• Ik zit dus heel rustig in het midden van mijn bed met m'n laptop op schoot te gamen. De schoten waren volgens mij beneden te horen maar dat maakt niet uit. Er liggen ruim zes blikken energie en drie kopjes rond mijn bed, samen met een zak nootjes. Ik draag geen broek en het enige wat ik aanheb is een superman shirt met een veel te grote mannenboxer . Mijn haar zit in de meest vage 'knot' ooit en ik ben gefocust op mijn spel.
    Hoor ik opeens de meest harde knal ooit, dus ik kijk verschrikt naar buiten. Staat de glazenwasser daar.
    Ik heb me nog nooit zó beschaamd gevoeld. De jongen stak zijn duim op en ging weer aan het werk terwijl ik bijna overleed aan een hartaanval.
    Hebben jullie wel eens iets vaags meegemaakt met de glazenwasser? volgens mij krijgen die lui veel te zien :Y)


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Nee, ik heb nog nooit een glazenwasser bij m'n huis gehad :'D


    26 - 02 - '16

    Haha, awkward. :'D
    Gelukkig hebben wij nooit een glazenwasser gehad of zo, so I'm save.

    Ja... Van de week nog. We hebben een nieuw badkamer raam en dat is dus nog niet afgeplakt
    Ik was aan het douchen toen mijn moeder riep dat de glazenwasser zou komen. Ze zei het alleen wat laat, dus ik had net niet genoeg tijd om het douchegordijn voor me te trekken... D:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Autsj, altijd vervelen die glazenwassers
    Ik had het toen wij onderweg naar Frankrijk in zo'n hotelletje overnachten. Ik was mijn tanden aan het poetsen en mijn moeder was bezig in de badkamer, dus ik kon mijn mond niet spoelen en ik dacht, dan doe ik het wel even uit het raam, ziet toch niemand, helaas stond daar een bouwvakker


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hhaha ehm luid zingend en hij vroeg of ik mn raam even dicht deed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wees blij, de glazenwasser zag mij butt naked toen ik de douche uitstapte en hij het raam van de badkamer aan het doen was >.<


    i put the fun in funeral

    Ailurophilia schreef:
    Nee, ik heb nog nooit een glazenwasser bij m'n huis gehad :'D


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Draculea schreef:
    Haha, awkward. :'D
    Gelukkig hebben wij nooit een glazenwasser gehad of zo, so I'm save.


    Queer zijn is gewoon alles

    Haha, omg, dat is echt ongelooflijk awkward.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Draculea schreef:
    Haha, awkward. :'D
    Gelukkig hebben wij nooit een glazenwasser gehad of zo, so I'm save.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik kwam een keer rustig in mijn ondergoed de woonkamer ingelopen en opeens was de glazenwasser daar.. x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Nooit een glazenwasser gehad, gelukkig. :')


    Take me to wonderland

    Bij ons mogen de glazenwassers niet meer op een ladder staan, dus dat probleem heb ik niet (:

    Wij hebben geloof ik heel zeldzaam een glazenwasser... Maar daar nog nooit problemen mee gehad.
    Maar ik had laatst wel dat ik mijn kamer in liep en iets van 2/3 meter van mijn raam buiten een man stond. En toen stond ik daar met mijn net onder de douche vandaan look. Maar heel gauw met mn borstel de gang ingedoken.
    Ik woon op de begane grond, dus eigenlijk kunnen mensen best makkelijk mijn kamer inkijken...


    Stenenlikker

    Nou, niet een glazenwasser, maar wel mijn buurman: een vriendin zou komen en net toen ik de douche uitkwam, ging de bel. In een handdoekje gerold rende ik naar beneden en deed open. Op dat moment kwam mijn buurman het tuinpad oplopen - ik stond door met een handdoekje, druipend haar en helemaal nat - om een pakketje te geven die was bezorgd toen wij niet thuis waren. Dat was wel even genant, maar hij kon er om lachen - en mijn vriendin ook. x]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife