• De laatste tijd bekijk ik filmpjes van beautybloggers. En daarin zie ik af en toe een borstel zonder steel (tangle teezer) voorbij komen.



    Aangezien mijn uitleg heel vaag is een plaatje om het wat duidelijker te maken.

    Weet iemand toevallig waar zo'n borstel/tangle teezer te koop is?

    Want ik wil het graag uit proberen en bij de Kruidvat & Hema hebben ze hem volgens mij niet.


    Physics is awesome

    Ga naar een ruitershop en koop een paardenborstel, zit nauwelijks verschil in (cat).


    i put the fun in funeral

    volgens mij (had/heeft) de etos ze


    You can't not look cool with a crossbow.

    Klik op de Nederlandse vlag.Of de Belgische. That's where they sell it.
    Research, aye?

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 19:22 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Bij mijn kapper verkopen ze die, misschien moet je het eens bij de jouwe vragen?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    Bij mijn kapper verkopen ze die, misschien moet je het eens bij de jouwe vragen?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Kruidvat zag ik een soortgelijke speciale borstel.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    NightVale schreef:
    Klik op de Nederlandse vlag.Of de Belgische. That's where they sell it.
    Research, aye?


    Ik ga niet voor een tangle teezer naar Rotterdam of Eindhoven. Misschien als ik daar weer eens ben voor wat anders.


    Physics is awesome

    Theodora schreef:
    Bij mijn kapper verkopen ze die, misschien moet je het eens bij de jouwe vragen?


    Ik ga het daar wel even vragen als ik hem niet ergens anders kan vinden. Kappers zijn meestal toch wat duurder dan winkels heb ik gemerkt.


    Physics is awesome

    Ubiquitous schreef:
    Kruidvat zag ik een soortgelijke speciale borstel.


    Misschien moet ik dan even naar de opticien want ik heb hem niet gezien bij de Kruidvat.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 19:29 ]


    Physics is awesome

    De echte tangle teezer kan je volgens mij alleen bij kappers & webshops kopen.

    Ik heb de mijne gekocht bij mijn kapper. Het is de enigste borstel waar ik mijn haar nog mee kan kammen. Ik heb echt heel irritant haar.


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Ik heb er twee, ze zijn echt goed; ;3
    Ik zou bij de kapper kijken, maar ik heb ze gekregen, dus ik weet het zelf ook niet zo goed. ;3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    kapper en ebay


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik had die dingen voordat het een soort mini hype werd (cat) Ze werken fijn. En tja alleen te koop bij webshops en kappers. Maar hij kost wel vaak een beetje de duur. De mijne zijn beide 20 euro geweest. Maar het geld is het waard vind ik.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    ik heb 'm van de AMI kapper :)


    The Definition of Insanity