19 - In de Wijnstokerij - 1,1 - Mohn

    Bemanning De Vrijbuiter

    Mannen: (Max 5.)
    Timothy -Tim- Bennett - 27 - Scheepskok - 1,2 - Tonto

    Vrouwen: (Max. 5)
    Reservatie - Fortunatis
    Hadyn Aidan - 23 - Dekzwabber - 1,1 - KiliOfDurin
    Roselle Phoebe Romana - 23 - Tweede Stuurvrouw - 1,3 - Anthos

    Bemanning De Dolfijn

    Mannen: (Max. 4)
    Steve Morgan - 33 - Kapitein - 1,6 - KiliOfDurin

    Vrouwen: (Max. 4 )
    Julia Jones - 21 - Dekzwabber - 1,2 - KiliOfDurin
    Pip Lilibeth Kingston - 24 - Stuurman - 1,3 - Dajly

    Dorgate
    Dorgate ligt op een klein eiland slechts enkele kilometers bij de kust van Cornwall vandaan. Het dorp bestaat uit een boulevard van ongeveer een kilometer met daarachter nog enkele rijen huisjes. Het stinkt er naar vis, geschaald bier en mensen die bijna nooit een bad nemen. Aan de haven zitten voornamelijk tavernes en herbergen. Naast de boulevard is een zandstrand van een paar honderd meter breed waar kleine zeilscheepjes liggen en achter Dorgate ligt een klein, rotsachtig gebergte.


    Rollentopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 22:20 ]


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Ik reageer morgen


    Bowties were never Cooler

    ^ Dat is prima.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ik schrijf mij bij deze uit... ik vind dat er te weinig door de topic maakster aan word gedaan..


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    ^ I don't blame ya. Ik zat er eveneens aan te denken, maar ik zal nog wel even doorgaan.
    Wel jammer dat je afmeld, Ravensmoon. Ik wilde mijn persona die van jou nog laten ontmoeten. :c


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    ^ I don't blame ya. Ik zat er eveneens aan te denken, maar ik zal nog wel even doorgaan.
    Wel jammer dat je afmeld, Ravensmoon. Ik wilde mijn persona die van jou nog laten ontmoeten. :c
    ik heb een gelijksoort rpg geopend, eentje waar ik elke dag naar kijk en bijwerk. ik word gewoon heel boos door de situatie weetje


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    (...)ik heb een gelijksoort rpg geopend, eentje waar ik elke dag naar kijk en bijwerk. ik word gewoon heel boos door de situatie weetje

    Dat is begrijpelijk. Als topicmaakster wil je toch niet dat het dood loopt?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Dat is begrijpelijk. Als topicmaakster wil je toch niet dat het dood loopt?
    idd


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Het was toch niet erg dat je dezelfde personages gebruikte?

    xJigglyPuff schreef:
    Het was toch niet erg dat je dezelfde personages gebruikte?
    nope


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik ga vanaf nu weer actief aan deze rpg werken, ik heb wat problemen op school en daardoor niet heel erg veel tijd, ik trek mijn personages dus terug maar blijf wel rollen bekijken e.d.


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow