• Hallo iedereen,
    Kennen jullie dat vreselijke, knagende gevoel van onzekerheid wanneer je net begonnen bent aan een story en niet weet of je wel goed bezig bent?
    Worstel jij soms met een writersblock, spellingsvragen en heb je bovendien een nieuwe cover nodig?
    Hier is je helper (:!
    Het lijkt mij namelijk wel iets om het storymaatje te worden van iemand. Als storymaatje help ik je als je een writersblock hebt of hulp nodig hebt met de cover en/of de templates. Ik kan je bovendien mijn persoonlijke mening geven over de verhaallijn, je tips en ideeën geven en je af en toe helpen met de spelling en grammatica.

    Kan jij wel iemand gebruiken die je een beetje helpt met de story? Stuur dan even een gastenboek- of privébericht naar mij. Als ik het wel zie zitten om je te helpen met je story, stuur ik je een bericht terug.

    Heb je vragen, dan mag je ze altijd stellen.
    Ik help niet met 16+ stories of stories met meer dan tien hoofdstukken (Ik wil wel een beetje bijlezen, maar zoveel ook weer niet).


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Je mag mij wel helpen met mijn Perciver story als je dat wilt. Hoewel ik geen hulp nodig heb voor de hele story, ik zit alleen op dit punt even met wat ik precies doen wil, want ik wil niet meteen naar kerstmis overspringen.. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •