• Katy Perry can roar all she wants and your DAMN right Gaga is going to applaud, because Britney is here to SLAY! _O_


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Zoidberg schreef:
    Ik weet niet echt goed wat ik ervan moet vinden.


    Can't control my second personality

    Jammer Britney. Jammer.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vind het best ironisch dat iedereen zegt haar oudere muziek beter te vinden, terwijl men het toen der tijd ook niks vond.

    Achja, ik zou liegen als ik zei dat ik er niet aan moet wennen, maar ook Britney moet meegaan met de tijd om "hot" te blijven. En jullie hoeven er ook niks aan te vinden, ik wou het gewoon even met jullie delen! Dus bij deze c:


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Uhm het is.. Bijzonder.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Britsanity schreef:
    Ik vind het best ironisch dat iedereen zegt haar oudere muziek beter te vinden, terwijl men het toen der tijd ook niks vond.

    Achja, ik zou liegen als ik zei dat ik er niet aan moet wennen, maar ook Britney moet meegaan met de tijd om "hot" te blijven. En jullie hoeven er ook niks aan te vinden, ik wou het gewoon even met jullie delen! Dus bij deze c:


    Hé, ik vond en vind haar oude nummers wel leuk. Niet iedereen over één kam scheren :c


    Happy Birthday my Potter!

    hehe totaal gewoon niet mijn smaak...


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Britsanity schreef:
    Ik vind het best ironisch dat iedereen zegt haar oudere muziek beter te vinden, terwijl men het toen der tijd ook niks vond.

    Achja, ik zou liegen als ik zei dat ik er niet aan moet wennen, maar ook Britney moet meegaan met de tijd om "hot" te blijven. En jullie hoeven er ook niks aan te vinden, ik wou het gewoon even met jullie delen! Dus bij deze c:


    ik wel hoor, hahaha, ik luisterde altijd met mijn zus naar haar muziek en vond britney week bij glee vet leuk!


    Don't judge a book on its cover

    Britsanity schreef:
    Ik vind het best ironisch dat iedereen zegt haar oudere muziek beter te vinden, terwijl men het toen der tijd ook niks vond.

    Achja, ik zou liegen als ik zei dat ik er niet aan moet wennen, maar ook Britney moet meegaan met de tijd om "hot" te blijven. En jullie hoeven er ook niks aan te vinden, ik wou het gewoon even met jullie delen! Dus bij deze c:


    In de tijd van "oops i did it again" van Britney vond ik leuk. Tegenwoordig maakt ze gewoon helemaal geen leuke muziek meer.

    En nee dat is niet bij alle zangers/groepen uit die generatie/tijd zo. Want de backstreet boys brachten laatst een album uit en daar zaten nog leuke nummers op

    Maar ik dwaal teveel af: weet dus niet waar je die opmerking vandaan haalt maar dat zal dus wel meevallen. :Y)

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 22:35 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Square schreef:
    Tja. Ik zou graag iets positiefs zeggen, maar dit is gewoon echt niets voor mij. :x


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Not my cup of tea


    Miep

    Ik vind het best pakkend qua beat, maar ik kan heel slecht tegen dit soort muziek; ik word er gewoon wat onrustig van. Ik vind het verder best aardig klinken, ik vind dat ze haar persoonlijke muziekstijl goed naar voren brengt. Ik vind het bewonderenswaardig als je vasthoudt aan wat je zelf voor kunst wilt maken. Net is niet mijn smaak, maar ik vind het niet slecht.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    No offence or what so ever, maar ik vind het echt een verschrikkelijk, inspiratieloos en kwalitatief betreurenswaardig nummer.

    Catchy, maar echt niet kwalitatief goed ofzo. Zeer slechte photoshop trouwens. Kijk eens naar die borstkas :'D


    ars moriendi

    Ehhh..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De beat vind ik best prima maar de rest.
    Nah het is het net niet.