• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 sep 2013 - 11:06 ]

    Allunga schreef:
    (...)
    Heb ik ooit gezegd dat mijn klasgenoten normaal zijn
    Ik heb echt werkelijk waar een grote hekel aan ze
    Eerste negeerde ze mij alleen maar, maar nu beginnen ze steeds meer met echt pesten

    Awh, dat is echt klote (K)


    -

    Oh, Jezus. Plak jezelf achter het behang, zeg.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 21:11 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Rhiine schreef:
    (...)
    Awh, dat is echt klote (K)

    Ach ja, ik doe gewoon mijn oordopjes in en zet mijn muziek (waar ze ook altijd commentaar op hebben) gewoon heel hard
    Ik heb ben al twee keer van school weggepest, dus ik heb wel een redelijk harde huid


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Je praat tegen me alsof ik niets waard ben.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wat ben jij een dom mens. Ik hoop dat domheid om deze reden zichzelf zal verhelpen.


    26 - 02 - '16

    THOM OP 9GAG!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    THOM OP 9GAG!


    Damn, right!

    Held.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    (...)
    Damn, right!

    Held.


    Damn right!
    Ah had je bijna niet herkent bitch!

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 21:25 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Yes, eindelijk weer een hoofdstukje geschreven :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Sinistre schreef:
    (...)

    Damn right!
    Ah had je bijna niet herkent bitch!

    Gelukkig nog wel een beetje. Die bijna vergeef ik je.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Je gaat er alles aan doen om me te ontlopen, hé. En de naam, oh, ironie.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Je zegt eerst dat je me mist en vervolgens praat je niet meer terug. Dan zeg je dat er vrienden zijn, ik zeg gewoon oké en wanneer ze wegzijn, doe je kortaf.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Soms kan ik dingen gewoon echt níét snappen ._.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ik denk dat ik maar in de huisagenda ga schrijven welke dagen ik niet aanspreekbaar ben in verband met het feit dat ik dan alleen nog maar in totaalgestoordefantaal praat


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    I feel alone, sick and like crying and I'm home alone. Great.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.