• mij valt het op dat mensen steeds vaker en sneller zichzelf zielig vinden, of andere met amper problemen.

    yeahh I know there are many probs in the world
    maar mense het lijkt wel of we het zieliger vinden als je ouders scheiden of je weer eens knallende ruzie hebt met je ouders omdat ze denken dat je niet je best op school doet maar je gewoon niet beter kan.

    terwijl de echte problemen vergeten worden!
    de mensen die het namelijk égt slecht hebben kunnen zogenaamd niet gered worden?!

    of omdat ze al zo gesloten zijn door alles wat ze meegemaakt hebben mag niemand ze [INCLUDING YOU!] denk maar na de als er iemand in jou klas gepest wordt heb je daar weleens wat voor gedaan?
    misschien wel en héél misschien bén jij dat meisje/jongentje

    maar over het algemeen vinden we diegene maar een aansteller of vinden we het hun eigenschuld

    of misschien wil je wel helpen maar ben je bang om zelf gepest te worden.
    ik begrijp je dan wel maar als diegene wat overkomt loop je misschien wel met een schuldgevoel rond en dan ben jij plots het zielige kind maar jíj hebt vrienden die je er uiteindelijk wel weer bovenop helpen!

    wat ik bedoel te zeggen is denk eerst na
    want iedereen vind zichzelf tegenwoordig maar zielig, waardoor de egte zielige mensen niet meteen erkent worden en hulp weleens te laat kan komen..

    ik heb een broertje dat autistisch is en PDD-NOS heeft + ADD,ODD en ADHD

    mn andere broertje heeft dyslexy en ADD

    mn moeder is depri en kan nix anders meer dan schreeuwen, ze probeert mn broertjes te laten concentreren enzo maar heeft véél te weinig geduld naja een van mijn broertjes zit vaak huilend boven in zijn kamer met het zinnetje:"ik doe het nooit goed" ik vind dat dood eng strax wordt ie nog suïcidaal. kheb mn moeder weleens naar een psygiater proberen te laten gaan dat lukte bijna, BIJNA en anti-depresivaas zijn gevaarlijk

    máár ik ben niet zielig als ík zielig ben is iedereen zielig en dat is ook zo

    kheb tot nu toe maar voor een iemand die wel zielig is/was respect namelijk chester charles bennington

    als je weet wat die in zijn jeugd heeft meegemaakt!! en dan tóg zow zijn leven opnieuw oppakken en er iets van maken!!

    egt respect voor chazz

    wil je zijn biographie weten check ditdan ff http://nl.wikipedia.org/wiki/Chester_Bennington

    naja vet lang bericht maar ik hoop dat iemand me begrijpt..



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Titel aangepast)


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Mijn beste vriendin heeft PDD-Nos.

    Dus laat ze me soms zomaar zitten voor andere mensen Omdat ze 'drbij' wil horen. Maar dat ligt niet aan haar, ze heeft die Gedragsstoornis nou eenmaal. En als ze zoiets heeft gedaan, beseft ze soms ook wel dat ze mij gekwetst heeft.

    Toen ik nog maar net vriendin met haar was, vond ik het heel erg. Maar nu ben ik er aan gewend en denk ik. ''Ik zeg het later nog wel tegen haar.''

    Dus ik vind ook dat net als ik Mensen rekening moeten houden met anderen, en hoe zei dingen voelen.

    Ik ken ook een jongen met 'het syndroom van Asperge' Ofzo x'] En die weet dus niet als hij iemand kwetst ofzo, hij weet niet precies om te gaan met gevoelens. Hij zat mij vaak te treiteren met mij Beíng Emo. Terwijl ik dat niet heb verteld ofzo, dat was zijn conclusie.
    Ik dacht dus dat hij wel wist dat ik het héél vervelend vond, en me er rot door ging voelen. Maar toen mijn andere BF een keer met hem erover ging praten wist hij niet dat het mij wel erg dwarszat. Dus toen heb iik dat daarna nog eens duidelijk gezecht en nu vind ik het een hele aardige jongen, en zecht hij het nooit weer. Hij wist dus niet dat hij mij aan het 'Pesten' was.

    x'] Wow, lang verhaal. Maar mijn Message is duidelijk denk ik?

    Voordat je Zelfmedelijden gaat hebben. Denk eerst eens aan de andere persoon. Misschien is er iets dat je niet weet.

    uhu.
    mijn vriedin heeft oo kene stornis.
    zij kan iemand zo erg kwetsen als ze boos is :O!
    wij denk dan : asl ik dat zeg, is het miss een beetje lullig, tog?
    maar zij zegt het gwn....en later gaat ze er ook niet bij nadenken van : wat ik heb gezegtm was dat wel zo slim?..


    don't Worry...Be gay.

    Ik heb het gelezen, en je hebt gelijk.
    Ik heb ook wel eens echt 'problemen' [mijn vader ligt wel eens in het ziekenhuis, toch niet makkelijk..] maar als er zoiets is hóef ik geen medelijden ofz. o.o Ik ben niet zielig of whatever. O.O Sommige mensen denken dat als je een keer ruzie hebt je hele wereld in duigen valt. Of dat wíllen ze denken. Vet irritant gewoon! Eigenlijk niet eens zin om daar woorden vuil aan te maken ofz. >.<'
    Je hebt dus gelijk.


    Mew <3

    (...)
    uhu.
    mijn vriedin heeft oo kene stornis.
    zij kan iemand zo erg kwetsen als ze boos is :O!
    wij denk dan : asl ik dat zeg, is het miss een beetje lullig, tog?
    maar zij zegt het gwn....en later gaat ze er ook niet bij nadenken van : wat ik heb gezegtm was dat wel zo slim?..


    Ja, maar van die mensjes kunnen daar zelf niet zoveel aan doen. Dus ik vind dan wel dat je ze moet zeggen dat ze op die manier mensen kwetsen. Maar er niet zoveel van aantrekken.

    (...)

    Ja, maar van die mensjes kunnen daar zelf niet zoveel aan doen. Dus ik vind dan wel dat je ze moet zeggen dat ze op die manier mensen kwetsen. Maar er niet zoveel van aantrekken.

    ja..dat bedoel ik ook x]


    don't Worry...Be gay.

    tuurlijk zijn er momenten dat je je kut voelt; en zielig. & er zijn ook dingen die eigenlijk veel erger zijn. maar 'de mens' heeft een soort egoïsme wat dat betreft. en als je zelf vreselijke dingen mee maakt, denk je niet gelijk aan Afrika mensen die niks te eten hebben. en dingen die jij ervaart als vervelend, kan voor een ander 'hel' zijn of juist lang iemand heen gaan. en je kunt het dus niet voor iedereen invullen.
    maar ik vind ook wel dat je gelijk hebt; je hoeft niet meteen zielig te zijn en aandacht. maar soms is het ook even fijn als er naar je geluisterd wordt, een arm om je heen geslagen wordt; ofzo. die kleine gebaren kan iemand zoveel helpen!
    <33


    it's cool to know nothing.

    Mijn beste vriendin heeft PDD-Nos.

    Dus laat ze me soms zomaar zitten voor andere mensen Omdat ze 'drbij' wil horen. Maar dat ligt niet aan haar, ze heeft die Gedragsstoornis nou eenmaal. En als ze zoiets heeft gedaan, beseft ze soms ook wel dat ze mij gekwetst heeft.

    Toen ik nog maar net vriendin met haar was, vond ik het heel erg. Maar nu ben ik er aan gewend en denk ik. ''Ik zeg het later nog wel tegen haar.''

    Dus ik vind ook dat net als ik Mensen rekening moeten houden met anderen, en hoe zei dingen voelen.

    Ik ken ook een jongen met 'het syndroom van Asperge' Ofzo x'] En die weet dus niet als hij iemand kwetst ofzo, hij weet niet precies om te gaan met gevoelens. Hij zat mij vaak te treiteren met mij Beíng Emo. Terwijl ik dat niet heb verteld ofzo, dat was zijn conclusie.
    Ik dacht dus dat hij wel wist dat ik het héél vervelend vond, en me er rot door ging voelen. Maar toen mijn andere BF een keer met hem erover ging praten wist hij niet dat het mij wel erg dwarszat. Dus toen heb iik dat daarna nog eens duidelijk gezecht en nu vind ik het een hele aardige jongen, en zecht hij het nooit weer. Hij wist dus niet dat hij mij aan het 'Pesten' was.

    x'] Wow, lang verhaal. Maar mijn Message is duidelijk denk ik?

    Voordat je Zelfmedelijden gaat hebben. Denk eerst eens aan de andere persoon. Misschien is er iets dat je niet weet.


    ja mijn broertje heeft ook groffe + fijne motoriese stoornissen vroeger kon ie amper lopen dat is egt super vooruit gegaan hij loopt nu gewoon normaal het heeft volgens my met het kiss-syndroom te maken

    maar mijn broertje had vroeger ook heel erg het asperge-syndroom daar is hij wel overheen gegroeid hij heeft het nog een klein beetje


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    gelukkig zijn er mensen die het begrijpen! ik was ff bang dat er alleen maar ruziemakers zouden komen met nou stel jíj je aan ofzow!! :D


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    goed verhaal:

    Ik heb een neef (jaar of 26) die zo iets complex heeft dat zelfs de dokters niet weten wat ie heeft.
    Hij zit in een rolstoel en kan bijna niet meer lopen.Verder heeft hij vaak dingen in z'n gezicht moeten laten verwijderen (kanker). Hij heeft soms zo ontzettend pijn dat hij midden in de nacht huilend en gillend wakker word. Hij heeft nog geen vriendin, woont nog bij zijn ouders en word waarschijnlijk niet oud.
    Maar toch beschouwt hij zichzelf niet als zielig en probeert ook de positieve kant van t leven te zien.


    It's heavy but you are not the only one

    En terwijl ik dit schrijf springen de tranen bijna in m'n ogen want waarom maak ik me druk om een puistje ofzo als m'n neef zo'n pijn heeft in z'n benen dat hij bijna zelfmoord had gepleegt (ik hoorde dat ie op het balkon stond bij de rand) en tegen z'n moeder zei: Snij m'n benen er maar af. Nou als je zoiets hoort moet dat toch wel iets bij je doen.


    It's heavy but you are not the only one



    Je bekijkt het nu van één kant, probeer je is in de voeten van de mensen te plaatsen die jij beschouwt als de mensen die 'zichzelf zielig vinden'
    Weet jij veel wat ze allemaal meemaken en hoe ze dat ervaren. De ene gaat anders met zijn problemen om dan de ander. De ene heeft een hele sterke geest en houd zichzelf altijd boven water, terwijl de andere een veel zwakere geest heeft en het allemaal niet aankan.
    Volgensmij vind jij jezelf ook best wel zielig, anders zou je niet met je problemen gaan smijten, laat maar zeggen... Natuurlijk is het erg wat er met je broertjes aan de hand is en je moeder, maar heb jij een vader? Zo nee, sorry, Zo ja hoort hij dit soort dingen niet op te lossen?
    Begrijp niks wat ik hierboven heb geschreven verkeerd... Het kan nogal aankomen alsof ik je haat ofzoow... .o.
    Najah Succes met je 'vindt jezelf niet zielig want het kan je leven redden actie' maar zorg er wel voor dat je zelf in leven blijft .o.
    Ik kan het trouwens ook hellemaal verkeerd hebben maar ag mensen die psiecholoog willeen worden moeten een beetje gestoord zijn toch? ^^xD
    Xx,,


    Get back motherfuckerz'



    Je bekijkt het nu van één kant, probeer je is in de voeten van de mensen te plaatsen die jij beschouwt als de mensen die 'zichzelf zielig vinden'
    Weet jij veel wat ze allemaal meemaken en hoe ze dat ervaren. De ene gaat anders met zijn problemen om dan de ander. De ene heeft een hele sterke geest en houd zichzelf altijd boven water, terwijl de andere een veel zwakere geest heeft en het allemaal niet aankan.
    Volgensmij vind jij jezelf ook best wel zielig, anders zou je niet met je problemen gaan smijten, laat maar zeggen... Natuurlijk is het erg wat er met je broertjes aan de hand is en je moeder, maar heb jij een vader? Zo nee, sorry, Zo ja hoort hij dit soort dingen niet op te lossen?
    Begrijp niks wat ik hierboven heb geschreven verkeerd... Het kan nogal aankomen alsof ik je haat ofzoow... .o.
    Najah Succes met je 'vindt jezelf niet zielig want het kan je leven redden actie' maar zorg er wel voor dat je zelf in leven blijft .o.
    Ik kan het trouwens ook hellemaal verkeerd hebben maar ag mensen die psiecholoog willeen worden moeten een beetje gestoord zijn toch? ^^xD
    Xx,,


    ik begrijp jou wel hoor ;)

    maar het ligt eraan wat voor een probleem kijk het kan zo zijn dat je seksueel mishandeld werd en vanaf je 10e tot aan je 17e aan de drugs zat dat je al veel vrienden aan zelfmoord hebt verloren en zelf ook suïcidaal bent kijk dan heb je serieuze problemen die mensen vinden zichzelf vast ook niet zielig

    maar het kan net zo goed zijn dat je vriendje het uitgemaakt heeft en dat je nou roept van IK PLEEG ZELFMOORD en promotief op de rand van een flatgebouw gaat staan, alleen maar om aandacht (ja dat is dan dus dat kinds probleem aandachtstekort)

    het probleem is dat meisjes doet of ze zielig is die ander is het maar verbergd het uit alle macht
    en tóg vinden de meeste mensen het niet-zielige meisjes zieliger waarom?
    die ander laat het niet merk, ach ze staat altijd alleen en wordt gepest eigen schuld? NOPE
    khoop dat je me begrijpt ;)

    enne btw nee ik ben absoluut niet zielig ik had dat er in gezet omdat ik steeds mailtjes kreeg met wat heb jij dan voor probs?
    dus xD


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    ;)


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Je hebt helemaal gelijk.
    En zeker respect voor Chester, die niet zo'n geweldige dingen heeft meegemaakt in zijn jeugd.


    I live for the applause, you will die for it.

    ik ben het er opzig wel mee eens,, maar er zijn ook egt mensen die egt niet meer gret kunnen worden uit hen situatsie, of mensen die zoiets ergs hebben meegemaakt, en daar nogsteeds meer Rond lopen!!!


    Dunno ><

    Je hebt helemaal gelijk.
    En zeker respect voor Chester, die niet zo'n geweldige dingen heeft meegemaakt in zijn jeugd.


    jahh CB wonderman xD
    o w8 ff dat was mike al x3
    naja zijn zet het beide alleen allebei wel op een heel ander manier..


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.