• Tja, hoe leg je dat nou handig uit? :'D Als je je muis op het forum op de naam van een user houdt, komt er een ballonnetje waar wat basisinformatie in staat over die user (het geslacht en woonplaats, in sommige gevallen ook de leeftijd - niet altijd, wat ik nog altijd niet helemaal begrijp, want voor zover ik me ervan bewust ben kan je dat nergens aan/uit zetten?). Daar staat alleen geen naam bij, wat me wel heel handig lijkt. Anders moet je een nieuwe pagina laden om te kijken of Pietje wel echt Pietje heet en niet Henkie, zoals je op het punt stond hem mee aan te spreken. Het is ook handig als mensen hun username vaak veranderen; als je hun voornaam dan weet, weet je tenminste nog wie je voor je hebt.

    Ik heb even rondgekeken om te zien of zoiets al ergens in te schakelen was, maar voor zover ik weet is die optie er (nog) niet.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Vulcano schreef:
    (...)

    Dat met die leeftijd had ik ooit al eens gezien en toen merkte ik dat het er alleen maar stond bij mensen die +18 zijn. (:

    OT: Ik vind het echt handig, moest dat er komen.


    Oh, dus dat is het. Slim, dat had ik zelf nog niet opgemerkt. (: Het klinkt op zich ook wel als een logische beslissing van Rutger.

    Maar aan de andere kant, als de leeftijd toch gewoon op het profiel zichtbaar is van mensen onder de achttien, wat maakt het dan uit als het ook in zo'n balon zou staan? Bovendien weet je nu bij mensen waar niets staat ook meteen dat ze onder de achttien zijn, dus echt verborgen blijft het op deze manier ook niet.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2013 - 19:43 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oh, dus dat is het. Slim, dat had ik zelf nog niet opgemerkt. (: Het klinkt op zich ook wel als een logische beslissing van Rutger.

    Maar aan de andere kant, als de leeftijd toch gewoon op het profiel zichtbaar is van mensen onder de achttien, wat maakt het dan uit als het ook in zo'n balon zou staan? Bovendien weet je nu bij mensen waar niets staat ook meteen dat ze onder de achttien zijn, dus echt verborgen blijft het op deze manier ook niet.

    Waha, ik vind het eigenlijk nogal onlogisch, allemaal. Inderdaad, wat maakt het dan eigenlijk nog uit? :8
    Ach ja, ik gebruik dat ballonnetje toch nooit, dus maakt het voor mij niks uit.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    (...)
    Waha, ik vind het eigenlijk nogal onlogisch, allemaal. Inderdaad, wat maakt het dan eigenlijk nog uit? :8
    Ach ja, ik gebruik dat ballonnetje toch nooit, dus maakt het voor mij niks uit.


    Nou ja, ik denk dat het idee is om mensen onder de achttien een beetje te beschermen door hun leeftijd niet zo openlijk zichtbaar te maken. Er zijn alleen nogal wat wegen omheen, dus dan werkt het inderdaad niet echt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Nou ja, ik denk dat het idee is om mensen onder de achttien een beetje te beschermen door hun leeftijd niet zo openlijk zichtbaar te maken. Er zijn alleen nogal wat wegen omheen, dus dan werkt het inderdaad niet echt.

    Ghehe, inderdaad. Naja, ik heb altijd al gevonden dat het ballonnetje eigenlijk niet zo goed ingesteld is. Af en toe zie ik gewoon iets in de aard van "De inhoud is niet beschikbaar" als ik over bijvoorbeeld mijn naam ga, dus ja...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Square schreef:
    (...)

    Oh, dus dat is het. Slim, dat had ik zelf nog niet opgemerkt. (: Het klinkt op zich ook wel als een logische beslissing van Rutger.

    Maar aan de andere kant, als de leeftijd toch gewoon op het profiel zichtbaar is van mensen onder de achttien, wat maakt het dan uit als het ook in zo'n balon zou staan? Bovendien weet je nu bij mensen waar niets staat ook meteen dat ze onder de achttien zijn, dus echt verborgen blijft het op deze manier ook niet.


    Ik snap het ook niet echt. Het is natuurlijk wel zo dat sommige mensen hun profiel niet openbaar maken, maar dan kan je hun info wel nog steeds zien via dat ballonnetje, zelfs al ben je niet ingelogd. Anders kan ik niet echt een reden bedenken waarom het er bij mensen onder de achttien, niet zou mogen staan. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vulcano schreef:
    (...)

    Dat met die leeftijd had ik ooit al eens gezien en toen merkte ik dat het er alleen maar stond bij mensen die +18 zijn. (:

    OT: Ik vind het echt handig, moest dat er komen.

    Het werd idd niet getoond bij personen onder de 18. Dat komt doordat ik het scriptje van een van mijn andere sites had gebruikt (waar je minimaal 18 moest zijn). Ik heb het inmiddels aangepast dat ook onder de 18 je leeftijd vermeld wordt.

    Ook de voornaam heb ik - indien beschikbaar - toegevoegd.


    Dit is mijn signature...

    Ik ben voor, hoewel die uitschakelfunctie voor mij wel een pré is.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife