• Ik zit dus heel rustig in het midden van mijn bed met m'n laptop op schoot te gamen. De schoten waren volgens mij beneden te horen maar dat maakt niet uit. Er liggen ruim zes blikken energie en drie kopjes rond mijn bed, samen met een zak nootjes. Ik draag geen broek en het enige wat ik aanheb is een superman shirt met een veel te grote mannenboxer . Mijn haar zit in de meest vage 'knot' ooit en ik ben gefocust op mijn spel.
    Hoor ik opeens de meest harde knal ooit, dus ik kijk verschrikt naar buiten. Staat de glazenwasser daar.
    Ik heb me nog nooit zó beschaamd gevoeld. De jongen stak zijn duim op en ging weer aan het werk terwijl ik bijna overleed aan een hartaanval.
    Hebben jullie wel eens iets vaags meegemaakt met de glazenwasser? volgens mij krijgen die lui veel te zien :Y)


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Hahaha, lekker dan :'D Niet met de glazenwasser, want mijn vader doet dat altijd zelf, maar soms zit ik als een zwerver in de woonkamer en dan komen er ineens een paar vrienden van mijn broertje binnen of zo :')


    Caution first, always.

    Gosh , altijd die glazenwassers, haha ! :'D

    Ik zat ook een x in mijn heel erg rommelige kamer , en zat mijn vuile was uit de rommel te halen , en op een stapel te leggen , zie ik daar ineens de glazenwasser ! D:
    Haha , ik schrok me echt dood toen !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    N'awh haha. Gelukkig niet nee. :')


    •*• Lululu •*•

    Newton schreef:
    Hahaha, lekker dan :'D Niet met de glazenwasser, want mijn vader doet dat altijd zelf, maar soms zit ik als een zwerver in de woonkamer en dan komen er ineens een paar vrienden van mijn zusje binnen of zo :')


    Haha, dat gebeurt mij ook wel eens ! Dan zit ik daar heel raar op de bank niets te doen , en dan komen er allemaal mensen de kamer binnen :'D


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Glazenwassers komen altijd op de meest onhandige momenten :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Draculea schreef:
    Haha, awkward. :'D
    Gelukkig hebben wij nooit een glazenwasser gehad of zo, so I'm save.


    effort never betrays you

    Goh, wat haat ik glazenwassers toch x]. Ik heb het ooit gehad met een bouwvakker of zo die even naar de badkamer kwam kijken, ik geloof voor een douche te zetten. Ik zat in de badkamer dus op de wc toen hij binnenkwam. Ik heb daar een trauma aan overgehouden!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    De glazenwasser mag elke keer naar mijn zeer mooie rommelige kamer kijken :D


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Nee, maar toen ze ons huis aan het verven waren, ging ik twee keer douchen om bij het einde de mannen op te merken. Ik hardop bidden dat ze me niet gezien hebben of nog erger, uitgebreid zitten bekijken :O


    -

    Nee maar ik heb wel eens iets gedaan waarvan ik later dacht dat ik dat de volgende keer beter niet kan doen.


    Physics is awesome

    Grindelwald schreef:
    Ja... Van de week nog. We hebben een nieuw badkamer raam en dat is dus nog niet afgeplakt
    Ik was aan het douchen toen mijn moeder riep dat de glazenwasser zou komen. Ze zei het alleen wat laat, dus ik had net niet genoeg tijd om het douchegordijn voor me te trekken... D:
    [/quote
    Ooh my... dat is echt genant...


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Bij ons komt de glazenwasser altijd als ik kleren aan heb, gek genoeg.
    Ik doe ook altijd mijn rolgordijn naar beneden als de glazenwasser er is.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ailurophilia schreef:
    Nee, ik heb nog nooit een glazenwasser bij m'n huis gehad :'D


    ©1998

    Draculea schreef:
    Haha, awkward. :'D
    Gelukkig hebben wij nooit een glazenwasser gehad of zo, so I'm save.


    :)

    Shwatsonlock schreef:
    Bij ons komt de glazenwasser altijd als ik kleren aan heb, gek genoeg.
    Ik doe ook altijd mijn rolgordijn naar beneden als de glazenwasser er is.

    Mijn moeder waarschuwt altijd van te voren zodat ik ze dicht kan doen, maar hij kwam onverwachts. Ik schrok opeens van een mannenhoofd voor mijn raam haha.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe