• IK MISLEID JULLIE DOOR JULLIE TE LATEN DENKEN DAT DIT TOPI 127 IS, MAAR HET IS 128. (cat) sorry


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 16:53 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ben ik eindelijk eens in een gemotiveerde leermood, doet wrts het niet -.-


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik voel me al 2 dagen slecht
    Maar morgen heb ik piepjestest en ik moet hem doen, anders heb ik een 1
    En ik kan Frans ook niet missen, maar aan de andere kant kan ik me zo ook niet concentreren
    En zaterdag moet ik werken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Celebration schreef:
    Ben ik eindelijk eens in een gemotiveerde leermood, doet wrts het niet -.-
    Hij doet het nog gewoon bij mij :]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Welk lettertype? D':


    Caution first, always.

    Hatsumomo schreef:
    Komen jullie weer met die schijnheilige enquêtes. Jezus, jullie zijn net de overheid.


    lol


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Doe niet zo negatief, man. Dan wordt de wereld alleen maar zwarter voor jezelf.


    Deep inside, I've never felt alive

    Fortunatis schreef:
    Nasynchronisatie.

    Bleh.


    Mee eens.
    Mijn zusje kijkt Disney Channel...


    - Cromulent

    Essink schreef:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    IK KEN JULLIE NIET D:
    Waarom voegen jullie mij toe?


    Deep inside, I've never felt alive

    Zo veel logo's dat ik wil maken tegen morgen, zo weinig tijd.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ludovico schreef:
    IK KEN JULLIE NIET D:
    Waarom voegen jullie mij toe?

    Haha same feeling sometimes.


    :)

    Zal ik morgen thuisblijven of niet?
    Ik mis wel de talen, maar die kan ik ook thuis doen, maar gym kan ik niet skippen
    Maar als ik ga en dan zaterdag ga werken ben ik mijn vrije dagen weer ziek en dat wil ik ook niet
    En als ik me een beetje ken blijft het dan niet bij een beetje griep

    [ bericht aangepast op 12 sep 2013 - 20:29 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb het al zo vaak gezegd en ik zeg het gewoon nog een keer; zooo veeel zin in de kermis! :9~
    Ik ga je echt doodknuffelen en je zult het niet zien aankomen. Hoop ik dan toch heheh. :3

    Volgens mij snappen sommige mensen niet dat anderen dingen niet zomaar doen. Iedereen heeft een reden voor de manier waarop hij of zij zich gedraagt en als men vind dat dit niet serieus genomen wordt / er niks veranderd, dan zal het zich ook echt niet verbeteren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Volgens mij snappen sommige mensen niet dat anderen dingen niet zomaar doen. Iedereen heeft een reden voor de manier waarop hij of zij zich gedraagt en als men vind dat dit niet serieus genomen wordt / er niks veranderd, dan zal het zich ook echt niet verbeteren.


    Alsof iemand zich nu aangesproken gaat voelen. (cat)
    DENIE, DENIE! IGNORE!


    Your make-up is terrible