• Crashed on hell


    Verhaal:
    Jullie zijn op weg met vlucht 746 van wellington international airport in Nieuw-Zeeland richting Albany international airport in de staat New York. Plots is er turbulentie, er wordt gevraagd om de gordels aan te doen. Onverwacht komen jullie in een luchtzakking terecht. Eén van de motoren valt uit en de piloot vraagt om kalm te blijven, terwijl hij het vliegtuig veilig gaat proberen te landen. Maar dan plots ontploft de 2e moter. Het vliegtuig begint aan een ontstopbare val naar de grond en de staart van het vliegtuig breekt af. Het voorstuk valt op het strand van een onbewoond eiland, terwijl de staart helemaal de andere kant in de zee terecht komt, op enkele honderden meters van het strand.
    Hier begint dan de RPG. Jullie zoeken naar geliefden, vrienden, broers of zussen waarmee jullie op het vliegtuig zaten of helpen mensen. De mensen uit het staartgedeelte zijn sowieso in het water gevallen, de mensen uit het voorstuk kunnen zowel op het strand als in het water terechtkomen, of zelfs tot in de jungle geslingerd worden, waar je zelf liever begint.


    regels:
    -Je kiest zelf hoeveel personages, maar zorg dan wel dat je het kan bijhouden. Want hoe meer personages, hoe moeilijker het wordt als je even een dagje niet online kan komen of zo
    -duidelijk je naam en het stuk van het vliegtuig waarin je gecrasht bent bovenaan je tekst zetten.
    -Wanneer je out character gaat dan tussen haakjes, of *, of op een andere manier duidelijk af te scheiden van je tekst
    -Deze RPG maak ik samen met LogitG27. We zullen af en toe eens de dag laten eindigen en dan gedurende de nacht enkele dingen laten gebeuren. Wat er gebeurt? Dat is nog geheim, om het spannend te houden! ^^
    -Gelieve in het begin nog zoveel mogelijk op het strand te blijven en dan pas de jungle te gaan ontdekken. In het begin wachten jullie namelijk nog op redding, later in de RPG zal blijken dat alle pogingen tot contact maken met de buitenwereld falen.
    -Iedereen heeft een reden om op reis te gaan, dus jullie moeten wel een beetje een achtergrond te hebben. Gewoon een plezierreisje, voor je werk, familiebezoek,…
    -Er zijn duistere wezens in de jungle. In het begin zien jullie die NIET. Jullie mogen wel schrijven over vage schaduwen, fluisteringen, enge geluiden, maar nog niet over hoe het monster eruit zou zien. Later zullen wij een beschrijving van de monsters erop zetten, zodat jullie weten wat er jullie te wachten staat.
    -Er zijn wilde dieren op het eiland, dus of je daar een aanvaring mee krijgt beslis je zelf
    -Langere teksten zijn leuker en vlotter om te lezen, dus liefst geen oneliners.
    -Als je aan de RPG begint, dan niet om de volgende dag weer te stoppen. Het zou leuk zijn als iedereen het een beetje volhoudt.


    Voorstuk:
    - Felicia Chloe Curtis Huaso
    - Felicé Eve Gonzales LostMagic
    - Scarlett Bennett Irvine tijdelijk inactief
    - Aishlinn ''Linn'' Jay Quinn Butera
    - Mark Curtis LogitG27
    - Finn David Gonzales LostMagic
    - Dannick "Dan" Christopher Bradley Roar
    - Laurent Jared Dupont xAlways

    Staartgedeelte:
    - Alice Dupont Chocolata
    - Amelia Melody Daisiree Williams ginnypond
    - Emmett Robin Bradley Roar
    - Joseph Mason Dupont xAlways

    ER ZIJN NOG ALTIJD MEER DAN GENOEG PLAATSEN VRIJ. Mensen die interesse hebben kunnen zich in het rollentopic inschrijven. :)

    Voor vragen kan je zowel bij mij als bij LogitG27 terecht! :)

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 18:48 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LostMagic schreef:
    Felicé Eve Gonzales|| VS
    Ik kijk hem begrijpend aan. 'Juist omdat ik weet dat Finn dat ook gaat denken ben ik nu naar hem op zoek.' zucht ik. Jongens nemen soms dingen iets te makkelijk. 'Ik zou een dansopleiding gevolgd hebben.' Ik bijt lichtjes op mijn lip. Nooit gedacht dat dit zou gebeuren, anders ging ik wel Finn zijn raad gevolgd hebben en met de boot gaan. Finn haat vliegen. Met de gedachtes aan Finn loopt er een traan over mijn wang. Wat als hij echt dood is? Dan ben ik nu helemaal alleen als we van dit eiland afkomen. Ik schud mijn hoofd en veeg ruw de traan weg. Ik kijk mijmerend naar de lucht. 'Heb jij geen trucje of misschien een horloge of zo om te zien hoe laat het is? De mijne is stuk.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Irvine schreef:
    (...)

    [God, Brooke, misschien dat je het sarcastisch bedoelde, maar dit klinkt heel bot. Op het internet kun je niet makkelijk weten hoe iemand iets bedoelt, dus vandaar dat ik ook zeg dat ik misschien sarcastisch bedoeld kan zijn, maar ze vraagt alleen maar om een mening. En ja, je geeft je mening en dat mag ook best, maar ook aardiger verwoorden mag best.]


    [Ze vroeg het zelf, dus ik snap niet hoezo het nou zo bot is. Als iemand zoiets vraagt lieg ik diegene niet voor en zeg ik gewoon wat ik er van vind, dat is toch de bedoeling of niet soms? ._.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Felicia Curtis || Voorstuk

    "Ja, op het strand schat je afstanden snel verkeerd in." beaam ik. Maar gelukkig komt de rots ondertussen toch echt wel duidelijk dichterbij. Ik kijk om me heen en zucht. Van alle mensen op de wereld moet net ik, die bang is van de zee, op een eiland terecht komen...
    Ah ja, zolang ik Mark heb, komt het goed. Dat weet ik zeker.
    "Mark..?" begin ik na een tijd aarzelend. "Denk je... denk je dat we snel gered worden?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Roar schreef:
    (...)

    [Ze vroeg het zelf, dus ik snap niet hoezo het nou zo bot is. Als iemand zoiets vraagt lieg ik diegene niet voor en zeg ik gewoon wat ik er van vind, dat is toch de bedoeling of niet soms? ._.]

    {Toch kwam het echt gemeen over.
    We houden hier graag een fijne sfeer, dus ik zou het graag hebben als zulke opmerkingen achterwege blijven.
    Dat ze nieuw is en wat feedback vraagt is normaal.
    Dat jij je mening wil zeggen begrijp ik ook, maar dat kan heus wel wat vriendelijker}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mark Curtis - Voorstuk

    "Vertel mij wat.." mompel ik in mezelf als antwoord op haar afstand-theorie. In stevige passen, met Felicia aan mijn hand meetrekkend stap ik verder. "Mark..?" hoor ik dan en stop met lopen en ik draai me naar haar om. Stil kijk ik haar aan en wacht op haar vraag. "Denk je.. denk je dat we snel gered worden?" vraagt ze dan. Een klap in mijn gezicht.. Moet ik haar nu hoop ontnemen en de waarheid spreken, of mezelf pijn doen door te liegen dat ik zeker weet dat ze snel komen.. "Ik ehm.. " stotter ik en neem met mn handen haar gezicht weer vast.. "Het komt goed schat.. vroeg of laat moeten ze ons wel vinden.. Het eiland ziet er groot uit, het staat vast wel op de kaarten bij de route die het vliegtuig vloog.." zeg ik, zo menend mogelijk.. "We blijven samen schat.. Dat beloof ik je.." zeg ik dan en druk een kus op haar lippen.. Op deze manier lieg ik niet echt.. Maar de waarheid hoeft t ook niet te zijn..


    It's high noon.

    [Jezus. Zeg ik een keer eerlijk wat ik vind, mag dat opeens ook niet meer. Ze heeft zelf gevraagd of het verschrikkelijk slecht was of niet, haar woorden en ik gebruik ze. Dan ben ik opeens zo gemeen en zo bot. Ja dag, zo heb ik er echt geen zin in als ik mijn mening 'anders moet brengen'. Zo zeg ik het nou eenmaal en als iemand daarop tegen is kan ie mooi naar de hel lopen wat mij betreft om als ie denkt dat ik het ga veranderen heeft diegene maar pech. Punt uit]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    LostMagic schreef:
    Felicé Eve Gonzales|| VS
    Ik kijk hem begrijpend aan. 'Juist omdat ik weet dat Finn dat ook gaat denken ben ik nu naar hem op zoek.' zucht ik. Jongens nemen soms dingen iets te makkelijk. 'Ik zou een dansopleiding gevolgd hebben.' Ik bijt lichtjes op mijn lip. Nooit gedacht dat dit zou gebeuren, anders ging ik wel Finn zijn raad gevolgd hebben en met de boot gaan. Finn haat vliegen. Met de gedachtes aan Finn loopt er een traan over mijn wang. Wat als hij echt dood is? Dan ben ik nu helemaal alleen als we van dit eiland afkomen. Ik schud mijn hoofd en veeg ruw de traan weg. Ik kijk mijmerend naar de lucht. 'Heb jij geen trucje of misschien een horloge of zo om te zien hoe laat het is? De mijne is stuk.'


    Dannick "Dan" Christopher Bradley - Voorstuk

    Ik zag de traan over haar wang rollen en moest even grinniken. Ze moest eens weten hoeveel moeite ik nu deed om de tranen tegen te houden. Oh wat wilde ik graag bij Emmett zijn maar dat ging helaas niet. Het was een dubbele klap. Mijn broer weg en hier gestrand op een stom eiland waar niemand ooit kwam. Het erge er van was -was dat je mensen gewoon zag sterven. Alsof het niets was. Felicé vroeg me of ik een trucje had om naar de tijd te kijken of een horloge had maar ik schudde mijn hoofd. 'Nee, helemaal niets. Mijn telefoon is stuk en ik heb geen horloge' zuchtte ik waarna ik een snelle hand door mijn haar haalde. Dit had geen zin. We zouden hier toch nooit afkomen. 'Boten komen hier vast niet en vliegtuigen zien ons niet. Dit is hopeloos' mompelde ik wat zachter terwijl ik met mijn vingers speelde.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Felicia Curtis || Voorstuk

    Ik kijk hem peinzend aan en knik dan. "Ik hou van jou." fluister ik zacht, terwijl ik mijn armen om zijn middel sla en hem in een plettende knuffel druk. Mijn gezicht druk ik hard tegen zijn borstkas aan, terwijl ik zijn hemelse geur opsnuif.
    "We blijven samen.." geef ik hem gelijk. Want dat is het belangrijkste. Zolang hij er is, komt het wel goed.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Roar schreef:
    (...)

    [Ze vroeg het zelf, dus ik snap niet hoezo het nou zo bot is. Als iemand zoiets vraagt lieg ik diegene niet voor en zeg ik gewoon wat ik er van vind, dat is toch de bedoeling of niet soms? ._.]


    [Je gaf als commentaar dat het slecht was omdat ze het vroeg. Je zegt dus helemaal niets over wat ze geschreven heeft qua personage. Daarbij, als je iets niet goed vindt, geef dan verbeterpunten zodat iemand het in jouw ogen wel goed kan doen. Ik ben altijd een voorstander van meningen geven en ook kritiek, want tegen beiden moet je kunnen. Maar niet zonder gerichte kritiek naar wat er gevraagd wordt en grondige onderbouwing.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Roar schreef:
    [Jezus. Zeg ik een keer eerlijk wat ik vind, mag dat opeens ook niet meer. Ze heeft zelf gevraagd of het verschrikkelijk slecht was of niet, haar woorden en ik gebruik ze. Dan ben ik opeens zo gemeen en zo bot. Ja dag, zo heb ik er echt geen zin in als ik mijn mening 'anders moet brengen'. Zo zeg ik het nou eenmaal en als iemand daarop tegen is kan ie mooi naar de hel lopen wat mij betreft om als ie denkt dat ik het ga veranderen heeft diegene maar pech. Punt uit]


    Okeh, zo is t wel weer mooi geweest. Misschien heb je je dag niet ofzo en dat kan gebeuren. Snap alleen wel dat, stel jij bent nieuw, en je vraagt mensen hun mening over je geschreven stuk. En ze reageren zoals jij deed, "verschrikkelijk blabla etc." dat dat ook voor jou niet leuk is. Dus voor haar ook niet. Probeer het gewoon wat vriendelijker te verwoorden. Je mening zeggen mag zeker, maar doe het op een acceptabele manier. Zoals iets van: "Ik vind het niet zó goed, want
    Snappeh? (:


    It's high noon.

    LogitG27 schreef:
    (...)

    Okeh, zo is t wel weer mooi geweest. Misschien heb je je dag niet ofzo en dat kan gebeuren. Snap alleen wel dat, stel jij bent nieuw, en je vraagt mensen hun mening over je geschreven stuk. En ze reageren zoals jij deed, "verschrikkelijk blabla etc." dat dat ook voor jou niet leuk is. Dus voor haar ook niet. Probeer het gewoon wat vriendelijker te verwoorden. Je mening zeggen mag zeker, maar doe het op een acceptabele manier. Zoals iets van: "Ik vind het niet zó goed, want
    Snappeh? (:


    [Ik vraag me af hoe het komt dat jij denkt dat ik mijn dag niet heb. En ik zou het niet erg vinden. Op verbeterpunten zit ik niet echt te wachten want ik doe het uit mezelf en dan kijk ik zelf hoe ik het kan verbeteren. Nogmaals ik zeg mijn mening op mijn manier en heb geen zin om naar het gezeik van iemand anders te luisteren. Maar goed, ik ga weer verder met mijn story want dit gezeur is verspilling van mijn vrije tijd]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Huaso schreef:
    Felicia Curtis || Voorstuk

    Ik kijk hem peinzend aan en knik dan. "Ik hou van jou." fluister ik zacht, terwijl ik mijn armen om zijn middel sla en hem in een plettende knuffel druk. Mijn gezicht druk ik hard tegen zijn borstkas aan, terwijl ik zijn hemelse geur opsnuif.
    "We blijven samen.." geef ik hem gelijk. Want dat is het belangrijkste. Zolang hij er is, komt het wel goed.


    Mark Curtis - Voorstuk

    "Ik ook van jou.." fluister ik terug en knuffel haar ook stevig terug als ik zo plots helemaal geplet word. "Wij blijven zeker samen schat.. alles komt goed.. echt waar.." probeer ik haar verder gerust te stellen, en mezelf ook.. Zoekend kijk ik weer om me heen naar andere mensen of die ons volgen naar de rots, je weet maar nooit.. "Als je moe bent, of even pauze wilt, moet je het zeggen schat.." fluister ik in haar oor en kijk hoe ze zich zo tegen me aandrukt.. Zelf hoop ik maar dat alles goed komt, ik wil haar gewoon in veiligheid hebbem..


    It's high noon.

    Roar schreef:
    (...)

    Dannick "Dan" Christopher Bradley - Voorstuk

    Ik zag de traan over haar wang rollen en moest even grinniken. Ze moest eens weten hoeveel moeite ik nu deed om de tranen tegen te houden. Oh wat wilde ik graag bij Emmett zijn maar dat ging helaas niet. Het was een dubbele klap. Mijn broer weg en hier gestrand op een stom eiland waar niemand ooit kwam. Het erge er van was -was dat je mensen gewoon zag sterven. Alsof het niets was. Felicé vroeg me of ik een trucje had om naar de tijd te kijken of een horloge had maar ik schudde mijn hoofd. 'Nee, helemaal niets. Mijn telefoon is stuk en ik heb geen horloge' zuchtte ik waarna ik een snelle hand door mijn haar haalde. Dit had geen zin. We zouden hier toch nooit afkomen. 'Boten komen hier vast niet en vliegtuigen zien ons niet. Dit is hopeloos' mompelde ik wat zachter terwijl ik met mijn vingers speelde.


    Felicé Eve Gonzales
    Ik kijk hem even kort aan als hij grinnikt. Vind hij het leuk dat ik huil of zo?! Ik zucht en draai mijn hoofd de andere kant op terwijl ik naar zijn antwoord luister. 'Dan zoek ik morgen wel verder, ik wil niet riskeren dat het plots pikdonker word en we ergens vallen en iets breken.' zucht ik en sta recht. 'Ik weet niet wat jij gaat doen...' zeg ik en bijt zachtjes op mijn lip. Mijn zin afbrekend. Zou ik hem nu echt hier laten? Aan zijn lot overlatend? Wat voor bitch ben ik?! 'Kom je? Ik heb een afdakje kunnen maken voor als het zou regenen en heb een deken gevonden. We moeten enkel nog hout zoeken.' Ik zeg het zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LogitG27 schreef:
    (...)

    Mark Curtis - Voorstuk

    "Ik ook van jou.." fluister ik terug en knuffel haar ook stevig terug als ik zo plots helemaal geplet word. "Wij blijven zeker samen schat.. alles komt goed.. echt waar.." probeer ik haar verder gerust te stellen, en mezelf ook.. Zoekend kijk ik weer om me heen naar andere mensen of die ons volgen naar de rots, je weet maar nooit.. "Als je moe bent, of even pauze wilt, moet je het zeggen schat.." fluister ik in haar oor en kijk hoe ze zich zo tegen me aandrukt.. Zelf hoop ik maar dat alles goed komt, ik wil haar gewoon in veiligheid hebbem..

    Felicia Curtis || Voorstuk

    "Ik kan nog wel verder." stel ik hem gerust. Langzaam laat ik de knuffel los en neem zijn hand weer vast. Ik begin rustig weer verder te lopen en veronderstel dat hij me volgt. Dicht blijf ik tegen hem aan lopen.
    Ik hoop dat we redding kunnen bereiken. Of dat ze ons al vinden voor de avond... Ik hou niet van vreemde geluiden in het donker..
    "Zodra we terug bij de anderen zijn, moeten we een vuur maken." begin ik peinzend. "Stel dat de hulp ons pas 's nachts bereikt, kunnen ze ons anders nooit vinden. We hebben een groot vuur nodig."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:

    Felicia Curtis || Voorstuk

    "Ik kan nog wel verder." stel ik hem gerust. Langzaam laat ik de knuffel los en neem zijn hand weer vast. Ik begin rustig weer verder te lopen en veronderstel dat hij me volgt. Dicht blijf ik tegen hem aan lopen.
    Ik hoop dat we redding kunnen bereiken. Of dat ze ons al vinden voor de avond... Ik hou niet van vreemde geluiden in het donker..
    "Zodra we terug bij de anderen zijn, moeten we een vuur maken." begin ik peinzend. "Stel dat de hulp ons pas 's nachts bereikt, kunnen ze ons anders nooit vinden. We hebben een groot vuur nodig."


    Mark Curtis - Voorstuk


    "Zeker schat..? Maar als er iets is moet je het zeggen hè.." probeer ik nog ter bevestiging te krijgen en begin met haar mee te lopen, dicht tegen haar aan.. Nog steeds blijf ik het mobieltje checken voor bereik, maar nog altijd zonder positief resultaat.. "Pokke ding..!" mompel ik in mezelf.. het kan me soms zo irriteren als t niet meezit.. Dan hoor ik Felicia over het vuur, mochten ze ons niet bereiken.. "Inderdaad.. dan.. moeten we een groot vuur maken, en misschien, dan, stel ze komen ook niet in de nacht, groot SOS in het zand schrijven.." suggereer ik. "Groot vuur, SOS teken, zo moeten ze ons wel vinden, ik weet t zeker.." zeg ik dan en we benaderen de rots.. "Ik klauter er wel even snel op voor het bereik schat, blijf jij hier..?" vraag ik haar dan terwijl ik haar beide handen vastneem..


    It's high noon.