• Ik loop al een tijdje rond met het idee om een serie one-shots met verschillende fanfiction parodieën te schrijven, maar ik ben wel benieuwd wat Q vindt. Mijn vraag aan jullie is dus waar jullie graag een parodie van zouden willen lezen, of wat jullie er graag in naar voren zouden zien komen.

    Het moet een fanfiction onderwerp of fandom zijn, maar verder mag je van alles en nog wat mijn kant op gooien. Wat ik nodig heb zijn niet namen van specifieke verhalen - alsjeblieft niet, want het is verre van mijn bedoeling om hier iemand mee te kwetsen - maar het is natuurlijk prima als je wat meer details geeft dan "Harry Potter" of "One Direction". Rare of enorm populaire ships of een bepaalde verhaallijn die wordt uitgemolken (meisje ontmoet beroemdheid en wordt zwanger, bijvoorbeeld) zijn ook welkom. :3


    Dus, waar zouden jullie graag een fanfic parodie over lezen? :Y)
    Houd het alsjeblieft wel zo vriendelijk mogelijk, peepz. Dit is humoristisch bedoeld, niet omdat ik iets tegen fandoms of fanfic heb, en van haat wordt sowieso niemand blij.


    Het lijstje tot nu toe:
    x HP: Drarry
    x HP: Perciver
    x HP: Dramione
    x HP: Harry/Ron
    x HP: Nevuna
    x HP: Snily & Snames
    x One Direction: bandlid/fan
    x One Direction: Larry Stylinson
    x Twilight
    x The Hunger Games
    x Miley Cyrus/"Blurred Lines" (?)

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 16:48 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    @ Bieberen & xBoselfje: Ik zal jullie waarschuwen. (:



    Irvine schreef:
    Weet je wat ik nou nooit samen lees :'D Harry en Ron. Rarry? :') Hon? :')


    Ik heb het wel eens gelezen, maar niet hier op Q, en ik bleef vooral lezen omdat het zo verschrikkelijk slecht was. Ze hebben volgens mij niet eens echt een ship name. :') Het is wel een leuk idee. :Y)



    En ik weet dat er oneindig veel geweldig HP ships zijn, maar niet-HP suggesties zijn ook welkom, mensen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Uhm, laat me even denken.
    Oh wait, een parodie op Miley Cyrus? Daar lees ik nou nooit iets over en ik ben van mening dat ze heel parodiewaardig is.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    Uhm, laat me even denken.
    Oh wait, een parodie op Miley Cyrus? Daar lees ik nou nooit iets over en ik ben van mening dat ze heel parodiewaardig is.


    *giggles* I agree with you, lol, ik denk dat dat nog sprekender kan zijn dan de filmpjes op YT. x']

    Even denken - Ik denk een fijne bromance van Larry Stylinson, met alle cliché's ter wereld. :'D

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 22:36 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Incantatem schreef:
    (...)

    *giggles* I agree with you, lol, ik denk dat dat nog sprekender kan zijn dan de filmpjes op YT. x']

    Even denken - Ik denk een fijne bromance van Larry Stylinson, met alle cliché's ter wereld. :'D

    Dankje (:. En inderdaad, Larry Stylinson! Die arme jongens worden toch ook nooit met rust gelaten.
    Of wat dacht je van Taylor Swift, met haar vele vriendjes en songs die ze daarover schrijft?
    Of Rihanna, Ke$ha, alle sterren die willen opvallen, eigenlijk. En als je boeken nodig hebt om te parodiëren: Twilight lijkt me ook vet om na te doen. Ach, wat ben ik toch dol op parodieën! Waarschuw me, alsjeblieft. X]

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 22:48 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Misschien een parody op The Hungergames?
    Oh, of missschien op Pretty Little Liars.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Teixeira schreef:
    Misschien een parody op The Hungergames?
    Oh, of missschien op Pretty Little Liars.


    Dat lijkt me ook erg leuk om te lezen. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    O fuck, Drarry is al genoemd.
    Nou, ik zal eens even nadenken over wat anders dan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rutger x Vanity. Ik blijf het grappig vinden :Y)

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 13:39 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het lijkt me wel een tof idee! Zeker doen zou ik zeggen. :']


    Enjoy life

    Uhm, een Snily zou ik wel leuk vinden. Of een Snames. Btw, waarschuw me!(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik zal iedereen waarschuwen die daarom heeft gevraagd. (:



    Chocolata schreef:
    Uhm, laat me even denken.
    Oh wait, een parodie op Miley Cyrus? Daar lees ik nou nooit iets over en ik ben van mening dat ze heel parodiewaardig is.

    Chocolata schreef:
    (...)
    Dankje (:. En inderdaad, Larry Stylinson! Die arme jongens worden toch ook nooit met rust gelaten.
    Of wat dacht je van Taylor Swift, met haar vele vriendjes en songs die ze daarover schrijft?
    Of Rihanna, Ke$ha, alle sterren die willen opvallen, eigenlijk. En als je boeken nodig hebt om te parodiëren: Twilight lijkt me ook vet om na te doen. Ach, wat ben ik toch dol op parodieën! Waarschuw me, alsjeblieft. X]


    Mijn plan was eigenlijk om fanfic te parodiëren, dus niet zozeer willekeurige beroemde mensen. ^^ Voor Miley wil ik misschien wel een uitzondering maken, al denk ik dat ik Robin Thicke met zijn "Blurred Lines" er dan ook bij zou gooien. Ik zal eens zien of dat lukt.
    Met Twilight kan ik wel sowieso iets. :Y)



    Incantatem schreef:
    (...)

    *giggles* I agree with you, lol, ik denk dat dat nog sprekender kan zijn dan de filmpjes op YT. x']

    Even denken - Ik denk een fijne bromance van Larry Stylinson, met alle cliché's ter wereld. :'D

    Teixeira schreef:
    Misschien een parody op The Hungergames?
    Oh, of missschien op Pretty Little Liars.


    Ik zat zelf ook al na te denken over een bromance, dus Larry staat nu op het lijstje. Van PLL weet ik te weinig om er iets fatsoenlijks over te schrijven, maar The Hunger Games is een goede. :3



    Father schreef:
    Rutger x Vanity. Ik blijf het grappig vinden :Y)


    Gisteren wilde je zelf niet vreemdgaan in Rhiine's verhaal en vandaag scheur je Rutgers gezinnetje uit elkaar. Dat is ook lekker. (krul)



    JamesPotter schreef:
    Uhm, een Snily zou ik wel leuk vinden. Of een Snames. Btw, waarschuw me!(:


    Die kunnen wel in één verhaal, denk ik. Dat wordt leuk. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Gisteren wilde je zelf niet vreemdgaan in Rhiine's verhaal en vandaag scheur je Rutgers gezinnetje uit elkaar. Dat is ook lekker. (krul)

    Ja maar, dat is er al zo lang en er zijn zelfs foto's over gemaakt (waarvan ik er eentje ergens heb staan...). Maar goed, it was a joke, obviously. De mods zouden het verhaal inactiveren/verwijderen zodra jij het online zet (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Ja maar, dat is er al zo lang en er zijn zelfs foto's over gemaakt (waarvan ik er eentje ergens heb staan...). Maar goed, it was a joke, obviously. De mods zouden het verhaal inactiveren/verwijderen zodra jij het online zet (cat)


    Dat had ik door, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Of misschien een parodie op een cliché Disney-programma, als Hannah Montana o.i.d.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Twee mensen doen alsof ze een koppel zijn en worden per ongeluk echt verliefd. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.