• Wauwie, mensen hier zijn niet erg aardig. 0.o
    Nou, blijkbaar is het een nee. :c
    Dat faalt eigenlijk best wel hard. HAHAHA.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 16:39 ]


    -

    Persoonlijk lees ik bijna geen fanfiction en helemaal geen fanfiction over One Direction. Maar er zijn genoeg mensen op Quizlet die dat wel doen, dus je kunt altijd een poging wagen. ^^ Ik zie trouwens dat je al 25 abo's hebt en geloof me, dat is best heel wat!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Persoonlijk lees ik bijna geen fanfiction en helemaal geen fanfiction over One Direction. Maar er zijn genoeg mensen op Quizlet die dat wel doen, dus je kunt altijd een poging wagen. ^^ Ik zie trouwens dat je al 25 abo's hebt en geloof me, dat is best heel wat!


    De abonnementen interesseren me niet zozeer. Ik heb liever meningen en reacties. Daar heb ik wat meer aan voor het verbeteren van mijn Nederlands. Alhoewel het natuurlijk wel leuk is. :3


    -

    xAdelaide schreef:
    (...)

    Meh, ik geef niet zo om de reacties van anderen als ze gemeen zijn.
    Iedereen zo zijn eigen mening en dat vind ik prima.
    -.- wauw jah ik ben echt verschrikkelijk gemeen, bijna harteloos. van mijn reacties schiet iedereen spontaan in een depressie...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    xAdelaide schreef:
    (...)

    De abonnementen interesseren me niet zozeer. Ik heb liever meningen en reacties. Daar heb ik wat meer aan voor het verbeteren van mijn Nederlands. Alhoewel het natuurlijk wel leuk is. :3


    Dat ben ik heel erg met je eens. ^^ Maar ik denk dat de reacties dan ook wel sneller zullen komen als je meer abo's hebt.
    Als je graag je Nederlands wilt verbeteren en daar tips over wilt hebben, zou je er misschien ook aan kunnen denken om eens een bèta-aanvraag te doen. De bèta's op Q. - waar ik er zelf ook eentje van ben - kunnen je daar altijd mee helpen. Ik weet niet of je bekend bent met de functie?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    RavensMoon schreef:
    (...)-.- wauw jah ik ben echt verschrikkelijk gemeen, bijna harteloos. van mijn reacties schiet iedereen spontaan in een depressie...

    Niet zo sarcastisch jij. Jij bent lief.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    RavensMoon schreef:
    (...)-.- wauw jah ik ben echt verschrikkelijk gemeen, bijna harteloos. van mijn reacties schiet iedereen spontaan in een depressie...


    --'
    Ja ik zit nu in depressie nou goed. God, je hoeft niet alles zo letterlijk te nemen.


    -

    Parachutes schreef:
    (...)

    Dat ben ik heel erg met je eens. ^^ Maar ik denk dat de reacties dan ook wel sneller zullen komen als je meer abo's hebt.
    Als je graag je Nederlands wilt verbeteren en daar tips over wilt hebben, zou je er misschien ook aan kunnen denken om eens een bèta-aanvraag te doen. De bèta's op Q. - waar ik er zelf ook eentje van ben - kunnen je daar altijd mee helpen. Ik weet niet of je bekend bent met de functie?


    Dat is wel een handig alternatief ja. Alhoewel ik ook wel wil leren schrijven, aangezien ik het nu niet erg goed kan, en ik kan er niet echt tegen als ik ergens slecht in ben. :x


    -

    xAdelaide schreef:
    (...)

    --'
    Ja ik zit nu in depressie nou goed. God, je hoeft niet alles zo letterlijk te nemen.

    Zo bedoelde ze 'm volgens mij niet. En relax, geen discussie of whatever maken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    xAdelaide schreef:
    (...)

    --'
    Ja ik zit nu in depressie nou goed. God, je hoeft niet alles zo letterlijk te nemen.
    The same to you :Y)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    (...)The same to you :Y)


    Zal ik onthouden.


    -

    Caffeine schreef:
    (...)
    Zo bedoelde ze 'm volgens mij niet. En relax, geen discussie of whatever maken.


    Maak je maar geen zorgen, hoewel ik ontzettend veel houd van discussies, heb ik er 12 uur s'nachts niet erg veel zin in.


    -

    xAdelaide schreef:
    (...)

    Dat is wel een handig alternatief ja. Alhoewel ik ook wel wil leren schrijven, aangezien ik het nu niet erg goed kan, en ik kan er niet echt tegen als ik ergens slecht in ben. :x


    Even schaamteloos reclame maken hier. :') Daar kunnen de bèta's je ook mee helpen, er zijn namelijk twee soorten aanvragen die je kunt doen: spelling en verhaallijn. Spelling slaat eigenlijk op alles wat met de taal en regeltjes te maken heeft en de verhaallijn slaat op de manier van schrijven, de opbouw van het verhaal, et cetera. (:
    Plus, schrijven is vooral heel veel doen en niet opgeven. Het is echt niet iets wat zomaar ineens komt aanwaaien. Ik geloof er niet in dat er mensen worden geboren met het talent om te schrijven. Nee, dat schrijven moet echt groeien. Kortom; je schrijfstijl kan alleen maar beter worden en zeker niet slechter. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Well no, I'll pass.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    xAdelaide schreef:
    (...)

    Nouja het gaat niet echt over dat ze gepest wordt in het verhaal. Dat is allang al gebeurd en heb ik ook geen behoefte om over te schrijven. Vind het zelf ook niet zo'n leuk onderwerp. :x


    Het gaat mij meer erom dat de schrijver dan meer een aandachtstrekker is omdat elk meisje in een 1D verhaal zichzelf toch zo dik vind en lelijk dus ze denkt dat ze daarom wordt gepest en niet omdat het gewoon een grote slet is, maar oké.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 1:14 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Roar schreef:
    (...)

    Het gaat mij meer erom dat de schrijver dan meer een aandachtstrekker is omdat elk meisje in een 1D verhaal zichzelf toch zo dik vind en lelijk dus ze denkt dat ze daarom wordt gepest en niet omdat het gewoon een grote slet is, maar oké.
    amen to that


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.