• Dag mede-Quizlet-ters!

    Voor mijn volgende verhaal, een one shot/kortverhaal over een nog niet nader te noemen plant, die relatief fucked up en krankzinnig is, zoek ik iemand die ervaring heeft met Photoshop en voor mij een coverfoto zou willen maken. Voor diegene die op mijn vraag ingaat, bied ik 2 weken reclame op mijn profiel en een honorabele vermelding in mijn kortverhaal!

    Meer informatie kan ik jullie helaas niet geven over het verhaal, kwestie dat er geen spoilers of niks worden gegeven. Ik wil dit project graag gesloten en exciting houden!

    Indien jullie interesse tonen, reageer dan op dit topic met "IK WIL!", en vervolgens zal ik dan persoonlijk contact opnemen.

    Danke schön en groetjes,

    Die Endzeit


    Na regen komt zonneschijn.

    Titel mag niet geheel in hoofdletters.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Titel mag niet in grote letters


    26 - 02 - '16

    Zoidberg schreef:
    Titel mag niet in grote letters


    -

    Zoidberg schreef:
    Titel mag niet in grote letters


    +
    Ik kan geen covers maken, sorry.


    Do what people say you can't.

    > Ik heb je titel aangepast.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoooo, vier wannabe-mods! Ik denk dat hij het na één keer ook wel begreep. :'D
    Vraag Fauxlivia, zij is echt goed!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Comanche schreef:
    Yoooo, vier wannabe-mods! Ik denk dat hij het na één keer ook wel begreep. :'D
    Vraag Fauxlivia, zij is echt goed!


    Indeed! Ik heb al meerdere keren covers laten maken bij haar en ze is een ware kunstenares op dat gebied.


    26 - 02 - '16

    Comanche schreef:
    Yoooo, vier wannabe-mods! Ik denk dat hij het na één keer ook wel begreep. :'D
    Vraag Fauxlivia, zij is echt goed!


    I do really second this.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.