• Sorry als jullie het niet met mij eens zijn en niet zeggen dat ik respectloos doe, want dat doe ik niet.

    Ik snap heus wel dat jullie Q minder leuk vinden zonder jullie oude vrienden. Dat zou ik ook vinden hoor. Maar ik denk niet dat als jullie blijven zeggen dat jullie het jammer vinden dat het veel effect heeft op de mods. En dat jullie zeggen dat het bannen te ver gaat. Kennlijk gaat het niet te ver, want hun gingen kennelijk ook te ver. =]

    AMEN!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    idd, amen!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Amen 3.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    amen x]


    I am an idiot, I move.

    amen. :3

    amen ruled (cool)


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    oke,, je hebt gelijk.
    Maar ik vind het gewoon sirieus Saaier zonder hun.
    Sidney was hier degene die leven bragt hoor. en dat is er nu niet meer. en nu wordne er aleen nog maar topic's geopent ofer die bannen!!


    Dunno ><

    oke,, je hebt gelijk.
    Maar ik vind het gewoon sirieus Saaier zonder hun.
    Sidney was hier degene die leven bragt hoor. en dat is er nu niet meer. en nu wordne er aleen nog maar topic's geopent ofer die bannen!!

    zij is over 29 dagen al terug. ;)

    Djeezes , hoeveel topics gaan hier ng worden ovr geopend ??

    Kyk siham was een goeie vriendin vn my dan is het ook normaal dat ik haar mis, en ik vind het hier serieus saai zondr haar , Myn mening , u mening
    En stop er nu gwn allemaal ovr x]


    A. ikmisje.

    oke,, je hebt gelijk.
    Maar ik vind het gewoon sirieus Saaier zonder hun.
    Sidney was hier degene die leven bragt hoor. en dat is er nu niet meer. en nu wordne er aleen nog maar topic's geopent ofer die bannen!!


    Ik denk dat er ook een paar andere mensen hier leven brengen hier die geen ban hebben xP


    I found myself in Wonderland.

    (...)

    Ik denk dat er ook een paar andere mensen hier leven brengen hier die geen ban hebben xP


    JA , ickke

    Ik ben zowat het BRAAFSTE meisje vn Q.

    Ik heb ng maar 1 forumban gehad x]


    A. ikmisje.

    (...)

    JA , ickke x]


    Ja onderhandere x]


    I found myself in Wonderland.

    dude.. ik ben het met je eens.. xP en ik ga lekker helpen leven brengen xP wnt kga so een topic starten over mijn bitchklpa actie vndaag xP << kheb knokpartij gestart in de pauze xP


    We can only learn to love by loving.

    JEEEAAH GOW STRANGER <33

    En met wie ben jij het eigenlijk eens?[/Nietblont]


    I found myself in Wonderland.

    ^^ ik ben het met Kath eens n_n


    We can only learn to love by loving.