• Omygawd ik onderwierp mijn broer aan de pottermore sortinghat en hij blijkt een ravenclaw te zijn, ik was echt van "Dat kan niet!O_o" hij raakt nooit ook maar een boek aan en nou ja hij doet momenteel na twee keer een heel jaar compleet verschillende hbo's gedaan te hebben te hebben geen opleiding en omy, ik ben zo verrast.o_o

    Hebben jullie je broers of zussen ooit aan de pottermore sortinghat onderworpen?



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You were born original, don't die as a copy.

    LacieChan schreef:
    Mn zusje XD Hufflepuff XD Zelf zit ik in Slytherin en Gryffindor (ja, wilde kijken of het klopte), maar ik ben meer Slytherin en ik mag Hufflepuff sws niet!

    Ik snap eerlijk gezegd die afkeer tegen Hufflepuff niet zo. Zoveel mensen hebben iets tegen die afdeling...


    Chaos is a ladder.

    Kan dat gewoon dan? Ikzelf zit bij Slytherin, maar ik ga het dan vanavond eens bij mijn zusje uitproberen :Y).

    [ bericht aangepast op 20 sep 2013 - 19:54 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja, mijn broertje heeft de sorteertest ook gedaan. Ook een Slytherin. :Y) Mijn nicht is ook een Slytherin, net als ik, dus ik begin zo langzamerhand te denken dat mijn familie bestaat uit volbloed tovenaars. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Caffeine schreef:
    Kan dat gewoon dan? Ikzelf zit bij Slytherin, maar ik ga het dan vanavond eens bij mijn zusje uitproberen :Y).


    Ja nieuw account aanmaken op een ander email adres.=)


    You were born original, don't die as a copy.

    Wiarda schreef:
    Ja, mijn broertje heeft de sorteertest ook gedaan. Ook een Slytherin. :Y) Mijn nicht is ook een Slytherin, net als ik, dus ik begin zo langzamerhand te denken dat mijn familie bestaat uit volbloed tovenaars. :'D


    Haha, ik ben een Hufflepuff.c:


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ja nieuw account aanmaken op een ander email adres.=)

    Oh zo, ja, dat is teveel gedoe voor mij. :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nopes. Al weet ik toch wel wat dat kleine krengetje is.
    Toch ben ik wel benieuwd waar mijn broertje bij zou horen, hm.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Nopes. Al weet ik toch wel wat dat kleine krengetje is.
    Toch ben ik wel benieuwd waar mijn broertje bij zou horen, hm.

    Slytherin, dohh!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Oh zo, ja, dat is teveel gedoe voor mij. :x


    Nou ja gewoon op het email van je zusje?=)


    You were born original, don't die as a copy.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Slytherin, dohh!

    Hij? HAHAHA.
    Laat me niet lachen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.