• Ik zit dus heel rustig in het midden van mijn bed met m'n laptop op schoot te gamen. De schoten waren volgens mij beneden te horen maar dat maakt niet uit. Er liggen ruim zes blikken energie en drie kopjes rond mijn bed, samen met een zak nootjes. Ik draag geen broek en het enige wat ik aanheb is een superman shirt met een veel te grote mannenboxer . Mijn haar zit in de meest vage 'knot' ooit en ik ben gefocust op mijn spel.
    Hoor ik opeens de meest harde knal ooit, dus ik kijk verschrikt naar buiten. Staat de glazenwasser daar.
    Ik heb me nog nooit zó beschaamd gevoeld. De jongen stak zijn duim op en ging weer aan het werk terwijl ik bijna overleed aan een hartaanval.
    Hebben jullie wel eens iets vaags meegemaakt met de glazenwasser? volgens mij krijgen die lui veel te zien :Y)


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Ailurophilia schreef:
    Nee, ik heb nog nooit een glazenwasser bij m'n huis gehad :'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    Mijn moeder wast thuis de ramen, of ze zegt mij het te doen. En mijn moeder is al heel wat gewoon van mij.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Draculea schreef:
    Haha, awkward. :'D
    Gelukkig hebben wij nooit een glazenwasser gehad of zo, so I'm save.


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    haha ohmy, ja ik was een keer aan het douchen en gewoon in de douche is dus zo'n best groot raam en er zit daar dus zo'n stikker op zodat niemand je kan zie, maar als je dan opeens de glazenwasser hoort ben je toch erg bang dat ie je kan zien O.o


    Is that so wrong? Is it so wrong? That you make me strong..