• momenteel ben ik ten einde raad, donderdag zou ik een maand een relatie hebben .
    Maar vandaag heeft mijn ex het via een sms uitgemaakt . De reden was dat hij teveel aan zijn hoofd heeft en hij wou mij en zichzelf geen pijn doen.
    Plus waarschijnlijk gaat hij voor een tijdje weg .
    Het ergste is dat ik afgelopen vrijdag bloed heb laten afnemen omdat ik misschien zwanger van hem ben . Morgen krijg ik de uitslag.
    Ik weet gewoon niet meer wat ik moet , er gaat van alles door mijn hoofd heen .

    Wacht tot morgen en kijk dan hoe het verder moet.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 23:21 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat is ook niet erg slim hè, onveilige seks binnen een maand. Veilige seks tot daar aan toe, maar dit zijn dus de risico's. Ik wil je verder niet veroordelen hoor, maar misschien is het wel verstandig om hiervan te leren ;) verder ja... Je kunt iemand niet dwingen om weer bij je te komen. Tijd zal het leren meid. Sterkte.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Dat is ook niet erg slim hè, onveilige seks binnen een maand. Veilige seks tot daar aan toe, maar dit zijn dus de risico's. Ik wil je verder niet veroordelen hoor, maar misschien is het wel verstandig om hiervan te leren ;) verder ja... Je kunt iemand niet dwingen om weer bij je te komen. Tijd zal het leren meid. Sterkte.


    + ik zou gewoon wachten tot je de uitslag hebt en het zeker weet. Tot dan moet je je gewoon niet te druk maken. En je kunt hem vragen waarom hij echt bij je wegging en dat het jou niet uitmaakt dat hij zorgen heeft, dat je er voor hem bent.. Ook al gaatie een tijd weg. Maar dan alsnog, kun je hem inderdaad niet dwingen om bij je te blijven.
    Als morgen blijkt dat je inderdaad zwanger van hem bent, zou ik hem dat vertellen. En dan kun je een oplossing zoeken voor dit "probleem"..
    Succes in ieder geval. En de volgende keer dus iets veiliger zijn, als je nog niet aan kinderen toe bent! ;) Sterkte!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Sterkte


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Oh-o, dat is heel erg vervelend! Sterkte met de uitslag van vandaag :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    LacieChan schreef:
    Sterkte


    26 - 02 - '16

    Heel veel sterkte :(
    En wat hem betreft daar kom je nog wel uit.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    PUKKELxDING schreef:
    Dat is ook niet erg slim hè, onveilige seks binnen een maand. Veilige seks tot daar aan toe, maar dit zijn dus de risico's. Ik wil je verder niet veroordelen hoor, maar misschien is het wel verstandig om hiervan te leren ;) verder ja... Je kunt iemand niet dwingen om weer bij je te komen. Tijd zal het leren meid. Sterkte.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Echt een slimme actie is het natuurlijk niet, maargoed het is gebeurd. Veel succes vandaag en sterkte!

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 10:10 ]

    oo
    Veel succes zo


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Het was niet de slimste actie om zo snel al onvelige seks te hebben, maar dat is nu eenmaal gebeurt.
    Tjah, was de testresultaten af en als ze kloppen, moet je jezelf pas gaan afvragen hoe en wat.

    Als je echt zwanger zou zijn, moet je jezelf afvragen wat je er zelf mee wil doen: wil je het houden? En dan ook of je vindt dat je ex het moet weten + ga je rekening houden met wat hij vind? En er zijn nog zoveel vragen en dan moet je even de tijd nemen om erover na te denken;

    Of de uitslag nu positief is of niet, veel sterkte en succes!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    LacieChan schreef:
    Sterkte


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Sterkte!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Sterkte.


    Stop holding me under and let me breathe.

    en, wat was de uitslag?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.