• mij valt het op dat mensen steeds vaker en sneller zichzelf zielig vinden, of andere met amper problemen.

    yeahh I know there are many probs in the world
    maar mense het lijkt wel of we het zieliger vinden als je ouders scheiden of je weer eens knallende ruzie hebt met je ouders omdat ze denken dat je niet je best op school doet maar je gewoon niet beter kan.

    terwijl de echte problemen vergeten worden!
    de mensen die het namelijk égt slecht hebben kunnen zogenaamd niet gered worden?!

    of omdat ze al zo gesloten zijn door alles wat ze meegemaakt hebben mag niemand ze [INCLUDING YOU!] denk maar na de als er iemand in jou klas gepest wordt heb je daar weleens wat voor gedaan?
    misschien wel en héél misschien bén jij dat meisje/jongentje

    maar over het algemeen vinden we diegene maar een aansteller of vinden we het hun eigenschuld

    of misschien wil je wel helpen maar ben je bang om zelf gepest te worden.
    ik begrijp je dan wel maar als diegene wat overkomt loop je misschien wel met een schuldgevoel rond en dan ben jij plots het zielige kind maar jíj hebt vrienden die je er uiteindelijk wel weer bovenop helpen!

    wat ik bedoel te zeggen is denk eerst na
    want iedereen vind zichzelf tegenwoordig maar zielig, waardoor de egte zielige mensen niet meteen erkent worden en hulp weleens te laat kan komen..

    ik heb een broertje dat autistisch is en PDD-NOS heeft + ADD,ODD en ADHD

    mn andere broertje heeft dyslexy en ADD

    mn moeder is depri en kan nix anders meer dan schreeuwen, ze probeert mn broertjes te laten concentreren enzo maar heeft véél te weinig geduld naja een van mijn broertjes zit vaak huilend boven in zijn kamer met het zinnetje:"ik doe het nooit goed" ik vind dat dood eng strax wordt ie nog suïcidaal. kheb mn moeder weleens naar een psygiater proberen te laten gaan dat lukte bijna, BIJNA en anti-depresivaas zijn gevaarlijk

    máár ik ben niet zielig als ík zielig ben is iedereen zielig en dat is ook zo

    kheb tot nu toe maar voor een iemand die wel zielig is/was respect namelijk chester charles bennington

    als je weet wat die in zijn jeugd heeft meegemaakt!! en dan tóg zow zijn leven opnieuw oppakken en er iets van maken!!

    egt respect voor chazz

    wil je zijn biographie weten check ditdan ff http://nl.wikipedia.org/wiki/Chester_Bennington

    naja vet lang bericht maar ik hoop dat iemand me begrijpt..



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Titel aangepast)


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Gosh veel te lang '-_- dit leest niemand..
    naja het is belangrijk.. ook voor mij


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Heb de helft gelezen, vond het idd ook een beetje lang.
    wel kut eigenlijk dat je ma depressief is en dat je broertje dat de hele tijd zegt. Snap wel dat je je zorgen maakt om ze.
    Aber; je hebt gelijk, daarom ben je nog niet zielig, vind ik. Iedereen vind iets anders zielig, de grens ligt anders.


    Sweet dreams will come true.

    Ja, ik begrijp je volledig! En het spijt me van je moeder & ju broertjes. Je hebt wel gelijk dat mensen meteen als zielig worden bestempeld, maar soms is het owk wel een beetje zo? Omdat ze met 'problemen' op de proppen komen die eingelijk geen problemen zijn, waardoor - zoals je zegt - de echt problemen worden over het hoofd gezeien. Ik heb ook een topic geopend omdat een jongen mu terug wil die me keihard heeft bedrogen en naja. Dat is niet echt een probleem, geef toe >< [/dommeik] Maarja, ik geef je volledig gelijk x


    What you see, is what you get.

    ik heb hem helemaal gelezen x


    What you see, is what you get.

    Helemaal gelezenx

    Ik geef je gelijk, de grootste problemen letten mensen niet meer op.

    Maar wat zijn al die ziektes, sommige weet ik wel. [a]

    Ik begrijp je best en geef je groot gelijk! ö
    Ik bedoel, mijn broer heeft ,in tegenstelling tot de jouwe, alleen maar autisme. En het lijkt trouwens of niemand daar ook maar iets om geeft ofzo :/
    Wel het is goed dat hem niet apart behandelen of dit of dat, maar tjah.. sommige vinden zichzelf dan gewoon veel zieliger omdat weet ik wat...

    Maar, ik denk dat dit tegenwoordig gewoon zo is zoals de mensen zijn, dus dat er niet veel aan te doen valt.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Helemaal gelezenx

    Ik geef je gelijk, de grootste problemen letten mensen niet meer op.

    Maar wat zijn al die ziektes, sommige weet ik wel. [a]


    PDD-NOS = dat heeft met autisme te maken
    ADD = een heel érg aandachts probleem
    ODD = uhmm vergeten :$
    ADHD = niet alleen maar druk is vooral ook doordat ze zo druk en een chaos in hun hoofd zijn dat ze een aandachts probleem hebben
    dyslexy = spelling niet kunnen inzien [Can't expalin it ,maar kddenk dat bijna iedereen wel weet wat dat is]
    discalculatie = zelfde als dyslexie maar dan met rekenen

    AUB (flower)

    btw thanx voor de peopless die een reactie hebben gegeven en/of hem helemaal gelezen hebben! (A)


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    ????????


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    ik zei dat het belangrijk was Oo


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ik vind dat je gelijk hebt, maar soms zijn mensen zo druk met zichzelf bezig en dan vergeten ze ergere dingen..


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    ja dat is een van de dingen dat het zo erg maakt in deze wereld..

    het is misschien hard om te zeggen maar mensen zijn arogant


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Mijn beste vriendin heeft PDD-Nos.

    Dus laat ze me soms zomaar zitten voor andere mensen Omdat ze 'drbij' wil horen. Maar dat ligt niet aan haar, ze heeft die Gedragsstoornis nou eenmaal. En als ze zoiets heeft gedaan, beseft ze soms ook wel dat ze mij gekwetst heeft.

    Toen ik nog maar net vriendin met haar was, vond ik het heel erg. Maar nu ben ik er aan gewend en denk ik. ''Ik zeg het later nog wel tegen haar.''

    Dus ik vind ook dat net als ik Mensen rekening moeten houden met anderen, en hoe zei dingen voelen.

    Ik ken ook een jongen met 'het syndroom van Asperge' Ofzo x'] En die weet dus niet als hij iemand kwetst ofzo, hij weet niet precies om te gaan met gevoelens. Hij zat mij vaak te treiteren met mij Beíng Emo. Terwijl ik dat niet heb verteld ofzo, dat was zijn conclusie.
    Ik dacht dus dat hij wel wist dat ik het héél vervelend vond, en me er rot door ging voelen. Maar toen mijn andere BF een keer met hem erover ging praten wist hij niet dat het mij wel erg dwarszat. Dus toen heb iik dat daarna nog eens duidelijk gezecht en nu vind ik het een hele aardige jongen, en zecht hij het nooit weer. Hij wist dus niet dat hij mij aan het 'Pesten' was.

    x'] Wow, lang verhaal. Maar mijn Message is duidelijk denk ik?

    Voordat je Zelfmedelijden gaat hebben. Denk eerst eens aan de andere persoon. Misschien is er iets dat je niet weet.

    (...)

    PDD-NOS = dat heeft met autisme te maken
    ADD = een heel érg aandachts probleem
    ODD = uhmm vergeten :$
    ADHD = niet alleen maar druk is vooral ook doordat ze zo druk en een chaos in hun hoofd zijn dat ze een aandachts probleem hebben
    dyslexy = spelling niet kunnen inzien [Can't expalin it ,maar kddenk dat bijna iedereen wel weet wat dat is]
    discalculatie = zelfde als dyslexie maar dan met rekenen

    AUB (flower)

    btw thanx voor de peopless die een reactie hebben gegeven en/of hem helemaal gelezen hebben! (A)


    PDD-Nos is ook dat mensen Niet met mensen van dezelfde leeftijd kunnen omgaan enzo, Het is ook een soort gedragsstoornis.

    ik loop ook 3000 dagen met een schuld gevoel rond , Zelf heb ik ook iets van ADHD o_< ik zit ook allemaal probleemen thuis en op school
    maar mij doet dat echt totaal niks.
    het probleem is juist: ik denk té veel aan andere mensen, zoveel dat ik mezelf daarbij vergeet.
    en ik vind mezelf zeker niet zielig :'D
    ik vind het pas zielig als je jezelf zielig vind, en als jeje ongeloovenlijk aanstelt. ( ben het dus helemaal een met jou).


    don't Worry...Be gay.

    Mijn beste vriendin heeft PDD-Nos.

    Dus laat ze me soms zomaar zitten voor andere mensen Omdat ze 'drbij' wil horen. Maar dat ligt niet aan haar, ze heeft die Gedragsstoornis nou eenmaal. En als ze zoiets heeft gedaan, beseft ze soms ook wel dat ze mij gekwetst heeft.

    Toen ik nog maar net vriendin met haar was, vond ik het heel erg. Maar nu ben ik er aan gewend en denk ik. ''Ik zeg het later nog wel tegen haar.''

    Dus ik vind ook dat net als ik Mensen rekening moeten houden met anderen, en hoe zei dingen voelen.

    Ik ken ook een jongen met 'het syndroom van Asperge' Ofzo x'] En die weet dus niet als hij iemand kwetst ofzo, hij weet niet precies om te gaan met gevoelens. Hij zat mij vaak te treiteren met mij Beíng Emo. Terwijl ik dat niet heb verteld ofzo, dat was zijn conclusie.
    Ik dacht dus dat hij wel wist dat ik het héél vervelend vond, en me er rot door ging voelen. Maar toen mijn andere BF een keer met hem erover ging praten wist hij niet dat het mij wel erg dwarszat. Dus toen heb iik dat daarna nog eens duidelijk gezecht en nu vind ik het een hele aardige jongen, en zecht hij het nooit weer. Hij wist dus niet dat hij mij aan het 'Pesten' was.

    x'] Wow, lang verhaal. Maar mijn Message is duidelijk denk ik?

    Voordat je Zelfmedelijden gaat hebben. Denk eerst eens aan de andere persoon. Misschien is er iets dat je niet weet.


    Wat vind ik dit mooi gescheven van mezelf.

    ^^ En nu leest niemand het *-*
    Ga ik ook maar een topic openen =D