Lauren Cara Michels
Ik voelde de zenuwen door mijn lichaam razen. En eigenlijk was ik heel blij dat Ivy en Liam aan het praten waren. Dan had hij misschien toch nog een leuke tijd. Ik probeerde Harry alles rustig uit te leggen, maar zijn ongeduldige vinger getik en de manier waarop hij keek hielpen me niet. Toen hij dwars door me heen schreeuwde, stopte ik met wat ik deed en staarde hem aan. 'Je luistert niet naar wat ik vertel of wel,' vroeg ik hem zacht en keek hem kort aan met mijn bruine ogen. Ik pakte vijf pasjes en legde die op de plattegrond samen met de envelop. Ik keek hem kort aan. 'Dat is de toegang tot de douches.' Ik beet hard op mijn onderlip en vestigde mijn blik op de foto aan de muur. Ik keek dwars langs Harry heen en probeerde me op de foto te focussen. Het was een foto van de camping toen het nog opgebouwd moest worden.
'Ik zal maar niet vragen hoe je reis is geweest, want volgens mij was dat een ramp.' Ik keek Harry kort aan. Mijn blik gleed naar Ivy die haar gitaar op zij had gelegd. Ik zette weer een glimlach op mijn gezicht. 'Moet ik helpen met je tassen? Waar zijn de andere?' Ik keek hem aan en liep achter de balie vandaan. Mijn blik gleed naar alle spullen. Rijk, dat was hij. Ik pakte zijn rugzak op en hees die over mijn schouder. Liam stond op en pakte zijn spullen op. Ik hoorde hem aan Ivy vragen of ze meeliep. Mijn blik gleed weer naar Harry. Ik glimlachte kleintjes en liep toen voor hem uit. Ik had de papieren nog vlug van de balie afgepakt.
'Harry, kom je,' riep ik over mijn schouder heen. Ik zette mijn blauwe pet achterste voren op mijn hoofd en gooide mijn haren over mijn linkerschouder, zodat die niet vastzaten aan de band van Harry's rugzak. Zijn tas was zwaar. Ik weet niet wat hij meehad, maar volgens mij veel. Heel veel. Ik wachtte geduldig totdat Harry naast me liep.
'Waarom zijn jullie hier eigenlijk gekomen? Kamperen lijkt me nou niet echt iets voor.... Beroemdheden?' Ik haatte het om vooroordelen te zijn, maar Harry leek het echt een nachtmerrie te vinden. En ik zou liegen als dat me niet kwetste. Mijn vader deed zo erg zijn best, maar Harry gaf het gewoon geen kans. 'Ik weet dat het niet luxe is, vergeleken wat jullie gewend zijn. Maar het kan hier best leuk zijn,' probeerde ik. 'We hebben hier veel. Plek om uit te gaan, een bar, zwembaden met glijbanen, een groot meer waar je boten kan huren, survivalbaan en andere dingen.' Ik keek Harry aan. 'En als je iets nodig hebt kan je bij mij komen. Jullie kunnen altijd bellen, mijn nummer staat op de achterkant van dit blad. Mijn vader, broertje of ik komen dan om te helpen. Meestal ben ik het, maar schrik niet als je in eens een volwassen man ziet of een kleine etter.' Ik kijk Harry met een kleine glimlach aan en loop het juiste plein op. 'En overdag kan je ook Felice om hulp vragen.' Ik wees naar het meisje. 'Zij werkt hier ook.' Ik zweeg en liep het grasveld over naar de juiste plek. Ik legde Harry's rugzak neer en de papieren erboven. Mijn nieuwsgierige kant kwam naar boven drijven en ik keek Harry dan ook nieuwsgierig aan.
'Hoe is het om in London te wonen?'
Embrace your weirdness - Cara Delevingne