• Berna - Hayes - 9 November | 16
    Lieke - Essink - 8 maart | 16
    Miriam - Walsh - 5 maart | 14
    Anouk - Bombalurina - 17 maart | 16
    Gabriëla - Maliksch - 29 december | 16
    Aniek - Cavanagh - 24 december | 14
    Melissa - Vulcano - 22 januari | 15
    Ness - Seyyit - 23 september | 13
    Marlijn - Delancy - 24 december | 14
    Noek - Anthos - 27 juni | 15
    Marie - Amliande - 3 juni | 13
    Kayleigh - CookieKay - 21 januari | 13
    Sterre - Allunga - 9 oktober | 15




    DE GROTE 100STE TOPIC LOTING

    Hoe gaat het te werk?

    Aangezien iedereen het 100ste topic wil, hebben we besloten om er een loting van te maken. Voor deze ene keer is het niet degene met de laatste reactie, om spam momenten te voorkomen. Ik zal, als het 99ste topic is geopend, al jullie namen in een hoed doen, waarna ik een onschuldig iemand zal laten trekken.

    Hoe kan je je opgeven?

    Je stuurt een PB naar Aniek - Davies -, zodat ik weet dat jij het 100ste topic wilt hebben. Als je dit niet doet, maak je ook geen kans op het 100ste topic!

    Zijn er regels?

    Ja, er is één regel. Je moet erg actief in dit topic zijn om het 100ste topic te mogen. Het zou immers niet eerlijk zijn. Daarom moet je van jezelf weten of je de laatste tijd erg actief bent geweest in dit topic. Als je twijfelt, kan je het natuurlijk gewoon aan iedereen vragen.

    Je hebt tot 4 september de tijd om Aniek een PB te sturen! - JE KUNT NIET MEER INSTUREN.

    Succes, iedereen en laat de loting immers in jullie voordeel werken.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 19:45 ]


    Reality's overrated.

    Essink schreef:
    (...)

    Oh mijn god, zo leuk! *O*[/quote
    Die wou ik eigenlijk als signature, maar die is te lang


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Essink schreef:
    (...)

    Ik word nog eens een voorbeeld leerling, HAHA.


    Zeker. ^^ -wbw-


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Allunga schreef:

    Die wou ik eigenlijk als signature, maar die is te lang


    Het plaatje ziet er iig super uit. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Walsh schreef:
    (...)

    Zeker. ^^ -wbw-


    (wbw) Hehehe.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ga even koffie zetten voor m'n ouders en zo lekker Atlas kijken, yaaay. Byes, tot straks! <3

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 19:59 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Byebye!


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    shit man ik mis teveel hier..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Fijn. Dag verpest, als die al erger kon. En ik had het kunnen verwachten.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Walsh schreef:
    Fijn. Dag verpest, als die al erger kon. En ik had het kunnen verwachten.


    Wat was/is er ?


    Danmarks Dynamite.

    Atlas was weer leeeeeuk!
    Shit zeg, ik dacht dat er wel een topic 1 zou zijn van een rpg waar ik me bij heb aangemeld, helemaal niets. ):


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Maliksch schreef:
    (...)

    Wat was/is er ?


    This.
    Nou, 't leek heel goed te gaan met mij en m'n crush. Mijn vriendin die ook bevriend is met hem had een beetje gepeild bij hem hoe hij over me denkt en ze zei: "Nou Miri, je maakt kans. En niet zo'n kleine ook!" Dus tja, ik had hoop. En afgelopen week heb ik elke dag met hem geappt. En uhm, 2 weken geleden, gingen we naar 't strand met wat mensen... en toen lag ik gewoon op m'n badlaken, kwam hij héél dicht naast me liggen. Op mijn handdoek, helemaal tegen me aan. Ik vond 't niet erg. -dus toen had ik door dat ik hem leuk vind- Maarja, nou zegt die vriendin van me: "Mir? Ehm, S. vindt iemand leuk. Een meisje uit Drenthe. Sorry..." Dus ik dacht zovan: Fuck. En ik had het kunnen weten, want hij heeft nogal een reputatie. Hij heeft heel vaak en snel een nieuwe vriendin, maarja, ik bleef mezelf maar inpraten: Misschien is het deze keer anders... misschien geeft hij echt om mij. Blijkbaar niet. Dus tja, ik ben weer heartbroken.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Walsh schreef:
    (...)

    This.
    Nou, 't leek heel goed te gaan met mij en m'n crush. Mijn vriendin die ook bevriend is met hem had een beetje gepeild bij hem hoe hij over me denkt en ze zei: "Nou Miri, je maakt kans. En niet zo'n kleine ook!" Dus tja, ik had hoop. En afgelopen week heb ik elke dag met hem geappt. En uhm, 2 weken geleden, gingen we naar 't strand met wat mensen... en toen lag ik gewoon op m'n badlaken, kwam hij héél dicht naast me liggen. Op mijn handdoek, helemaal tegen me aan. Ik vond 't niet erg. -dus toen had ik door dat ik hem leuk vind- Maarja, nou zegt die vriendin van me: "Mir? Ehm, S. vindt iemand leuk. Een meisje uit Drenthe. Sorry..." Dus ik dacht zovan: Fuck. En ik had het kunnen weten, want hij heeft nogal een reputatie. Hij heeft heel vaak en snel een nieuwe vriendin, maarja, ik bleef mezelf maar inpraten: Misschien is het deze keer anders... misschien geeft hij echt om mij. Blijkbaar niet. Dus tja, ik ben weer heartbroken.


    Aw meissie. Dat is rot !
    Maar weet je wel zeker dat dat zo is ? Just asking hoor.
    Vind het echt rot :c


    Danmarks Dynamite.

    Ik heb like 30 bladzijden van the fault in our stars gelezen en hou nu al van dat boek.


    Danmarks Dynamite.

    In het Engels jaaaaa omg hèhè.


    Danmarks Dynamite.

    Maliksch schreef:
    In het Engels jaaaaa omg hèhè.


    Goed bezuuuuug. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you