• Ik en op zoek naar een beetje een professionele cover voor mijn nieuwe story.

    Het verhaal gaat over een meisje, met lichte huidskleur, donkere ogen en zwart, lang, stijl haar. Ze doet aan wicca, dus het teken van wicca (de ster in een rondje) in de cover verwerkt, zou wel fijn zijn. Door een verkeerde spreuk krijgt ze krachten, maar roept daarmee ook kwade demonen op. Een jongen met rode ogen en een blanke huid, ook met zwart haar, is een van die kwade demonen. Deze jongen het liefst ook op de cover zetten. De titel van het verhaal hoeft er niet op, dat doe ik zelf. Een goede titel weet ik namelijk nog niet.

    Diegene die de cover maakt die ik ga gebruiken, krijgt 3 credits (niet zoveel, maar meer heb ik niet..)

    Is het meisje misschien ook goed als ze zo is???


    Three lights are lit, but the fourth one is out.

    ik zet hem even in mijn topics. wil vanavond wel even voor je gaan kijken -als ik eerst überhaupt goede plaatjes kan vinden, maar ga nu eerst sporten :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ThunderWolf schreef:
    Is het meisje misschien ook goed als ze zo is???
    http://cdn2.bigcommerce.com/server4600/fca2f/products/72/images/318/off_black_hair_extensions_2__37095.1335620602.1280.1280.jpg


    Ja, dat is goed! ^^

    Styles schreef:
    ik zet hem even in mijn topics. wil vanavond wel even voor je gaan kijken -als ik eerst überhaupt goede plaatjes kan vinden, maar ga nu eerst sporten :3


    Oké! :)



    dit is wat ik er van kon maken. Ik had geen flauw idee, hoe jij je de personages voor je zag enzo.
    Als je een heel andere beeld voor ogen had, Moet je zelf maar even foto's zoeken en wil ik het best weer proberen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik plaats even een bericht zodat het bij mijn topics staat. Als ik ergens tijd heb kan ik dan wel wat proberen (:


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Mes topics. Ik ga morgen wat proberen, maar nu zit ik op mobiel -_-.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it


    Klik hier om de cover op Tinypic te bekijken!
    Ik heb zomaar wat geprobeerd. Als je liever nog veranderingen wilt, zeg het dan.
    Ik doe het meer voor de fun dan voor de credits ^^.
    @Styles: O.o die is ook héél mooi (flower)!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik wil ook wel wat in elkaar zetten voor je hoor :P


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Hier is ie :D
    Ik kan hem nog naar je wens aanpassen.



    Hoop dat je hem wat vind :D
    Downloaden kan hier :http://i43.tinypic.com/b4cfbm.png


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Morgen probeer ik ook wat!


    Some people are art and do art at the same time

    Nou, welke kies je nu? Ik ben nieuwsgierig :D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Aangezien ik de hele tijd op mijn mobiel zit, zie ik de gemaakte covers niet goed, zodra achter mijn laptop zit, kijk ik of er een goede tussen zit, en zo niet, wacht ik tot er misschien andere mensen zijn die er nog een willen proberen te maken. :)

    Ik heb mijn eigen fantasie een beetje op de vrije loop gelaten, dus weet niet of het precies is wat je zoekt.



    Groter


    Happy Birthday my Potter!

    *trommelt ongeduldig met haar vingers*
    Heb je er al één?
    I know, ik ben ongeduldig :).


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb ook wat geprobeerd, de rode ogen van de jongen is helaas niet gelukt. Ik kon ook geen goede foto vinden van een jongen met rode ogen.



    Groter
    Succes met je story ^^

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 16:39 ]


    Some people are art and do art at the same time