• Hey! Mijn vrienden en ik hebben bedacht dat we binnenkort een drinkspel gaan doen, in de herfstvakantie. Nou kan ik niet heel goed tegen alcohol, Het is vrijwillig dat ik meedoe maar ik wil niet na 4 potjes al dronken zijn. Hebben jullie misschien tips of juist verhalen over wat je beter niet kan doen om toch lang vol te houden?
    Wat ik tot nu toe heb:
    Zorgen dat je goed gegeten hebt
    Niet verliezen :p
    Tussendoor water drinken en zoutjes eten
    Niet moe zijn
    Niet eerst een maand niks drinken en dan zoiets gaan doen, dus paar dagen van tevoren ook alcohol drinken

    Alvast bedankt voor de hulp :p

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 19:24 ]

    Heb ik voor gezorgd Sinistre :)

    Sinistre schreef:
    Hahaha drinkspellen zijn hilarisch, zorg dat je niet van alles door elkaar gaat drinken en zorg dat iemand in je vrienden groep die beter tegen alcohol kan je vertel wanneer je genoeg hebt, als je moeite hebt met grenzen stellen als je dronken bent.

    Oh but that is fun *.*
    Andyea, dingen mixen. En dan geen whisky door wodka ofzo XD.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als ik jou was zou ik het niet doen want wij doen het ook vaak genoeg en ze best vrij snel dronken al meestal na het eerste potje al.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Als je niet goed tegen kan speel je het toch gewoon niet?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb ooit een tip gehad van mijn oom die ook wel kon drinken:

    Half uurtje voor je gaat een groot glas melk drinken. Het geeft een slijmlaagje in je maag en daardoor komt het alcohol minder snel in je bloed en word je minder snel dronken.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Het zo lang mogelijk volhouden is een idioot idee. Stoppen wanneer nodig, je hebt gewonnen als je de volgende dag niet boven de wc hangt. Het kan ook leuk zijn als je niet overdrijft.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 19:42 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ja geen 120 soorten drankjes door mekaar gaan drinken is een goed idee, dat zorgt gegarandeerd dat je boven de pot hangt (ik heb het GEZIEN, gelukkig nog niet meegemaakt)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    - Geen drankjes mixen. Niet eerst bier, dan jenever en dan weer sterke drank. Daar wordt je ziek van.
    - Veel water drinken. Eventueel drank aanlengen met water.
    - Neem snackjes mee voor tussendoor: chips, nootjes,...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hashirama schreef:
    (...)
    Oh but that is fun *.*
    Andyea, dingen mixen. En dan geen whisky door wodka ofzo XD.


    Hahaha met niet alles door elkaar bedoel ik dat je niet eerst een shotje dit, dan dat ect. :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Cymry schreef:
    Het zo lang mogelijk volhouden is een idioot idee. Stoppen wanneer nodig, je hebt gewonnen als je de volgende dag niet boven de wc hangt. Het kan ook leuk zijn als je niet overdrijft.

    Cymry schreef:
    Het zo lang mogelijk volhouden is een idioot idee. Stoppen wanneer nodig, je hebt gewonnen als je de volgende dag niet boven de wc hangt. Het kan ook leuk zijn als je niet overdrijft.


    Enjoy life

    Zorgen dat je veel water drinkt , van te voren ! (:
    En verder de rest van de tips , die al gezegd zijn .. (:
    Veel plezier , anyways !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Cymry schreef:
    Het zo lang mogelijk volhouden is een idioot idee. Stoppen wanneer nodig, je hebt gewonnen als je de volgende dag niet boven de wc hangt. Het kan ook leuk zijn als je niet overdrijft.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wauw, wat 'n lame-ass spel.

    Have fun. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eten.


    I live for the applause, you will die for it.