• ik heb dus al; een hele tijd het probleem dat het me niet lukt om dunner te worden...
    en nee...ik ben niet al super dun en zeur over dat ik net een skelet moet zijn -- ik ben zeker tien kilo te zwaar [volgens huisarts] en krijg het niet voor elkaar om mijn eetpatroon zo gezond mogelijk te maken.
    ik vind dit erg belangrijk omdat ik psychisch een behoorlijke moeilijke tijd achter de rug heb [zo'n 10 jaar] en nu dat eens tuk beter gaat wil ik mezelf een echte opfrisser geven! een mooi gezond lijf hoort daar ook bij toch?

    ik heb van mijzelf namelijk een zandloper figuur alleen zit er teveel vet omheen! :( heeft iemand tips, zodat dit me toch een keer gaat lukken?

    alvast bedankt!


    The Definition of Insanity

    Sporten? ...


    I live for the applause, you will die for it.

    minder snoepen, meer fruit eten en water drinken ;)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Rivaille schreef:
    Sporten? ...


    Doe ik..dat is het punt. ik heb zeker acht jaar gedanst en ben net weer begonnen met sh'bam op de sportschool.


    The Definition of Insanity

    k had hetzelfde en ben nu 15 kilo afgevallen
    als je wilt mag je wel een berichtje sturen


    Don't judge a book on its cover

    Ik weet er zelf niet zo veel van af, maar misschien kun je bij een diëtiste langsgaan?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ancestorial schreef:
    (...)

    Doe ik..dat is het punt. ik heb zeker acht jaar gedanst en ben net weer begonnen met sh'bam op de sportschool.
    Wat dacht je van buikoefeningen, rennen etc :') Niet dansen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)Wat dacht je van buikoefeningen, rennen etc :') Niet dansen.


    misschien, maar moderne dans én de training die erbij hoort is best intensief...maar toch bedankt voor de tip


    The Definition of Insanity

    Gezonde maaltijden, geen gigantische porties schijnt ook te helpen en inderdaad: sporten. Fitness etc.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Oké het klinkt raar, maar Beautygloss heeft een keer een filmpje gemaakt waar ze het heeft over afvallen. Het heeft mij ontzettend geholpen, ze weet heel goed waar ze het over heeft en het gaat meer over een gezond eetpatroon dan afvallen. Ook helpt het om spieren op te bouwen, hoe meer spieren je hebt hoe meer je op een dag verbrand.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    Oké het klinkt raar, maar Beautygloss heeft een keer een filmpje gemaakt waar ze het heeft over afvallen. Het heeft mij ontzettend geholpen, ze weet heel goed waar ze het over heeft en het gaat meer over een gezond eetpatroon dan afvallen. Ook helpt het om spieren op te bouwen, hoe meer spieren je hebt hoe meer je op een dag verbrand.



    Dankje! ik ga het gelijk bekijken!


    The Definition of Insanity

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 21:23 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Geen gewicht topics, sorry. Slotje.


    Life is hard and then we die