• Ik zit dus helemaal vast met schrijven, ik schreef vroeger vrij veel, maar nu probeer ik telkens weer iets te schrijven...
    Maar dan vind ik het begin niet goed, of dan kan ik niet verder schrijven...
    Ik weet momenteel zelfs ook niet over wat ik zou moeten schrijven, dus tips zijn altijd welkom!
    Zelf schrijf ik graag over emotionele dingen & problemen en vooral veel drama...
    Maar opnieuw, ik zit dus echt vast....
    Dus hints, tips en dergelijke zijn altijd welkom!


    Julie Jellyfish

    Kijk films, luister liedjes en als je een idee hebt: werk met een co-auteur, het is handig om nog iemand te hebben die meedenkt en mee schrijft.


    26 - 02 - '16

    Zoidberg schreef:
    Kijk films, luister liedjes en als je een idee hebt: werk met een co-auteur, het is handig om nog iemand te hebben die meedenkt en mee schrijft.

    Oh dankje! Ja dat zou wel handig zijn om iemand te vinden die mee zou willen schrijven ja!
    Maar nu nog zo iemand vinden haha


    Julie Jellyfish

    Zoidberg schreef:
    Kijk films, luister liedjes en als je een idee hebt: werk met een co-auteur, het is handig om nog iemand te hebben die meedenkt en mee schrijft.


    Als je inspiratie hebt en ook al is het maar iets kleins en je hebt geen computer bij de hand, schrijf het op, dat doe ik ook altijd want tegen de tijd dat ik thuis kom ben ik het alweer vergeten.


    'Darling, just hold on'