• Ik heb al hele lange tijd een fanfiction idee in mijn hoofd
    En ik heb wel eens beginnetjes gemaakt met mensen, maar dat werkte niet
    Maar ik wil het idee toch wel heel graag uitwerken , maar niet alleen
    Dus ik zoek een Co-writer.
    Hier de fanficidee (waarschuwing wrs is het niet origineel, boeit me niet)

    Grace is 18. Ze heeft de afgelopen 3 jaar bijna continu in het ziekenhuis gelegen terwijl ze in een hevig gevecht met kanker was verwikkeld. Nu is ze terug thuis, maar niet voor altijd. Ze heeft nog 1 tot 1,5 jaar te leven en is vastbesloten om dat thuis te doen. In de tijd dat Grace weg is geweest zijn er nieuwe bewoners in de straat gekomen, de 5 jongens van One Direction hebben een huis in de straat gekocht. Grace komt (Louis/Liam/Niall) tegen en al snel worden ze verliefd op elkaar. Grace , die een zo normaal mogelijk leven wil lijden, besluit L/L/N niks te vertellen over haar ziekte en haar getekende doodvonnis. Maar naarmate de tijd vordert is het steeds moeilijker om het geheim een geheim te houden

    Ik zoek dus iemand voor Louis/Liam/Niall

    Heb je er interesse in?
    Vul dan dit even in
    Naam:
    Leeftijd:
    Waarom wil je met mij schrijven:
    Wat vind je van het idee:
    Liam/Louis/Niall(wie heeft jouw voorkeur):
    Schrijf in 5 tot 10 zinnen de ontmoeting tussen twee mensen (niet Grace en L/L/N)
    Dit zodat ik even een stukje schrijfstijl kan zien van jullie


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Niemand meer nodig!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 10:51 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hoort dit niet bij story-problemen?

    Ik wist niet precies waar ik het moest plaatsen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Allunga schreef:
    Ik wist niet precies waar ik het moest plaatsen

    Als ik jou was zou ik het even melden bij een mod zodat het verplaatst kan worden. Anders zul je niet zoveel reacties krijgen aangezien het in het off-topic staan.

    Oeh het klinkt wel leuk alleen weet ik niet of je mij als Co-auteur zou willen hebben. En ooit heb ik dit verhaal toch ook gelezen....


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Draculea schreef:
    (...)
    Als ik jou was zou ik het even melden bij een mod zodat het verplaatst kan worden. Anders zul je niet zoveel reacties krijgen aangezien het in het off-topic staan.

    Bedankt voor de tip


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hi guys
    Ik verveelde me dus ik heb even een stukje schrijven zodat jullie ook mijn schrijfstijl leren kennen
    Het is midden in de nacht als ik wakker wordt van een misselijk gevoel. Snel ren ik naar de badkamer waar ik voor de wc ga zitten en zoals verwacht belandt al snel mijn hele maaginhoud in de pot. Moeizaam kom ik overeind en drink wat water uit de kraan. Ik spoel mijn mond en graai naar mijn toilettas. Er moeten nog wat pillen inzitten als het goed is, ik graai naar mijn toilettas en als die op de grond valt laat ik me er naast zakken. Ik kan het potje niet vinden, dus ik kiep de tas uiteindelijk maar om. Als ik eindelijk het potje heb gevonden merk ik dat het leeg is. Niet te geloven, ik zal naar mijn tas moeten waar ook een potje inzit. Maar mijn tas staan beneden en dan bestaat er de kans dat L/L/N wakker wordt. Als er weer een golf van misselijkheid door mij heen gaat sleep ik mezelf naar de wc , om weer over te geven. Als het eindelijk over is stop ik heel langzaam alle spullen weer in mijn toilettas. Ik hijs mezelf weer overeind om nog wat water te drinken. Ik besef dat ik zo nooit bij mijn tas kan komen zonder L/L/N wakker te maken. Als ik weer terug naar de slaapkamer wil lopen wordt ik zo duizelig dat ik niet op mijn benen kan blijven staan. Ik zak weer terug op de grond en blijf zo zitten tot het duizelige gevoel weer weggetrokken is. Dit is niet zomaar een griepje, dit is iets anders, hier heb ik voor gevreesd. Net als ik weer wil opstaan hoor ik voetstappen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    OOOW WAUW dit is echt goed!! Ik zou wel heel graag in de rol van L L of N willen spelen!! Maar a) ik ben geband op mijn echte acc, dit is maar een tijdelijke, b) ik ben zelf ook al aan 2 story's bezig en ik wil die eigk ook wel graag afmaken, c) als ik met meerdere story's bezig ben, raak ik vreselijk in de war en worden mijn stukjes slecht.

    maar toch heel leuk idee!!!!


    ~ dlove

    Ik zou wel een co-auteur willen zijn. Als je me goed genoeg vind ten minste.:Y)


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Lijkt me een geweldig idee. Maar moeten we het in een pb sturen of gewoon hier plaatsen?


    Believe Then See...

    DamDumDam schreef:
    Lijkt me een geweldig idee. Maar moeten we het in een pb sturen of gewoon hier plaatsen?

    Mag beide, maar pb kijk ik sneller


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ga hem toch maar invullen. Ik schrijf gewoon te weinig


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Naam: Tara
    Leeftijd: 16
    Waarom wil je met mij schrijven: because you're awesome - en omdat het verhaal leuk klinkt en ik meer wil gaan schrijven
    Wat vind je van het idee: Klinkt echt heel leuk
    Liam/Louis/Niall(wie heeft jouw voorkeur): Nialler en als tweede Louis
    Schrijf in 5 tot 10 zinnen de ontmoeting tussen twee mensen (niet Grace en L/L/N)
    Dit zodat ik even een stukje schrijfstijl kan zien van jullie
    vol afschuw keek hij haar aan. Het jurkje dat ze aanhad reikte amper tot halverwege haar kont. En bovendien was het bezet met bont en zat het net iets te strak om haar lichaam heen gewikkeld.
    'Wat kijk je nou? Heb ik iets van je aan ofzo?' Lachend rolde hij met zijn ogen. 'Nee, nee gelukkig niet.' Met een soepele beweging draaide hij zich om en liep de zaal uit.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    -

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 19:21 ]

    Naam: Daniëlle
    Leeftijd: 13
    Waarom wil je met mij schrijven: Omdat het naar mijn idee een heel leuk verhaal kan gaan worden (;
    Wat vind je van het idee: Heel origineel. Er zal ook veel kunnen gebeuren wanneer L/L/N in haar straat komt wonen.
    Liam/Louis/Niall(wie heeft jouw voorkeur): Liam, omdat die denk ik het eerst zal zien dat er wat mis is met Grace, en dat ik die het gemakkelijkst kan beschrijven in m'n verhaal. Of anders Niall.
    Schrijf in 5 tot 10 zinnen de ontmoeting tussen twee mensen (niet Grace en L/L/N)
    Dit zodat ik even een stukje schrijfstijl kan zien van jullie[/b]: Met langzame passen sjok ik richting de voordeur, mijn ogen nogsteeds op het sms'je gericht wat ik zojuist heb gekregen. De bel was gegaan, en omdat niemand anders thuis was, ben ik genoodzaakt om de deur te openen. Een kleine zucht verlaat mijn mond wanneer ik de deurklinkt omdraai en de deur open. Vanuit mijn ooghoeken zie ik de bekende koperrode haren en de felblauwe ogen. Verbaasd laat ik mijn mobiel een stukje zakken en richt mijn hoofd op haar. Voordat ik ook maar iets kan zeggen, stapt ze een paar kleine stapjes naar voren. Haar hakken tikken vrolijk tegen de marmeren vloer van de hal. 'Geen vragen. Geen relatie. Geen rare dingen in je hoofd halen,' zegt ze, voor ik ook maar een groet kan mompelen. Binnen een oogwenk heeft ze haar lippen op de mijne gedrukt, en overspoeld een gevoel van geluk me.

    Ik zou eveneens ook nog in de hij/zij vorm kunnen schrijven, als je dat liever hebt. Maar gewoonlijk doe ik het in de ik-vorm.


    [crooked]

    Guys, ik zoek morgen alle inzendingen uit en dan krijgt een deel van jullie een berichtje met nog een opdracht, omdat ik nu een aantal mensen heb waarvan de schrijfstijl mij erg bevalt en ik niet kan kiezen, ik was van plan het vanavond te doen, maar omdat er bijvoorbeeld net nog een inzending kwam wacht ik tot morgen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one