• Ik heb zo nieuwe telefoonnummers toegevoegd aan mijn gsm en ik kan daar een smsje naar sturen en dat doet ie gewoon maar ik kan hun berichten niet ontvangen. Met oude nummers heb ik geen probleem. Kent iemand dit probleem? Kan iemand mij hier mee helpen?

    Alvast bedankt!!

    oh ik heb een samsung star text!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 22:25 ]


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    En welke telefoon heb je dan? (:


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Vipire schreef:
    En welke telefoon heb je dan? (:


    jah belangrijke info vergeten -.- ik heb een samsung star text


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Ik heb even op Google gezocht voor je, maar voor zover ik kon vinden gaat het alleen om MMS. Sommige mensen kunnen met hun Samsung Star Text geen MMS berichten ontvangen, maar er stond niets op over SMS niet kunnen ontvangen.
    Misschien moet je er even mee terug naar de winkel, aangezien het een nieuwe telefoon is?


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Vipire schreef:
    Ik heb even op Google gezocht voor je, maar voor zover ik kon vinden gaat het alleen om MMS. Sommige mensen kunnen met hun Samsung Star Text geen MMS berichten ontvangen, maar er stond niets op over SMS niet kunnen ontvangen.
    Misschien moet je er even mee terug naar de winkel, aangezien het een nieuwe telefoon is?


    jah, ik had ook al rond gezocht maar kon niks vind. oh hij is al 2 jaar oud, maar ik vind het jammer om een nieuwe telfoon te kopen :/


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Ik had ook zo een probleem met mijn samsung galaxy whatever… en niet veel later was hij gecrasht, maar ik denk dat dat door mijn facebook kwam. Elke keer als die terug internet had was die door mijn fb aan het flippen en toe gecrasht, dus ik weet niet wat je er kan tegen doen met je nieuwe nummers. sorry… als ik het wist zou ik zeker geholpen hebben.


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    blackbride schreef:
    (...)

    jah, ik had ook al rond gezocht maar kon niks vind. oh hij is al 2 jaar oud, maar ik vind het jammer om een nieuwe telfoon te kopen :/


    Ja, natuurlijk is het jammer om een nieuwe telefoon te kopen. Ik ben er zeker van dat het wel opgelost kan worden, er is vast iets verkeerd ingesteld.
    Is de telefoon trouwens wel Simlock vrij? Want daar kan het ook aan liggen, dan doet je netwerk het niet op die telefoon. Dan zul je of over moeten stappen naar een ander netwerk of een nieuwe telefoon kopen.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Vipire schreef:
    (...)

    Ja, natuurlijk is het jammer om een nieuwe telefoon te kopen. Ik ben er zeker van dat het wel opgelost kan worden, er is vast iets verkeerd ingesteld.
    Is de telefoon trouwens wel Simlock vrij? Want daar kan het ook aan liggen, dan doet je netwerk het niet op die telefoon. Dan zul je of over moeten stappen naar een ander netwerk of een nieuwe telefoon kopen.


    ik hoop het, ja ook simlock vrij. naja ik ga morgen dan wel naar de winkel :P bedankt voor het mee denken!


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    blackbride schreef:
    (...)

    ik hoop het, ja ook simlock vrij. naja ik ga morgen dan wel naar de winkel :P bedankt voor het mee denken!


    Geen dank! Ik hoop dat het opgelost kan worden.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.