• het de laatste tijd wel heel stil is rond 'Osama bin laden'.

    En eigenlijk moet ik daar blij mee zijn maar het is gewoon te stil.

    Het duurt niet lang of er komt weer een onverwachte aanslag...

    Nou jezus, dat vind ik best wel logisch hoor. Het is niet goed als hij niet in het nieuws is, en het is niet goed als hij wel in het nieuws it.

    Laten we hopen van niet.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Die is toch dood?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    .. Osama Bin laden is dood?
    Denk je nou echt dat die hele organisatie alweer gereorganiseerd is en zichzelf weer op de been heeft?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dat kan kloppen dattie zich niet meer laat horen, aangezien hij tussen zes plankjes en onder een laagje aarde ligt :]


    No growth of the heart is ever a waste

    God-o-god wat een positief mens ben jij.
    Ja misschien komt er een aanslag. Misschien landen er aliens op de aarde. Misschien smelt het ijs van de Noordpool en verdrinken we allemaal.


    Here & Now

    Stiekem wacht ik ook op de volgende aanslag.
    Dat is niet omdat ik dat leuk vind ofzo, maar omdat ik er van overtuigd ben dat AL Qaeda het hier niet bij zal laten.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Oh ja tuurlijk valt het me op, ik zit ook zo te wachten tot Osama Bin Laden weer op het nieuws komt, wat héél erg normaal is, sinds hij dóód is.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Zombie-attack? :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Thunderwitch schreef:
    Stiekem wacht ik ook op de volgende aanslag.
    Dat is niet omdat ik dat leuk vind ofzo, maar omdat ik er van overtuigd ben dat AL Qaeda het hier niet bij zal laten.


    Dat bedoel ik.

    Ik bang dat zijn volgelingen het hier niet bij laat zitten.

    Dat ze zich nu heel stil houden en dat ze dan weer met een aanslag komen en wij dan met de probs zitten.


    en ja mensen ik weet dat die gast dood is.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 18:41 ]

    Hij is dood.


    Blieb-poow-ennuissiekapot

    C18 schreef:
    Dat kan kloppen dattie zich niet meer laat horen, aangezien hij tussen zes plankjes en onder een laagje aarde ligt :]

    Hij was toch in het water gedumpt?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Soundeffect schreef:
    Zombie-attack? :3


    oke ik ging plat om die reactie:X maar ik ben wel bang voor een aanslag hoor maar niet van Bin Laden want die is doodxD


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Hale schreef:
    (...)

    Dat bedoel ik.

    Ik bang dat zijn volgelingen het hier niet bij laat zitten.

    Dat ze zich nu heel stil houden en dat ze dan weer met een aanslag komen en wij dan met de probs zitten.


    en ja mensen ik weet dat die gast dood is.


    Hmmm, misschien moeten we niet alleen bang zijn voor aanslagen van zijn volgelingen. Maar aanslagen van gefrustreerde Christenen die kinderen vermoorden in Oslo?


    Here & Now

    C18 schreef:
    Dat kan kloppen dattie zich niet meer laat horen, aangezien hij tussen zes plankjes en onder een laagje aarde ligt :]

    Eigenlijk heeft hij een zeemansgraf gekregen omdat geen enkel land hem op zijn grond wilde en iedere moslim moet worden begraven binnen 2 dagen of iets dergelijks. :')
    Dus er was weinig tijd om te beslissen waar ze hem konden begraven, dus gaven ze hem een zeemansgraf.


    Where there is a sea there are pirates...