• Hee hee hallo,

    ik heb jullie hulp nodig. Ik heb een Australische penvriendin en ik wil haar wat kleine cadeautjes opsturen, want ze is pas jarig geweest. Ik heb een leuke verzenddoos gekocht bij het postkantoor (niet al te groot, ongeveer 20 bij 30, 10 cm dik). Ik zat er zelf aan te denken om er wat 'Hollandse dingen' in te doen, maar ik kwam zelf niet verder dan een zak drop... (ik kan natuurlijk geen kaas of tulpen opsturen haha)
    Ik zoek dus wat leuke (niet al te dure/zware/grote) gifts.

    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met jullie creatieve hersens :D


    ik wist niet precies in welke categorie dit topic past dus ik hoop dat ik goed zit....

    EDIT: dit gaat in de doos:
    -drop
    -stroopwafels
    -mini-klompjes
    -cd met NL muziek
    -Nederlandse vlag
    -ansichtkaart
    -Nederlands tijdschrift
    -foto van mezelf
    -hagelslag
    -ontbijtkoek (?)
    -oud-Hollandse snoepjes
    -mini potje Calvé pindakaas
    -speculaas

    ideeën zijn nog steeds welkom

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 20:55 ]


    The Fairytale Happened

    Magneten


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Mini-molentje? Of je kan een tulp drogen en die meesturen?

    Een pen in een Nederlands motiefje?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    kaas? delfblauw?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    PEPERNOTEN ! (:
    Valt me ineens in ! Dat ligt alweer in de winkel , raar genoeg !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Zoals Meliuscule al zei, pepernoten. Of ander Sinterklaassnoep (krul). Wat misschien ook leuk is een Nederlandse film, al zal ze er niet veel aan hebben denk ik. Misschien anders een potje nagellak van de HEMA of Etos?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ja idd misschien een boek met spreekwoorden enzo vertaalt
    En iets met delfsblauw.
    EN IK ZAG IDD STROOIGOED. IK DACHT ECHT NDODNDSUBDEE DAT MOET MEE


    The Fairytale Happened

    Vexy schreef:
    Zoals Meliuscule al zei, pepernoten. Of ander Sinterklaassnoep (krul). Wat misschien ook leuk is een Nederlandse film, al zal ze er niet veel aan hebben denk ik. Misschien anders een potje nagellak van de HEMA of Etos?


    Weet je hoeveel goede Nederlandse films er zijn?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik ben altijd bang dat dat gaat rotten en of dat wel word door gelaten ofzo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rademaker Hopjes
    Schuimblokken
    Koetjesrepen
    Kaneelkussentjes
    Iets van Peijnenburg, Verkade of Bolletje
    Zelfmaak tompoezen
    Manna Plofrijst

    Je kan ook recepten uitprinten van echt hollands eten. Bijv. Stampotten, oliebollen, pepernoten

    [ bericht aangepast op 4 sep 2013 - 12:43 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Ik heb een penvriendin in Japan en die vind Nijntje helemaal geweldig. Ook heb je van die engelstalige Hollandse kookboeken; deze zijn niet al te groot en volgensmij ook niet al te duur. Moet gewoon verkrijgbaar zijn in de boekwinkel (anders te bestellen en binnen no time binnen). Kan opzich wel voor je nakijken nu hoe duur zo'n ding is?


    We need a bigger boat.