• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 sep 2013 - 11:06 ]

    Draculea schreef:
    I've got something to put in you. (wbw)

    Oh god, dat klinkt zo verkeerd op zoveel manieren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Slapen en dan maar hopen dat de pijn verdwijnt.


    'Darling, just hold on'


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Argh, ik heb er zo'n ongelofelijke hekel aan computers die zelf besluiten dat ze opnieuw moeten opstarten vanwege een of andere update die je helemaal niet wilt. Eigenwijs ding. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Caffeine schreef:
    @ Irvine en Cirrino; haha, omg genius. Sorry, you guys. Weten jullie over welk nummer ik het heb dan? Ik had trouwens niet echt verwacht dat er daarop gereageerd zou worden. :x


    Ja, Pitbull - Hey Baby ft. T-Pain. Toch??
    Ik vind da niet zo een goed nummer en nu zit het in mijne kop Aaah.


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Oke! Idee voor een hp SA! Maar wie wordt de hoofdpersoon... James Sirius potter, Harry Potter, Ginny, Ron, Hermione of Kingsley Shacklebolt?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Square schreef:
    Argh, ik heb er zo'n ongelofelijke hekel aan computers die zelf besluiten dat ze opnieuw moeten opstarten vanwege een of andere update die je helemaal niet wilt. Eigenwijs ding. (cat)


    Dat doet ie van mij nu ook altijd, grmbl


    'Darling, just hold on'

    Honger!!


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Ik ben ook zi moe de laatste tijd


    -

    Glee of Quizlet hmm…

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 22:38 ]


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Father schreef:
    (...)
    Oh god, dat klinkt zo verkeerd op zoveel manieren.

    Was ook de bedoeling!

    Eigenlijk zou er een officiele 'quizletwoord' van het jaar verkiezing moeten komen.XD


    OT: ik ben moe maar ik heb geen zin om te slapen.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 22:52 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Twat.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Meh. I wish you were here.


    •*• Lululu •*•

    Zo moe, zo moe, zo verslaafd aan quizlet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one