• Ik ben sinds kort into kpop, ik zou graag willen weten wie ook en naar wie jullie dan allemaal luisteren enzo

    Ik luister voor het moment naar
    VIXX
    NU'EST
    BTOB
    B.A.P.

    Ik weet dat dat nog niet zo veel is, maar ik heb het pas 2 weken geleden ontdekt n.n
    ik zou het ook leuk vinden als jullie ook jullie favoriete liedje er op zetten


    Stan talent, stan RIS17

    Ik ken maar 1 lied:


    Skip naar 1.38


    -

    Ik ben niet echt een fan van Kpop, maar ik luister soms wel naar 2NE1, 4Minute en SHINee.


    16 - 09 - '17

    Ik ben op het moment helemaal gek van VIXX en NU'EST. n.n

    Heb van VIXX 2 albums Hyde en Jekyll. <3

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 8:26 ]

    Oh man, ik was eerst zo verslaafd. Ik luisterde naar Super Junior, SHINee, The GazettE, Heidi., Versailles, SS501, en Gackt.

    Ik ben fan van SNSD (Girl's Generation)


    Let the Night embrace you

    Naeva schreef:
    Ik ben op het moment helemaal gek van VIXX en NU'EST. n.n

    Heb van VIXX 2 albums Hyde en Jekyll. <3


    oooooooooh zalig ik wil ze wel, maar ik weet niet waar ik ze moet halen n.n


    Stan talent, stan RIS17

    Sagitta schreef:
    Ik ben fan van SNSD (Girl's Generation)



    het is wel een leuk liedje :)


    Stan talent, stan RIS17

    nelekelove schreef:
    (...)

    oooooooooh zalig ik wil ze wel, maar ik weet niet waar ik ze moet halen n.n


    Ik weet waar je ze kunt kopen, alleen zit niet op mijn standaard laptop, heb jij skype?

    Naeva schreef:
    (...)

    Ik weet waar je ze kunt kopen, alleen zit niet op mijn standaard laptop, heb jij skype?


    ik heb Skype ja :)


    Stan talent, stan RIS17

    Ik ben nog steeds fan van:
    - G-Dragon (Daarmee begon alles)
    - Big Bang (Om dit liedje blijf ik janken :'D)
    - Taeyang
    - Epik High
    - Super Junior (Die kan ik bijna helemaal mee zingen. Fucked up moeilijk :'D)
    - T.O.P

    En nog meer, maar die ben ik zo snel even kwijt. Heb de namen trouwens gelinkt naar mijn favoriete liedje van hun/hem/haar op YouTube.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 11:24 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    MBLAQ! En Ailee ook.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    ik luister veel naar SS501, maar luisterde ook naar SHINee, SNSD, Super Junior, Block B en eigelijk nog wel veel meer


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Father schreef:
    Ik ben nog steeds fan van:
    - G-Dragon (Daarmee begon alles)
    - Big Bang (Om dit liedje blijf ik janken :'D)
    - Taeyang
    - Epik High
    - Super Junior (Die kan ik bijna helemaal mee zingen. Fucked up moeilijk :'D)
    - T.O.P

    En nog meer, maar die ben ik zo snel even kwijt. Heb de namen trouwens gelinkt naar mijn favoriete liedje van hun/hem/haar op YouTube.


    het zijn echt leuke liedjes, bedankt en het is echt nice dat je dat liedje bijna helemaal kunt meezingen, ik ben al blij dat ik het refrein van WOW van BTOB kan meezingen n.n


    Stan talent, stan RIS17

    nelekelove schreef:
    (...)

    het zijn echt leuke liedjes, bedankt en het is echt nice dat je dat liedje bijna helemaal kunt meezingen, ik ben al blij dat ik het refrein van WOW van BTOB kan meezingen n.n

    Kan trouwens ook Heartbreaker van G-Dragon mee zingen, de rest maar half. Koreaans is echt moeilijk :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Kan trouwens ook Heartbreaker van G-Dragon mee zingen, de rest maar half. Koreaans is echt moeilijk :'D


    zo cool, ik kan de engelse stukjes die er tussen zitten meedoen en daar blijft het meestal bij XP het is inderdaad echt moeilijk


    Stan talent, stan RIS17