• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 sep 2013 - 11:06 ]

    Het zijn ook altijd dezelfden...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vulcano schreef:
    Het zijn ook altijd dezelfden...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Omg, ik denk dat ik m'n username heb gevonden :'D

    Blijkbaar is het gewoon om iemand uit te lachen en belachelijk te maken die astma heeft en verkouden is, maar toch in de stromende regen de 12 minuten loop gaat doen en dan niet de snelste is, maar wel de hele tijd blijft rennen , en daarna bijna flauwvalt, blijkbaar is het gewoon om dan niet even op zij te gaan zodat diegene kan zitten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Allunga schreef:
    Blijkbaar is het gewoon om iemand uit te lachen en belachelijk te maken die astma heeft en verkouden is, maar toch in de stromende regen de 12 minuten loop gaat doen en dan niet de snelste is, maar wel de hele tijd blijft rennen , en daarna bijna flauwvalt, blijkbaar is het gewoon om dan niet even op zij te gaan zodat diegene kan zitten

    What? Dat is niet normaal zeg O_O


    -

    Rhiine schreef:
    (...)
    What? Dat is niet normaal zeg O_O

    +'
    Ik zou ook keihard flauwvallen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Bieberen schreef:
    Omg, ik denk dat ik m'n username heb gevonden :'D


    En ik vraag me af welke van de twee (:


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Ik vind het oneerlijk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rhiine schreef:
    (...)
    What? Dat is niet normaal zeg O_O

    Heb ik ooit gezegd dat mijn klasgenoten normaal zijn
    Ik heb echt werkelijk waar een grote hekel aan ze
    Eerste negeerde ze mij alleen maar, maar nu beginnen ze steeds meer met echt pesten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    I'm bored


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Nu krijg ik alleen maar meer zin in volgend jaar :3 En dit jaar, hopelijk... *klopt dit af*


    Deep inside, I've never felt alive

    Probeerde je me gisteren gewoon jaloers te maken of vind je haar echt leuk? :c

    Ja, ik mis het best.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mijn zus gaat een nieuwe spotgaaiketting voor mij bestellen en een speld


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    IK HEB SPIJT VAN WAT IK DEED. Begrijp dat, alsjeblieft.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28