• Hey mensen, Ik heb dus nog steeds rollen nodig voor mijn story 'Celebrity's looking for True love'

    http://www.quizlet.nl/stories/25844/celebritys-looking-for-true-love/

    Dit is een spelprogramma waar beroemdheden opzoek gaan naar de liefde van hun leven tussen al de meisjes. De meisjes moeten proeven doorstaan en tonen dat ze echt van hun houden en de hun harten proberen veroveren..

    ik heb nog rollen nodig voor Corey en Andy
    Wat ik nodig heb van je is het gewoonlijke

    welke celebrity:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Stijl (kledij en muziek):
    Extra:
    Foto (liefst geen foto die hier altijd word gebruikt):


    We're all going to Hell, we may as well go out in style..

    welke celebrity: Jaden Smith
    Naam: Payton Hills
    Leeftijd:13 (want hij is 12)
    Karakter: Payton is opgewekt vrolijk en niet snel op haar mondje gevaalen. ze durft te zeggen wat zij ervan vind en heeft niet veel van mode.
    Stijl (kledij en muziek): Een normale elegante stijl. Ze houdt van spijkerbroeken en het andere moment kan ze zo een nieuwe dress hebben.
    Extra: Heeft een hekel aan arogante bitchys
    Foto;deze goed genoeg (ik zie hem nergens anders)

    [ bericht aangepast op 4 aug 2010 - 19:54 ]

    welke celebrity: Stephen Gately
    Naam: Demy Smit
    Leeftijd: 19
    Karakter: Demy komt voor vrienden en familie op,ze is niet snel op haar teentjes getrapt,Ze houd ervan om mensen te helpen en geheimen zijn velig bij haar.als ze iets wil gaat ze er 100.000% voor
    Stijl (kledij en muziek): Luistert, Rock,Pop en Boyzone. en kleding is meestal makkelijk ze heeft bijna altijd spijkerbroeken en vestjes aan maar als ze een date heeft of danst worden dat rokken of jurkjes
    Extra: Is fan van Boyzone de band waar Stephen Gately inzit, En Demy is zangeres
    Foto (liefst geen foto die hier altijd word gebruikt): Demy


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Heb je er nog nodig?
    En ik snap het gedeelte: 'Ik heb nog rollen nodig voor Corey en Andy' niet helemaal. x.x


    You took a white orchid turned it blue.

    Uh ik denk niet dat jullie helemaal hebben begrepen wat ik bedoelde.. de beroemdheden heb ik al maar ik zocht nog rollen voor Andy en Corey (check de link voor de story als je het niet snapt.. en nee ik zoek geen rollen meer :)
    Xx..


    We're all going to Hell, we may as well go out in style..