• Dat ik kwaad ben op mijn lief. Ik bedoel, gisteren was hij abnormaal hard dronken. En deed echt raar. Hij begon dan nog te praten over hoe hard hij H. miste, een meisje waar hij ooit nog mij mee heeft bedrogen. Enzovoort.. Dan ging hij brabbelen dat hij de wereld haatte omdat het bier stinkt. En later kregen we zeg maar een discussie.. En vond hij me irritant. En dan zei hij;
    Nicolas (L) Kyleen!:) Ik hou van je!(f) <> zei (gisteren om 21:02):
    laat me met rust man tsss
    Kika (ll') Nicolas zei (gisteren om 21:04):
    allé, gezellig.. wrm blok j me dan ni?
    Nicolas (L) Kyleen!:) Ik hou van je!(f) <> zei (gisteren om 21:04):
    is goed
    Nicolas (L) Kyleen!:) Ik hou van je!(f) <> zei (gisteren om 21:05):
    hoe je da tn?
    Kika (ll') Nicolas zei (gisteren om 21:06):
    door op n knopje te drukken? :'s
    Nicolas (L) Kyleen!:) Ik hou van je!(f) <> zei (gisteren om 21:06)
    kvindn iet
    Kika (ll') Nicolas zei (gisteren om 21:07):
    eb j n bril nodig fwa?
    Nicolas (L) Kyleen!:) Ik hou van je!(f) <> zei (gisteren om 21:08):
    gevo,de,


    En toen ging hij ofline. Wat ik dus niet dacht dat hij dat ging doen. Oké, ik heb het zelf ook uitgelokt met dat blokkeren. Maar serieus, met een dronken chatten is echt niet gezellig als hij blijft praten hoe hard hij dat andere meisje mist. En dat hij me niet vertrouwd. En al dat gedoe. Dus nu ben ik zeg maar.. kwaad. En hij vind dat geen goede reden. --'


    [ bericht aangepast op 14 feb 2010 - 9:07 ]


    You'll never dream alone. <3

    En het erge is dat dronken mensen vaak de waarheid zeggen. Ik zou er gewoon nog eens met hem over praten als hij nuchter is.

    Wat ging daar vooraf dan ?
    Voor dat 'laat me met rust man?'


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Prayer schreef:
    Wat ging daar vooraf dan ?
    Voor dat 'laat me met rust man?'


    Dat;
    (20:53) Nicolas Kyleen: kmis hannelora
    (20:55) Kika (ll') Nicol: dat heb je nu al gezegd. ik begin tog ook niet over Jens? --'
    (20:56) Nicolas Kyleen: onee zo beginne?
    (20:57) Nicolas Kyleen: zeg dat he van em hou é

    (20:59) Kika (ll') Nicol: wtf? oké, ik hou van hem. maaar niet op de manier zoals ik van jou hou? damn..
    (20:59) Nicolas Kyleen: jaja
    (20:59) Kika (ll') Nicol: goh, jij vertrouwd mij ook zo te zien
    (21:00) Nicolas Kyleen: kasmir
    (21:00) Nicolas Kyleen: i'm a outsider, outside of everything
    lalala
    nazazna
    na na na
    (21:02) Kika (ll') Nicol: ??
    (21:02) Nicolas Kyleen: laat me met rust man tsss
    (21:04) Kika (ll') Nicol: allé, gezellig.. wrm blok j me dan ni?
    (21:04) Nicolas Kyleen: is goed
    (21:05) Nicolas Kyleen: hoe je da tn?
    (21:06) Kika (ll') Nicol: door op n knopje te drukken? :'s
    (21:06) Nicolas Kyleen: kvindn iet
    (21:07) Kika (ll') Nicol: eb j n bril nodig fwa?
    (21:08) Nicolas Kyleen: gevo,de,


    You'll never dream alone. <3

    Chopsticks schreef:
    En het erge is dat dronken mensen vaak de waarheid zeggen. Ik zou er gewoon nog eens met hem over praten als hij nuchter is.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Lekker lullig van hem ö


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Heftig ô.0
    Ik zou het gelijk uitmaken, maar misschien kan je het gesprek opslaan en dan naar hem sturen ? Dan weet hij ook wat hij heeft gezegd, als hij het zich niet meer herinnerd, ofzo. ;3


    None but ourselves can free our minds.

    Rolemodel schreef:
    Heftig ô.0
    Ik zou het gelijk uitmaken, maar misschien kan je het gesprek opslaan en dan naar hem sturen ? Dan weet hij ook wat hij heeft gezegd, als hij het zich niet meer herinnerd, ofzo. ;3


    Hij herinnert niets meer. Zegt hij. En hij vind het idioot dat ik nu kwaad ben. Dus is hij ofline gegaan. Maar hij zei nog net van; 'wil je mijn valentijn zijn.' Zeg ik; 'ja,' gaat hij zeggen; 'nee, toch niet.' -zucht-


    You'll never dream alone. <3

    Ik zou echt kwaad zijn en ik zou dan beseffen dat het toch niet gaat, omdat hij nog van iemand anders houd.


    Je blijft huilen tot je tranen op zijn.

    En dat is dus de reden dat ik ontzettend kritisch ben wat vriendjes betreft. Neem nooit met een zuiplap. Klinkt nu ontzettend lullig, maar ik kan het niet minder hard brengen dan het is. Echt niet. Ik wil je ook absoluut niet beinvloeden in je beslissing, maar ik zou het uitmaken als hij nog maar 1 keer zoiets flikt. Want ik zou zeggen dat ik beter verdien.
    But as I said, ik wil je niet beinvloeden in je keuze, want jij kent hem op een andere manier dan ik. Ik hoor nu alleen de slechte kant.


    No growth of the heart is ever a waste

    Minority schreef:
    (...)

    Hij herinnert niets meer. Zegt hij. En hij vind het idioot dat ik nu kwaad ben. Dus is hij ofline gegaan. Maar hij zei nog net van; 'wil je mijn valentijn zijn.' Zeg ik; 'ja,' gaat hij zeggen; 'nee, toch niet.' -zucht-

    Het is helemaal niet idioot dat jij kwaad bent, het is juist idioot dat hij het idioot vind dat jij kwaad bent. En dat van die valentijn, wow, ik zou dat echt niet pikken. Hij is je vriendje, zoiets zeg je toch niet ? ô.0


    None but ourselves can free our minds.

    Minority schreef:
    (...)

    Hij herinnert niets meer. Zegt hij. En hij vind het idioot dat ik nu kwaad ben. Dus is hij ofline gegaan. Maar hij zei nog net van; 'wil je mijn valentijn zijn.' Zeg ik; 'ja,' gaat hij zeggen; 'nee, toch niet.' -zucht-

    Oke, dit is pretty heftig. Als ik niet beter weet - en ik weet niet beter - is jouw vriendje een ongelofelijke fucking klootzak die absoluut GEEN greintje respect voor jou heeft en dat ook nog niet eens durft te erkennen! In plaats daarvan schuilt hij zich achter drank en peert ie 'm wanneer het hem te heet onder de poten wordt.
    Word wakker, dit akkefietje is de voorbode van gedonder.

    (Sorry voor mijn botheid, maar ik word echt zo ontzettend kwaad door zulke streken)


    No growth of the heart is ever a waste

    dude, hij is dronken en dan doe je of zeg je vreemde dingen die je niet meent.
    What's the big deal dan?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Anarchy schreef:
    dude, hij is dronken en dan doe je of zeg je vreemde dingen die je niet meent.
    What's the big deal dan?

    Dat iemand zich zo ten opzichte van zijn vriendin niet hoort te gedragen. Ik denk dat ik niet het enige meisje ben die die mening deelt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Dat iemand zich zo ten opzichte van zijn vriendin niet hoort te gedragen. Ik denk dat ik niet het enige meisje ben die die mening deelt.


    Maar als je weet dat die dronken is, dan begin je toch geen gesprek?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Anarchy schreef:
    dude, hij is dronken en dan doe je of zeg je vreemde dingen die je niet meent.
    What's the big deal dan?

    Ik ben het hier wel een beetje mee eens. Je kunt er nu eeuwig over doorzeuren, maar dat gaat toch niet meer helpen. Hij kan het zich toch niet meer herinneren. Ik zou het hem gewoon vergeven, dat is het makkelijkst.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.