• Wauwie, mensen hier zijn niet erg aardig. 0.o
    Nou, blijkbaar is het een nee. :c
    Dat faalt eigenlijk best wel hard. HAHAHA.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 16:39 ]


    -

    Eerlijk gezegd; nee. Want het is niet mijn type verhaal. Maar het zou een goed verhaal kunnen worden! (;


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik zou het niks vinden en er zijn al zoveel verhalen met 1D erin. Da's niet echt iets voor mij.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 22:36 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hidalgo schreef:
    Eerlijk gezegd; nee. Want het is niet mijn type verhaal. Maar het zou een goed verhaal kunnen worden! (;

    ^ This


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    'A One Direction story' - dikke nee.
    Overall verhaallijn - Ligt me ook niet.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hahaha, ik dacht juist dat One Direction geliefd was. HAHAHA. Blijkbaar dus niet, achja.

    Maar bedankt voor het reageren. <3

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 16:40 ]


    -

    Alweer over een gepest meisje? God, no.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    xAdelaide schreef:
    Hahaha, ik had juist One Direction omdat ik dacht dat iedereen dat leuk vond, ik schrijf namelijk voor de lol en dan heb ik liever dat het voor anderen leuk is. ;P

    Maar bedankt voor het reageren. <3


    Hier op het forum zal de meerderheid van de mensen je waarschijnlijk zeggen dat ze liever een verhaal zonder One Direction zouden lezen. Op Q in het algemeen is One Direction wel erg populair, maar als je het er alleen in verwerkt omdat je denkt dat anderen het leuk zouden kunnen vinden en niet zozeer voor jezelf, zou ik het er eigenlijk gewoon uit laten. Maar het is jouw keuze, natuurlijk. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Roar schreef:
    Alweer over een gepest meisje? God, no.


    Nouja het gaat niet echt over dat ze gepest wordt in het verhaal. Dat is allang al gebeurd en heb ik ook geen behoefte om over te schrijven. Vind het zelf ook niet zo'n leuk onderwerp. :x


    -

    Square schreef:
    (...)

    Hier op het forum zal de meerderheid van de mensen je waarschijnlijk zeggen dat ze liever een verhaal zonder One Direction zouden lezen. Op Q in het algemeen is One Direction wel erg populair, maar als je het er alleen in verwerkt omdat je denkt dat anderen het leuk zouden kunnen vinden en niet zozeer voor jezelf, zou ik het er eigenlijk gewoon uit laten. Maar het is jouw keuze, natuurlijk. ^^



    Ik vind het wel leuk daar niet van, ik schrijf daarom zeg maar ook andere karakters erbij, zodat als ik mezelf toch nog bedenk ik het helemaal kan omdraaien en op de anderen kan fixeren. ;P


    -

    Helaas heb ik iets tegen "1D bestaat niet"-story's. Waarom schrijf je dan over One Direction? Bovendien is het nogal cliché. Als je ze er alleen maar in laat meespelen omdat je denkt dat het je story populair maakt, is het voor mij een nee, jammer genoeg. One Direction is juist steeds minder geliefd.
    Hoort dit trouwens niet bij "Stories promoten"?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    Helaas heb ik iets tegen "1D bestaat niet"-story's. Waarom schrijf je dan over One Direction? Bovendien is het nogal cliché. Als je ze er alleen maar in laat meespelen omdat je denkt dat het je story populair maakt, is het voor mij een nee, jammer genoeg. One Direction is juist steeds minder geliefd.
    Hoort dit trouwens niet bij "Stories promoten"?


    Dat over het story promoten heb ik eerlijk gezegd geen idee, ik zit niet echt op het forum. Ik heb die categorie ook niet opgemerkt.
    Ik schrijf ook niet over One Direction zozeer omdat anderen het leuk vinden, ik vind ze zelf ook leuk en lees dan ook veel verhalen over ze. Met het idee van dat anderen het ook leuk vinden, bedoel ik dat ik dit eerder schrijf om mijn Nederlands te verbeteren als ik eenmaal het vierde jaar in ga, waar ik dit sterk moet verbeteren. Ik schrijf het ook niet perse voor mezelf. Ik ben nu nog even aan het experimenteren en ik ga voor de meningen zodat ik mijn schrijven kan verbeteren. Als ik het leuk vind om te doen en als mijn schrijfstijl ook aanslaat, dan ga ik wel meer voor mezelf schrijven en gewoon over heel andere onderwerpen dan een beroemdheid. Snap je?


    -


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:



    Die vond ik gewoon gemeen, alhoewel ik er ook wel om kon lachen.

    Ja niet boeiend, I don't care.


    -

    ^ Er worden wel ergere reacties gegeven op het forum.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    ^ Er worden wel ergere reacties gegeven op het forum.


    Meh, ik geef niet zo om de reacties van anderen als ze gemeen zijn.
    Iedereen zo zijn eigen mening en dat vind ik prima.


    -