• Ik loop al een tijdje rond met het idee om een serie one-shots met verschillende fanfiction parodieën te schrijven, maar ik ben wel benieuwd wat Q vindt. Mijn vraag aan jullie is dus waar jullie graag een parodie van zouden willen lezen, of wat jullie er graag in naar voren zouden zien komen.

    Het moet een fanfiction onderwerp of fandom zijn, maar verder mag je van alles en nog wat mijn kant op gooien. Wat ik nodig heb zijn niet namen van specifieke verhalen - alsjeblieft niet, want het is verre van mijn bedoeling om hier iemand mee te kwetsen - maar het is natuurlijk prima als je wat meer details geeft dan "Harry Potter" of "One Direction". Rare of enorm populaire ships of een bepaalde verhaallijn die wordt uitgemolken (meisje ontmoet beroemdheid en wordt zwanger, bijvoorbeeld) zijn ook welkom. :3


    Dus, waar zouden jullie graag een fanfic parodie over lezen? :Y)
    Houd het alsjeblieft wel zo vriendelijk mogelijk, peepz. Dit is humoristisch bedoeld, niet omdat ik iets tegen fandoms of fanfic heb, en van haat wordt sowieso niemand blij.


    Het lijstje tot nu toe:
    x HP: Drarry
    x HP: Perciver
    x HP: Dramione
    x HP: Harry/Ron
    x HP: Nevuna
    x HP: Snily & Snames
    x One Direction: bandlid/fan
    x One Direction: Larry Stylinson
    x Twilight
    x The Hunger Games
    x Miley Cyrus/"Blurred Lines" (?)

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 16:48 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Failtje :$.
    Hmm...
    1D --> One Direction bestaat niet. Serieus, waarom schrijf je dan over One Direction? -_-
    1D --> Alle bromances eigenlijk. Te veel combinaties om op te noemen. :')
    1D --> Harry-is-een-nerd of Zayn-is-een-vrouw-fanfics. Allemaal dankzij Best Song Ever...
    HP --> Familieleden van Severus/Voldie/Harry/... die midden in het jaar naar Hogwarts gaan.
    HP --> PWP en al die andere 16+ shit, met een hele vage of zelfs ontbrekende verhaallijn.

    Eigenlijk zijn Harry Potter- en One Direction-fanfics de beste fanfictie om te parodiëren. De rest valt namelijk soms nog origineel te noemen...

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 18:02 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Sterek ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Chocolata schreef:
    Failtje :$.
    Hmm...
    1D --> One Direction bestaat niet. Serieus, waarom schrijf je dan over One Direction? -_-
    1D --> Aan kanker gerelateerde verhalen.
    1D --> Alle bromances eigenlijk. Te veel combinaties om op te noemen. :')
    1D --> Harry-is-een-nerd of Zayn-is-een-vrouw-fanfics. Allemaal dankzij Best Song Ever...
    HP --> Familieleden van Severus/Voldie/Harry/... die midden in het jaar naar Hogwarts gaan.
    HP --> PWP en al die andere 16+ shit, met een hele vage of zelfs ontbrekende verhaallijn.

    Eigenlijk zijn Harry Potter- en One Direction-fanfics de beste fanfictie om te parodiëren. De rest valt namelijk soms nog origineel te noemen...


    Ik vind het een belediging als mensen daarover schrijven. Mag je raar vinden, maar goed.


    26 - 02 - '16

    Zoidberg schreef:
    (...)

    Ik vind het een belediging als mensen daarover schrijven. Mag je raar vinden, maar goed.

    Naja, dat begrijp ik wel, hoor. Ik heb ook getwijfeld of ik het erop zou zetten, maar ik vind het meer een belediging voor die mensen dat er zulke fanfics bestaan.
    - Ik ga het toch maar verwijderen. -


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    Failtje :$.
    Hmm...
    1D --> One Direction bestaat niet. Serieus, waarom schrijf je dan over One Direction? -_-
    1D --> Alle bromances eigenlijk. Te veel combinaties om op te noemen. :')
    1D --> Harry-is-een-nerd of Zayn-is-een-vrouw-fanfics. Allemaal dankzij Best Song Ever...
    HP --> Familieleden van Severus/Voldie/Harry/... die midden in het jaar naar Hogwarts gaan.
    HP --> PWP en al die andere 16+ shit, met een hele vage of zelfs ontbrekende verhaallijn.

    Eigenlijk zijn Harry Potter- en One Direction-fanfics de beste fanfictie om te parodiëren. De rest valt namelijk soms nog origineel te noemen...

    O, als je ook 16+ verhalen belachelijk gaat maken; iemand die iemand anders probeert te verleiden met welbekende sexpollen maar dat diegene allergisch is en alleen maar heel hard moet niezen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.