• Ik heb nog nooit een Tumblr account gehad dus ik snap er geen snars van, maar ik wil er nu wel aan beginnen. Voornamelijk omdat ik continu op Tumblr afbeeldingen zoek maar altijd zonder account.
    Ik snap alleen nog niet precies hoe het werkt. (cat)
    Like, ik heet nu nog 'naamloos' maar maakt het dan uit wat voor naam je kiest? En zou je die nog kunnen veranderen?

    Malfoyes schreef:
    Hiermee zou je eruit moeten komen maar ik snap er geen hol van (krul)
    Nouja als je je eigen thema wil ontwerpen natuurlijk.

    Thanks, ik heb mazzel dat ik het wel snap door mijn opleiding, maargoed ik heb geen zin om met die codes te gaan prutsen. Duurt me te lang. :'D

    M'n topics, dit kan nog is handig zijn, ik snap er zelf ook niet heel veel van ;s


    16 - 09 - '17

    Draculea schreef:
    (...)
    Thanks, ik heb mazzel dat ik het wel snap door mijn opleiding, maargoed ik heb geen zin om met die codes te gaan prutsen. Duurt me te lang. :'D


    Ik ook, ben ik veel te lui voor ^^


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik snap er nog steeds niet van. Ik heb wel een naam enzo, maar wat ik zo raar vind; ik had dan de moeite gedaan om een mooie banner eruit te kiezen, maar het probleem is dat ik die banner zelf niet zie, mijn pagina blijft blauw?
    En ik had ook moeite met het vinden van leuke accounts om te volgen ;d


    effort never betrays you

    Malfoyes schreef:
    Hiermee zou je eruit moeten komen maar ik snap er geen hol van (krul)
    Nouja als je je eigen thema wil ontwerpen natuurlijk.


    ik gebruik altijd thema's van de mensen die bij The Theme Gods zitten, nooit van Tumblr zelf (':

    Mijn topics, ik wil ook nog een keer tumblr aanmaken, maar ik snap er nooit zo veel van en dat houdt me tegen. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Well, ik heb zo'n beetje een basis klaar. Nu nog mensen volgen en shizz.

    Hardy schreef:
    En ik had ook moeite met het vinden van leuke accounts om te volgen ;d


    Ik reblog altijd een leuke post, kijk dan bij de notities en pak daar dan 10 er van tussen uit. En ook veel leuke blogs gevonden door promoties ;')


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Weet iemand nog een leuke page counter? Eén die veel info laat zien?
    Nvm, heb er al één gevonden. c:

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 21:24 ]

    Alright, ik ben nu ook maar bezig. Omdat het kan. :Y)

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 21:34 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Arlert schreef:
    Alright, ik ben nu ook maar bezig. Omdat het kan. :Y)

    Ik wil je wel volgen als je een account hebt! :3

    Misschien ga ik ook wel een nieuw account maken.


    26 - 02 - '16

    Draculea schreef:
    (...)
    Ik wil je wel volgen als je een account hebt! :3


    Yay ;D Ik volg jou ook wel gelijk even. ^^
    Dit ben ik. Ben nog wel een beetje aan 't rommelen met alles, dus het ziet er allemaal nog niet zo geweldig uit. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Vast een hele domme vraag, maar hoe maak je die 'about me' en 'message' enzo pagina's? ;x


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Arlert schreef:
    Vast een hele domme vraag, maar hoe maak je die 'about me' en 'message' enzo pagina's? ;x


    Met sommige thema's kan het niet, maar about me maak je door naar je pagina te gaan, op aanpassen te drukken, naar onder op pagina's drukken en dan pagina toevoegen. De message me en zo is gewoon de standaard ask page die je kan aanzetten of uitzetten bij je instellingen.


    Your make-up is terrible